خانهاخبار
قیمت مدل 2018 گوشی Galaxy J2 سامسونگ فاش شد

قیمت مدل 2018 گوشی Galaxy J2 سامسونگ فاش شد

به‌تازگی، گوشی جدید Galaxy J2 2018 سامسونگ در یک فروشگاه روسی لیست شده است. این مدل با قیمت 137 دلار به بازار عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۰/۶

سامسونگ به‌زودی از مدل 2018 گوشی ارزان‏قیمت Galaxy J2 به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. مدتی پس از اینکه رندرهای رسمی گوشی جدید سامسونگ فاش شد، این مدل در وب‌سایت یک خرده‎فروشی در روسیه لیست شده است؛ به‌نظر می‎رسد که مدل 2018 گوشی Galaxy J2 در رنگ‌های مشکی و طلایی عرضه خواهد شد و سامسونگ، قیمت 7990 روبل (معادل با 137 دلار) را برای فروش گوشی جدیدش درنظر گرفته است. قیمت به‌دست آمده با آنچه که پیش‎تر اعلام شده بود، مطابقت دارد. هفته گذشته، گزارشی مبنی بر اینکه مدل 2018 گوشی Galaxy J2 ابتدا در بازارهای در حال توسعه عرضه می‏‌شود؛ منتشر شده بود.

فروشگاه روسی، گوشی ارزان‎قیمت سامسونگ را با شماره مدل SM-J250F لیست کرده است. با این‌حال، فروش گوشی جدید کُره‌ای‎ها هنوز آغاز نشده است. این مدل که از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد، نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن qHD (یا 540 در 960 پیکسل) خواهد داشت و نوع پنل صفحه‎نمایش، سوپرآمولد است. پردازنده‎ی چهار هسته‎ای اسنپدراگون 425 کوالکام (با شماره مدل MSM8917) به گوشی جدید Galaxy J2 2018 قدرت می‎دهد؛ فرکانس هسته‏‌های پردازشی در این تراشه روی 1.5 گیگاهرتز تنظیم شده است.

image

گوشی جدید سامسونگ تنها از 1.5 گیگابایت رم استفاده می‏‌کند؛ این مدل همچنین 16 گیگابایت فضای ذخیره‏سازی ارائه خواهد داد که در صورت تمایل برای ذخیره‎سازی محتوای بیشتر، می‌توانید از کارت حافظه Micro SD استفاده کنید. گوشی جدید شرکت کُره‎ای، به دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی مجهز شده است که فلاش LED دارد؛ ثبت عکس‌ سلفی نیز بر عهده‌ی دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی است که برای عکاسی در شرایط نوری نامناسب، از فلاش LED بهره می‎گیرد.

مدل 2018 گوشی Galaxy J2، قابلیت‌های ارتباطی مانند 4G VoLTE (تماس صوتی بر بستر 4G)، وای‌فای 802.11 b/g/n، بلوتوث 4.1 و جی‌پی‌اس دارد. این گوشی ارزان‌قیمت، از درگاه میکرو یواس‌بی برای شارژ باتری و تبادل اطلاعات استفاده می‌کند.

لازم به‌ذکر است که نسخه جدید گوشی Galaxy J2 سامسونگ، حاشیه‎های زیادی دارد و همین موضوع باعث شده تا دکمه‌ی فیزیکی Home در حاشیه پایین نمایشگر حفظ شود. البته سامسونگ، طراحی کلیدهای لمسی اطراف دکمه‎ی Home را تغییر داده است. مدل 2018 گوشی Galaxy J2، به باتری 2600 میلی‎آمپر ساعت مجهز شده است و 153 گرم وزن دارد؛ ضمن اینکه ابعاد آن، 144 در 72 در 8 میلی‌متر است.

انتظار می‏رود که نسخه جدید گوشی Galaxy J2 سامسونگ به صورت رسمی در هفته‎های آتی معرفی شود. شرکت سامسونگ علاوه‌بر عرضه مدل 2018 گوشی ارزان‏قیمت Galaxy J2، اعضای جدید سری Galaxy A را در اوایل سال آینده میلادی وارد بازار خواهد شد؛ Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus که جایگزین مدل 2017 گوشی Galaxy A5 و Galaxy A7 شده‌اند، در اوایل ژانویه در نمایشگاه CES 2018 به نمایش گذاشته خواهند شد.

برای مقایسه مدل 2018 گوشی Galaxy J2 با نسل قبل، باید اشاره کرد که نسخه عرضه شده از این گوشی در سال جاری میلادی، نمایشگر 4.7 اینچی qHD، یک گیگابایت رم، پردازنده چهار هسته‏ای اگزینوس با فرکانس 1.3 گیگاهرتز و برچسب قیمتی 7390 روپیه (معادل با 115 دلار) دارد. سامسونگ هنوز قیمت گوشی جدیدش را به صورت رسمی تأیید نکرده است؛ بنابراین، احتمال دارد که Galaxy J2 با قیمت بیشتری عرضه شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Masi

۱۳۹۹/۸/۱۹
من نزدیکه یه ساله این گوشی رو خریداری کردم۱۲۰۰خیلی ازش راضی ام ولی مخفی نداره☹️

Hussein

۱۳۹۷/۹/۱۶
سلام من این گوشی رو تازه خریدم اینجا نوشته که رم ام داره من که خریدم رم نداد که به شما داده یانه؟؟؟

نرگس

۱۳۹۷/۸/۱۷
سلام من هفته پیش این مدل ب رنگ مشکی خریداری کردم .خیلی ازش راضی ام نسبت ب گوشی های گرون قیمت این عالی بود برای من یکو پونصد در اومد

مهمان

۱۳۹۶/۱۰/۶
مگه چیه ؟ چه خبره ؟