خانهاخبار
نسخه پایدار اندروید 8.0 اوریو برای ال جی وی 30 عرضه شد

نسخه پایدار اندروید 8.0 اوریو برای ال جی وی 30 عرضه شد

شرکت ال جی نسخه پایدار اندروید 8.0 را در کره جنوبی برای ال جی وی 30 عرضه کرد و اگر گزارشی مبنی بر بروز مشکلی برای کاربران دریافت نکند، به‌زودی شاهد عرضه جهانی این آپدیت برای جدیدتری پرچم‌دار ال جی خواهیم بود.
۱۳۹۶/۱۰/۵

نسخه پایدار اندروید 8.0 برای گوشی هوشمند ال جی وی 30 و وی 30 پلاس در کره جنوبی عرضه شد. وی 30، جدیدترین پرچم‌دار شرکت کره‌ای ال جی است که تابستان به همراه اندروید 7.1.2 عرضه شد، البته این شرکت اعلام کرد به‌زودی آپدیت اندروید 8.0 را برای پرچم‌داران جدیدش عرضه می‌کند.

آپدیت اندروید 8.0 در حال حاضر به‌صورت محدود در کره جنوبی عرضه شده تا پس از گذراندن مرحله آزمایشی، شاهد عرضه جهانی آن برای گوشی هوشمند ال جی وی 30 و ال جی وی 30 پلاس باشیم. این شرکت چندی پیش نسخه پایدار اندروید 8.0 را برای مدل مخصوص بازار ژاپن وی 30 عرضه کرد که در این کشور به نام وی 35 شناخته می‌شود.

نسخه بتای اندروید 8.0 برای ال جی وی 30 تقریبا یک ماهی می‌شود که در کره جنوبی عرضه شده است. شرکت کره‌ای با انجام این کار می‌خواهد از عدم بروز مشکلات نرم‌افزاری برای پرچم‌دارانش مطمئن شود. ال جی گفته که بیش از  ۵۰۰ نفر از صاحبان وی 30 در این برنامه آزمایشی شرکت داشته‌اند و تجربیاتشان از نسخه بتای اندروید 8.0 را در اختیار مهندسان این شرکت قرار داده‌اند.

در کنار بهینه‌سازی‌های صورت گرفته توسط ال جی و همچنین طراحی جالب رابط کاربری این شرکت، اندروید 8.0 قابلیت‌ها و امکانات متعددی را در اختیار کاربران ال جی وی 30 قرار می‌دهد. در مقایسه با اندروید نوقا، اندروید اوریو پیشرفت‌های محسوسی در ارائه تجربه بهتر از قابلیت‌های گوگل داشته و طراحی ظاهری آن تغییرات کمی به همراه دارد.

با نصب آپدیت جدید شاهد کاهش زمان مورد نیاز برای بوت شدن دستگاه و همچنین افزایش امنیت برای مقابله با هرزنامه‌ها خواهید بود. علاوه بر آن، امکان شخصی‌سازی بیشتری دارید و از ارتباطات بلوتوث بهتری استفاده خواهید کرد.

image

انتظار می‌رود پرچم‌دار بعدی ال جی که به نام ال جی جی 7 شناخته می‌شود همراه با اندروید 8.0 به بازار عرضه شود. این تلفن هوشمند در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۱۰/۹
آخه هنگ جی بوت لوپی هم شد گوشی؟

Alireza

۱۳۹۶/۱۰/۶
دوستان اینقدر از LG بد گویی نکنید.گوشی LG V30 تو همه کشور ها عرضه شده به جز کشور ما.تو ترکیه و دوبی و باکو و حتی گرجستان عرضه شده.

rezazare

۱۳۹۶/۱۰/۶
مگه اومده؟

علی

۱۳۹۶/۱۰/۶
دلیل اینکه توی بازار ایذان نمیاد کسی میدونه چیه؟از کیه منتظرش هستم ولی خبری نیست

saeed

۱۳۹۶/۱۰/۵
آقا چرا بررسی تخصصی این گوشی رو نمیزارید؟