خانهاخبار
ماکت کیس Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ فاش شد

ماکت کیس Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ فاش شد

به‌تازگی، تصاویری از ماکت کیس‌های Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus منتشر شده است که نشان می‌دهد نسخه Plus پرچم‌دار 2018 سامسونگ به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود.
۱۳۹۶/۱۰/۵

شرکت سامسونگ احتمالاً تولید گوشی‌های Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را آغاز کرده است. پیش‌تر اعلام شده بود که در ماه دسامبر، پرچم‌داران سال آینده سامسونگ به تولید خواهند رسید. به‌تازگی، کیس‌های جدیدی در شعبه «ایتالیا» آمازون فاش شده است که پرچم‌داران 2018 سامسونگ را به نمایش می‌‏گذارد.

image

تصاویر به‌دست آمده، صحت شایعات پیشین را تأیید می‌کند؛ گفته شده است که سامسونگ، Galaxy S9 را تنها به یک دوربین مجهز خواهد کرد و نسخه «Plus» با دوربین دوگانه راهی بازار می‎شود. ضمن اینکه، حسگر اثرانگشت در پایین دوربین اصلی جای گرفته است تا دسترسی به آن راحت‎تر از گذشته باشد؛ اگر به خاطر داشته باشید، Galaxy S8 و Galaxy Note 8 به دلیل حذف حاشیه‌های اضافی، از حسگر اثرانگشت در پنل پشتی استفاده می‌کنند؛ جای‌گیری سنسور اثرانگشت در کنار دوربین اصلی و ابعاد کشیده پرچم‌داران سامسونگ، باعث شده است تا دسترسی به این حسگر چندان ساده نباشد. به همین جهت، سامسونگ در Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، جای‎گیری سنسور اثرانگشت را تغییر داده است. فلاش LED و حسگر تشخیص ضربان قلب نیز در سمت راست دوربین اصلی قرار دارد.

تصاویر به‌دست آمده از ماکت کیس‌ Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، پنل جلوی گوشی را نیز فاش می‎کند. پرچم‌داران سامسونگ نسبت به نسل قبل، حاشیه‎های باریک‌تری دارند. سامسونگ ضخامت حاشیه‎ی پایین صفحه‎نمایش را کاهش داده است؛ در حاشیه‌ی بالای نمایشگر نیز، تعدادی سنسور وجود دارد. همچنین ممکن است سری Galaxy S9 با بهره‎گیری از دوربین سلفی دوگانه عرضه شود.

لازم به‌ذکر است که در Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، مانند نسل قبل از چهار دکمه‎ی فیزیکی استفاده شده است. یک دکمه در لبه‌ی سمت راست قرار دارد و دو دکمه‌ی فیزیکی دیگر برای تنظیم حجم صدا و فعال‌سازی دستیار صوتی بیکسبی کاربرد خواهد داشت.

براساس شایعات، Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus تنها در دوربین و اندازه نمایشگر با یک‌دیگر متفاوت نخواهند بود؛ نسخه 5.8 اینچی پرچم‌دار سامسونگ به چهار گیگابایت رم مجهز شده است اما شرکت سازنده، مدل 6.2 اینچی را با شش گیگابایت رم عرضه خواهد کرد. برای مقایسه، Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus تنها از نظر اندازه نمایشگر متفاوت هستند و مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها با یک‌دیگر شباهت دارد؛ به عنوان مثال، هر دو از یک دوربین بهره می‌گیرند و چهار گیگابایت رم برای آن‏‌ها درنظر گرفته شده است.

image

 بسته به بازار عرضه، پرچم‌داران 2018 سامسونگ از تراشه اسنپدارگون 845 یا اگزینوس 9810 استفاده خواهند کرد؛ در آسیا و اروپا، چیپ‌ست اگزینوس 9810 با هشت هسته پردازشی به پرچم‌دار Galaxy S9 قدرت می‌دهد. تراشه اگزینوس 9810 از نسل سوم هسته‎های پردازشی اختصاصی سامسونگ، واحد پردازشگر گرافیکی ارتقا یافته و مودم LTE با حداکثر سرعت دانلود 1.2 گیگابیت بر ثانیه بهره می‎برد. اگزینوس 9810 از نسل دوم معماری پردازش 10 نانومتری سامسونگ استفاده می‏کند.

