خانهاخبار
ویژگی شارژ سریع به Xiaomi Mi A1 اضافه می‌شود

ویژگی شارژ سریع به Xiaomi Mi A1 اضافه می‌شود

بر اساس اطلاعاتی که از نسخه بتا اندروید 8 برای شیائومی می ای 1 به دست آمده است مشخص شده است ویژگی شارژ سریع به همراه این آپدیت در گوشی فعال می‌شود
۱۳۹۶/۱۰/۶
image

گوشی Xiaomi Mi A1 یکی از بهترین گوشی‌های مقرون به صرفه حال حاضر بازار است که از اندروید خالص استفاده می‌کند. این گوشی در کنار مشخصات سخت‌افزاری قابل قبولی که دارد فاقد ویژگی شارژ سریع است. اگر کاربر این گوشی شیائومی هستید خبری خوب برای شما داریم.

در نسخه آزمایشی اندروید 8 اوریو برای شیائومی می ای 1 امکان شارژ سریع به گوشی اضافه شده است؛ چیزی که به صورت پیش‌فرض در این گوشی فعال نیست.

در حالت عادی و استفاده از اندروید 7 شارژ شدن این گوشی بیش از 2 ساعت طول می‏کشد ولی پس از دریافت اندروید 8 این زمان به 90 دقیقه کاهش می‌یابد.

منبع این خبر گفته است با استفاده از شارژر Dash Charger وان‌پلاس توانسته است گوشی Xiaomi Mi A1 را سریع‌تر شارژ کند. از آنجا که Dash charger شارژر استاندارد گوشی‌های شیائومی نیست ممکن است برای گوشی ایجاد مشکل کند.

هنوز دقیقا مشخص نیست نسخه نهایی اندروید 8 چه زمانی برای شیائومی می ای 1 منتشر می‎شود. ولی اگر ویژگی شارژ سریع رسما به این آپدیت اضافه شود قطعا در سیاهه تغییرات آپدیت مشخص خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)