خانهاخبار
دعوت‌نامه سونی برای CES 2018؛ احتمال رونمایی از پرچمدار جدید با مشخصات قدرت‎مند

دعوت‌نامه سونی برای CES 2018؛ احتمال رونمایی از پرچمدار جدید با مشخصات قدرت‎مند

سونی، دعوت‌نامه مربوط به مراسم CES 2018 را منتشر کرده است و مطابق با این دعوت‌نامه، محصولات جدید این شرکت در تاریخ 8 ژانویه به صورت رسمی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۶/۱۰/۵

نمایشگاه CES 2018 از تاریخ 9 ژانویه تا 12 ژانویه در لاس وگاس، برگزار خواهد شد. آنچه بیشتر در این نمایشگاه ارائه می‌شود، خارج از حوزه گوشی‌‏های هوشمند است و سازندگان بسیار کمی، گوشی جدیدی را در نمایشگاه CES ارائه می‎دهند. شرکت سونی، به‎تازگی دعوت‎نامه‎ی خود را برای کنفرانس خبری‏ خود در 8 ژانویه منتشر کرده است که انتظار می‎رود در این کنفرانس، محصولات مختلفی از جمله تلویزیون هوشمند، دوربین، سیستم صوتی، هدفون و ... معرفی شوند.

در همین حال، یک شایعه جدید نیز به‌دست آمده است که به رونمایی از گوشی پرچم‎دار 2018 سونی در نمایشگاه CES اشاره می‎کند. گفته شده است که گوشی جدید سونی، از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام استفاده خواهد کرد که واحد پردازشگر گرافیکی آدرنو 640 برای آن درنظر گرفته شده است. به همراه این تراشه، چهار یا شش گیگابایت رم در پرچم‏دار جدید سونی به‎کار گرفته شده است و بسته به اینکه کدام مدل را انتخاب می‌کنید، فضای ذخیره‌سازی 64 یا 128 گیگابایت خواهد بود. سیستم‎عامل اندروید اوریو 8.0 روی گوشی جدید سونی اجرا می‎شود. گمان می‌رود که محصول جدید سونی برای رونمایی در نمایشگاه CES 2018، گوشی جدید این شرکت با شماره مدل H8266 باشد.

image

لازم به‌‏ذکر است که Sony H8266 در آزمون گیک‌بنچ با چیپ‏ست اسنپدراگون 845 و چهار گیگابایت رم فاش شده است. این مدل، توانسته در بررسی عملکرد تک هسته پردازشی امتیاز 2393 را به‎دست آورد و در بررسی تمامی هسته‏‌های پردازشی فعال، امتیاز گوشی جدید سونی به 8300 می‌‏رسد. مطابق با شایعات، گوشی جدید سونی به نمایشگر کشیده 18:9 مجهز خواهد شد. لازم به‌ذکر است که Xperia XZ Premium سونی در نمایشگاه MWC 2018 به صورت رسمی معرفی شده بود و اولین گوشی مبتنی بر تراشه 10 نانومتری اسنپدراگون 835 کوالکام به‎شمار می‎رود. این گوشی، همچنین اولین مدلی محسوب می‌‏شود که از یک نمایشگر 4K با استاندارد HDR برخوردار است.

انتظار می‌‏رود که Sony H8266 به عنوان جایگزین Xperia XZ Premium عرضه شود؛ هرچند، برخی از گمانه‌‏زنی‌ها به عرضه آن به عنوان Xperia XZ2 و جایگزین Xperia XZ1 اشاره می‏کنند. گوشی XZ1 در نمایشگاه IFA 2017 در برلین معرفی شده است. در نمایشگاه CES 2018، شرکت سامسونگ نیز با محصولات جدیدی حضور پیدا خواهد کرد؛ هرچند، این سازنده از گوشی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در نمایشگاه CES 2018 رونمایی نمی‏‌کند. گفته شده است که سامسونگ، گوشی تاشوی Galaxy X را در ماه آینده میلادی به نمایش خواهد گذاشت و به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهد تا از نزدیک با گوشی‌های Galaxy A8 کار کنند؛ اعضای جدید سری Galaxy A در ماه ژانویه به بازار عرضه خواهند شد.

در رابطه با گوشی‏های جدید سونی، گمانه‌زنی‌های دیگری وجود دارد؛ از جمله اینکه شرکت ژاپنی، پرچم‌دار 2018 خود را با دوربین دوگانه و حاشیه‌های باریک عرضه می‌کند. با توجه به اینکه صحت این شایعات تأیید نشده است، نمی‌دانیم ادعاهای جدید مبنی بر ارائه پرچم‌دار 2018 سونی در نمایشگاه CES در ماه آینده میلادی، تا چه اندازه به واقعیت نزدیک است. سونی در سه ماهه اول 2017، دو گوشی Xperia XZ Premium و Xperia XZs را به صورت رسمی معرفی کرده است؛ هرچند، هر دو مدل در نمایشگاه MWC 2018 ارائه شده‌ بودند. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)