براساس شایعات، Galaxy S9 و نسخه Plus آن به صورت رسمی در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهند شد. در ابتدا گفته شده بود که سامسونگ، پرچم‌داران خود را در نمایشگاه CES 2018 ارائه می‌دهد اما به‌نظر می‌رسد که نمایشگاه MWC بارسلون در ماه فوریه، میزبان اعضای جدید سری Galaxy S خواهد بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

cadillac

۱۳۹۶/۱۰/۱۲
محمد @
حرفه ای جون ویکیپدیا منبعیه که ۹۰درصد مطالب اونو کاربران رسمی سایت اضافه و ویرایش میکنن « من خودم بخش تاریخچه کمپانی کادیلاک رو یه بار ویرایش کردم » پس فکر نکن مطالب ویکیپدیا خیلی دقیقه و توسط پروفسور ها و دانشمندان نوشته شده( لازمه یه کم تحقیق کنی )
.
و اما واسه بار دوم فبلت به گجت یا اسمارتفونی میگن که نمایشگر آن اندازه ای بین 5.0 تا 6.9 اینچ داره ، و اولین فبلت جهان Dell streak است و تاریخ غیر قابل تغییره ( در این مورد هم لازمه خوب تحقیق کنی)
.
و اینک +htc U11 :
هر چقدر از این فبلت انتقاد کنی و بگی که نوآوری‌هاش بدرد نمیخوره ، کیفیت نداره ، سرعتش کمه ، دوربینش بی کیفیته و .....
هر موقع رفتی یوتیوب سرچ کن : U11+ vs note8 انبوهی از تست های مقایسه کیفیت دوربین ، صدا ، سرعت، مقاومت و ... میاد و میتونی ببینی که کدام یک پیروز میدانه و جالب تر این که کامنت کاربرای اونجا به سمت کدوم گوشیه . ( در این مورد هم تحقیق کنی به نتیجه میرسی )
.
و اما نوآوری ها برا بار دوم :
OLED رو سونی سال 2004 ساخت و باز تاریخ غیر قابل تغییره ، در مورد سوپر امولد هم بگم هیچ فرقی با اولد معمولی ندارن و به نمایشگرهای OLEDی میگن که تاچ جداگانه نداره و با نمایشگر اصلی ادغام شده که هنگام خرابی به جای تعویز یه تاچ ۸۰ تومنی باید کل نمایشگر عوض شه .
دوربین دوگانه m8 هنوز هم بی رقیبه و هیچکدام از دوربین های دوگانه امروزی قابلیت ثبت تصاویر 3D عمق دار و قابلیت تغییر فوکوس رو به شکل m8 ندارن ، چه برسه به این که گوشی داغونی مثل Galaxy S5 بتونه باهاش رقابت کنه !!!
در مورد قلم IBM هم بگم که سرآغاز همه قلم هاست و اگر اون نبود قلم های دیجیتال امروزی هم وجود نداشتن ، و IBM به جای قرار دادن قلم به کاربرانش توصیه میکرد که از چوب بستنی استفاده کنن !!
در ضمن این قلم اگه امروزه کاربردی بود نه فقط htc بلکه همه ازش استفاده می کردن .
(بهت پیشنهاد میکنم در مورد این نوآوری ها هم بیشتر تحقیق کنی) .

