خانهاخبار
گلکسی اس 9 سامسونگ نیمه دوم اسفند به بازار عرضه خواهد شد

گلکسی اس 9 سامسونگ نیمه دوم اسفند به بازار عرضه خواهد شد

آن‌طور که پیداست، سامسونگ گوشی پرچم‌دار گلکسی اس 9 را در اوایل ماه مارس وارد بازار می‌کند. همچنین اعلام شده است که گلکسی اس 9 پلاس برخلاف نسخه کوچک‌تر خود، دوربین دوگانه دارد.
۱۳۹۶/۱۰/۵

براساس گزارش خبرگزاری کُره‌ای ETNews در روز سه‎شنبه به نقل از منابع مطلع، شرکت سامسونگ مدت کوتاهی پس از معرفی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در ماه فوریه، هر دو گوشی را در اوایل ماه مارس (نیمه دوم اسفند) به بازار عرضه خواهد کرد. آن‌طور که پیداست، سامسونگ بازه زمانی پیش‌فروش گوشی‌های پرچم‌دار 2018 خود را کاهش می‎دهد تا هرچه سریع‏‌تر آن‏ها را وارد بازار نماید؛ این بازه زمانی، معمولاً نزدیک به یک ماه به طول می‌انجامد.

به همین جهت، کاربران تنها چندین هفته زمان در اختیار خواهند داشت تا از طرح‌های درنظر گرفته شده برای پیش‌خرید «گلکسی اس 9» و نسخه 6.2 اینچی آن بهره‎مند شوند؛ البته در صورتی‌که سامسونگ بخواهد پرچم‌دارانش را در اوایل ماه مارس به بازار عرضه نماید.

image

گزارش منتشر شده توسط ETNews به جزئیات بیشتری پیرامون تصمیم سامسونگ برای عرضه پرچم‎دارانش در بازه زمانی کوتاه‌تری نسبت به نسل قبل، اشاره نکرده است؛ کُره‌ای‌ها معمولاً پرچم‌داران سری گلکسی اس را در اواخر ماه مارس وارد بازار می‎کنند. براساس آخرین شایعات، شرکت کُره‌ای سامسونگ تمامی مراحل و تحقیقات لازم را برای آماده‌سازی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به پایان رسانده و تولید آزمایشی هر دو مدل در ماه اکتبر نیز موفقیت‌آمیز بوده است. در ابتدا اعلام شده بود که گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در ماه ژانویه به بازار عرضه خواهند شد؛ هرچند، سامسونگ این ادعا را تکذیب کرد و احتمال رونمایی از پرچم‌داران 2018 خود را در ماه ژانویه بسیار ضعیف خوانده است. ضمن اینکه سامسونگ ادعا می‎کند تقاضا برای گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 همچنان بالا است و روی فروش پرچم‎داران 2017 خود برای سه ماهه اول سال 2018 حساب باز می‌کند.

image

در نهایت، اطلاعات به‌دست آمده از گلکسی اس 9 به عرضه پرچم‏داران جدید سامسونگ با برد انباشته اشاره می‏کند. شرکت اپل از چنین طراحی برای آیفون 10 (iPhone X) استفاده کرده است که فضای خالی داخل قاب گوشی را افزایش می‌دهد؛ به همین جهت، شرکت سازنده خواهد توانست تا گوشی جدیدش را به یک باتری با ظرفیت بالاتر مجهز نماید.

آن‌طور که ادعا شده است، گلکسی اس 9 پلاس اولین گوشی سامسونگ از سری «گلکسی اس» خواهد بود که دوربین دوگانه دارد؛ در حالی‌که گلکسی اس 9 مانند نسل قبل، به یک دوربین مجهز شده است. کیت دوربین سلفی در گلکسی اس 9، از ماژول تشخیص عنبیه و یک دوربین معمولی بهره می‌گیرد و ماژول‌ها با یک‏دیگر برای صرفه‌جویی در حاشیه‌ی بالای نمایشگر، ادغام شده‎اند. در گلکسی اس 9 پلاس، سامسونگ رویه متفاوتی را اتخاد کرده است و ماژول‎های به صورت جداگانه قرار گرفته‌اند.

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در دو نسخه با تراشه اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 معرفی خواهد شد؛ نسخه مجهز به اسنپدراگون 845 برای عرضه در چین و ایالات متحده درنظر گرفته شده است و سامسونگ نسخه «اگزینوس» را به صورت جهانی عرضه می‎کند. چیپ‌ست اسنپدراگون 845 مدتی پیش توسط کوالکام معرفی شد و سامسونگ، این تراشه را به تولید انبوه می‌‏رساند؛ به همین جهت، پیش‌بینی می‌شود که گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس از اولین محصولاتی باشند که تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام به آن‌ها قدرت می‌دهد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

کریم

۱۳۹۶/۱۰/۹
سال تحویلو با گوشی سامهنگ سر سفره هفت سین و بعدشم بمب

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۰/۶
خوش بحال اونایی که لحظهء سالتحویل با s9 سلفی میگیرن..
"منو و سفرهء هفت سین همین الان یهویی..."
البته سین ها سینِ واقعی نیستن:
-جای سرکه "آبغوره" میذارن.
-جای سکه "پولکِ مبارک باد" میذارن.
-جای سیر "پنبهء فشرده داخل مُشَما" کوچولو میذارن.
فقط ماهیِ واقعیه، اونم صبح که پا میشی "باد کرده آمده روی آبه"
میگن مال آباس که کلر داره