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۹
الان تو فکرم میکنی خیلی حرفه ای هستی یا از ویکیپدیا بیشتر میفهمی خخخخخخخخخخ ببین این هنگ تی سی فن ها خودشون رو چی حساب میکنن :دی
فبلت به نام سامسونگ ثبت شده اولین گوشی بالای 5.5 اینچ(5 اینچ فبلت حساب نمیشه گلم حتی اون زمان) نه دل و نه هنگ تی سی هیچ نقشی ندارن
نمایشگر بزرگتر و با کیفیت تر خخخ اخه هنگ تی سی کیفیتش کجا بود ال سی دی از رده خارج شده حتی IPS هم نیست خیلی داغونه.رابط کاربریش که همونه آندروید خام ه با 2-3 تغییر بدون هیچ خلاقیتی بر خلاف رابط کاربری زیبا و سریع و کاربردی سامسونگ به نام سامسونگ اکسپرینس
حاشیه کمتر هم که نه میخواست زیاد تر هم بکنه نیم متر حاشیه داشت u11 که با کم کردن و نسبت 18 به 9 بازم تقلید کرد از بقیه.تنها باتریش افزایش پیدا کرده اونم به خاطر بزرگتر شدن صفحه نمایش بی کیفیتش-liquid surface با کیفیته؟ اگه کیفیت داره چرا تو تست جری از نیم متر افتاد خرد شد در حالی که نوت 8 بعد 10 بار افتادن فقط چند تا ترک جزئی بداشت دیگه از این شوخیا نکن چون هنگ تی سی تکنولوژیش کجا بود .اون اج سنسش هم بدرد کاربر های آماتور و بچه ها میخوره چون اصلا در واقعیت کاربردی نیست و یه کپی ناشیانه از فورس تاچ بود-واسه نکات آخر یه باز گفتم سامسونگ فبلت رو ابداع کرد نه دل و نه هنگ تی سی (بالای 5.5 اینچ نه گوشی 5 اینچی گلم)
صفحه نمایش اج شاید در اس7 اج که سری اول بود مشکل داشت ولی در اس8 و نوت8 هیچ مشکلی نداشت و خبری از خط و پیکسل سوخته نبود و بهترین و زیباترین صفحه نمایش دنیا رو سامسونگ میزنه.نمایشگر اولد رو ال جی زده نه سونی البته این سوپر آمولده و فرق داره بازم اشتباه زدی شما با همون ال سی دی بی کیفیت سر کن سوپر ال سی دی خخخخ
دوربین دو گانه که هنگ تی سی در دوربین اصلی زد از دوربین تکی بی کیفیت تر بود.خوبه گفتم دوربین دوتایی با قابلیت فوکوس اتوماتیک هر دو ولی بازم نفهمیدی
قلمی که ibm زده با یه خودکار فرقی نداره این قلمی که سامی واسه نوت میزنه بهترین قلم دنیاست اصلا باهاش کار کردی؟نزدیک صفحه نمایش میکنی یه سری کاربرد داره و وقتی تاچ میکنی کاربرد دیگه چیز ی که امثال هنگ تی سی تا 100 سال دیگه هم بهش نمیرسن.تنها رقیب قلم آیپده نه اون خودکار هایی که تو اسمشو بردی
dual pixel هم علاوه بر فوکوس سریعتر باعث جذب نور بیشتر و عکس های واضح تر میشه .حالا فهمیدی هنگی یا بازم بگم

cadillac

۱۳۹۶/۱۰/۷
محمد@
چه ویکیپدیا (منبع آماتورا) چه هر منبع دیگری که نگاه کنی فبلتو Dell ساخته نه سامهنگی ، فبلت streak اولین اسمارتفون دنیاست که که از نمایشگر 5.0 اینچی بهره میبره و اولین فبلت دنیاست که ماه می سال 2010 رونمایی شد .
نمایشگر بزرگتر و باکیفیت تر ، حاشیه کمتر ، رابط کاربری سریعتر و روانتر ، 30 درصد صدای بلندتر و عمر باتری بیشتر از جمله تغییراتی هستن که +U11 به خود دیده و نتایج رو هم میتوان در کلیپ های مقایسه یوتیوب دید ، پیشنهاد میکنم تو هم بری ببینی که چطور note8 رو خورد کرده .
قابلیت edge sense هیچ ربطی به تاچ سه بعدی نداره و بسیار هم کاربردیه چون کاربران هم بار ها به آن اعتراف کردن ، و اما liquid surface که طی بیست مرحله با افزودن کانی های معدنی گرانبها تحت فشار و حرارت بسیار بالا به دست میاد که شرکت های تازه کاری مانند هواوی و سامهنگ تا ده سال دیگه به ذهنشون خطور نمی کنه چه برسه به این که بسازنش ...
.
و اما نوآوری های سامهنگ :
.
فبلت ( اسمارتفون هایی که نمایشگر آنها بین 5.0 تا 6.9 اینچه ) اصلا ربطی به سامهنگی نداره و Dell streak اولین فبلت دنیاست!
صفحه نمایش edge که جز سوختن پیکسل و خط افتان چیز خاصی براش نداشته و سامسونگ هم توش مونده !
نمایشگر اولد که سونی سال 2004 ساخته و باز ربطی به سامهنگی نداره !
دوربین دوگانه هم چه سلفی باشه چه اصلی افتخارش برا htc هست و ربطی به سامهنگی نداره !
قلم بدرد نخور نوت که جز سام هنگی کسی ازش استفاده نمیکنه که البته اونم IBM سال 1992 ساخته و هیچ ربطی به هنگی نداره !
و اما dual pixel که جز یه ذره بالا بردن سرعت فوکوس چیز خاصی نداشته و در مقابل ultrapixel اچ تی سی هیچ حرفی برا گفتن نداره !

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۶
برو پسر جان تو ویکی پدیا ببین فبلت به نام کدوم شرکت ثبت شده من اسم نمیبرم ریا نشه این از این
u11 plus هم غیر صفحه نمایش بزرگتر و بردن حسگر اثر انگشت به پشت گوشی هیچ تفاوتی نداره.اصلا مشخص نشد هدفشون از معرفی همچین موبایلی چی بوده؟ شاید به خاطر رقابت با گوشی های با صفحه نمایش بزرگ که البته نیومده شکست خورد
صفحه نمایش بدون حاشیه هم من نگفتم اول سامسونگه گفتم اچ تی سی تقلید کرده
قابلیت اج سنس هم در واقع تقلید از صفحه نمایش حساس به فشاره با این تفاوت که در لبه ها این حساسیت رو داره واصلا هم کاربردی نیست.بدنه liquid هم اسمش جدیده وگرنه هواوی قبلش در سری هانر این نوع بدنه رو زده بود با اندکی تفاوت اچ تی سی تغییرش داد همین.ما که نو آوری در این برند بی اصالت نمیبینیم مثل اینکه فقط فن هاش به زور میخوان بگن آره ما خوبیم در حالی که هیچ کس حسابشون هم نمیکنه و بدرد لای جرز دیوار میخوره.آخه اچ تی سی هم شد گوشی حداقل شیائومی یا هواوی رو تعریف کنی یه چیزی. سامسونگ انقدر نوآور یداره که بخوام بگم یک صفحه میشه واسه نمونه.تولید فبلت برای اولین بار.صفحه نمایش اج و بسیار زیبا.صفحه نمایش سوپر آمولد-دوربین سلفی دوتایی با قابلیت فوکوس اتوماتیک.قلم نوت که با فاصله بهترین قلم فبلت ها و موبایل هاست قابلیت dual pixel در دوربین ها

cadillac

۱۳۹۶/۱۰/۵
محمد @
1- تولید یە اسمارتفون بزرگ توسط htc به سال 2009 و به مدل HD2 بر میگرده ، زمانی که همه به نمایشگر 3.5 اینچی آیفون میگفتن غول آسا این htc بود که نمایشگر 4.3 تولید کرد و همه رو در بحت فرو برد .
2- پلاسی که htc تولید کرده یه مدل کامل شده بعد از نصف ساله نه صرفا یه مدل بزرگتر ، و شبیه همین +U11 نیمه دوم سال 2013 با نام one max تولید شده .
3- نمایشگر بدون حاشیه نیز برای اولین بار توسط شیائومی تولید شده نه اپل و سامسونگ .
.
« قابلیت edge sense , ضبط صدای 3D و بدنه liquid surface سه نوآوری بودن که htc با U11 به دنیا معرفی کرد و به همه نشون داد که کمپانی های اصیل و با سابقه نوآوری دارند نه مثل تازه کارا تبلیغ و خودنمایی »