خانهاخبار
میزان فروش گوشی‌های Honor X هوآوی فراتر از حد انتظار!

میزان فروش گوشی‌های Honor X هوآوی فراتر از حد انتظار!

هوآوی ادعا می‌‍کند که بیشتر از 40 میلیون واحد از گوشی‌های Honor X را به فروش رسانده است. Honor 7X آخرین گوشی معرفی شده از سری Honor X، عملکرد بسیار خوبی در زمینه فروش داشته است.
۱۳۹۶/۱۰/۵

برند «آنر» توانسته است خود را به عنوان یک «برند» مجزا به خوبی معرفی کند. محصولاتی که با برند «آنر» عرضه می‎شوند، ارزان‎قیمت‌تر از محصولات هوآوی هستند و تمرکز این برند روی فروش محصولات خود به صورت آنلاین است. برند «آنر» اعلام کرده است که تصمیم دارد در هند، به سازنده پرفروش این کشور تبدیل شود؛ این برند، همچنین به گسترش کسب‌وکار خود در سطح جهانی شتاب داده است و در سال آینده، محصولات خود را در آمریکای لاتین عرضه خواهد کرد.

در تاریخ 5 دسامبر، گوشی Honor 7X در بازارهای جهانی عرضه شده است و این برند، Honor View 10 (یا Honor V10) را برای عرضه جهانی معرفی کرده است؛ پرچم‌دار جدید ساب‌برند «آنر» هوآوی در تاریخ 8 ژانویه عرضه خواهد شد. سری گوشی‌های Honor X آنر، از نظر میزان فروش عملکرد بسیار خوبی دارند؛ این سری شامل Honor 4X بوده و آخرین مدل عرضه شده نیز گوشی بدون حاشیه Honor 7X است. براساس اعلام رسمی، بیشتر از 40 میلیون واحد از گوشی‌های سری Honor X به بازار عرضه شده است.

image

هوآوی، همچنین میزان فروش Honor 7X را اعلام کرده است. براساس ادعای این شرکت، 300 هزار واحد از آنر 7 ایکس در طی دو ساعت اول فروش آن در چین، عرضه شده و 200 هزار واحد نیز در مدت 1 ساعت در هر سه Flash Sale در هند، به فروش رسیده است. فروش عمومی Honor 7X از تاریخ 23 دسامبر در هند آغاز شده است.

در انگلستان، فروش Honor 7X در دو هفته اول فروش، دو برابر نسل قبل بوده است و در روسیه، هوآوی موفق شده است تا سه برابر گوشی بیشتری نسبت به Honor 6X عرضه نماید؛ این موضوع باعث شده است تا هوآوی، جزو سه سازنده پرفروش روسیه باشد.

در نهایت، شرکت چینی اعلام کرده است که در ایالات متحده، گوشی Honor 7X موفق شده است تا رشد 250 درصدی را در 10 روز اول پیش‌فروش خود نسبت به نسل قبل، تجربه کند؛ هوآوی، این گوشی را از تاریخ 5 دسامبر تا 14 دسامبر با دریافت هزینه کامل گوشی در ایالات متحده ، پیش‌فروش کرده است.

باید گفت که Honor 7X یک گوشی مقرون به صرفه است و به تبعیت از تِرِند رایج در بازار، نمایشگر بدون حاشیه دارد. میان‌رده جدید چینی‌ها، به صفحه‌نمایش 5.93 اینچی مجهز شده است که رزولوشن Full HD+ و نسبت ابعاد 18:9 دارد. برای این مدل، از دوربین دوگانه 16 و 2 مگاپیکسلی استفاده شده است که سنسور 2 مگاپیکسلی آن، اجازه می‌دهد تا عکس‌هایی با افکت بوکه به ثبت برسانید؛ در این تصاویر، پس‌زمینه تار شده و دوربین روی سوژه متمرکز می‏شود. چیپ‌ست Kirin 659 با هشت هسته پردازشی، قدرت میان‌رده جدید هوآوی را تأمین می‎کند.

Honor 7X در مدل‌های مختلفی با حافظه داخلی و حافظه رم متفاوت به فروش می‎رسد. ضمن اینکه برای آن، از یک باتری 3340 میلی‌آمپر ساعت استفاده شده است و میان‏‌رده جدید برند «آنر» اندروید نوقا 7.1 را اجرا می‌‏کند. شرکت «آنر» وعده داده است که گوشی جدیدش را به اندروید اوریو آپدیت خواهد کرد. قیمت Honor 7X در ایالات متحده، 200 دلار است و قیمت این گوشی در هند، به 12999 روپیه می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

حسین

۱۳۹۶/۱۰/۶
منظورم کیفیت ش نیست
این جوری زده بیرون اونم دوتا ممکنه ضربه خورده و خراب بشه

Aryan

۱۳۹۶/۱۰/۵
حق هم داره اینقد بفروشه. کیفیت بالا کنار سخت افزار کاملا کارآمد و دوربین دوگانه و صفحه نمایش عالی و ده ها مثال از امکانات کاربردی و با کیفیت رو نصف قیمت میان رده های سامسونگ میده تازه پشتیبانیش هم که بی اندازست. گوشیو میخری تا 7 روز حق تعویض داری و پشتیبانی آنلاین و تازه تو شب یلدا هم که تعمیر رایگان گذاشته بودن. کدوم برندی الان تو ایران اینقد خوب امکانات میده به مشتریش؟ به امید روزی که مردم اینقدر فهمیده و با اطلاعات بشن که نیان سر اینکه تو دست فلانی سامسونگ یا اپل دیدن و خوشگل بوده بیان همونو بگیرند چون با کوچکترین سرچ میشه فهمید که هر امکاناتی که گوشیای سامسونگ و اپل دارن هوآوی داره و تازه همون گوشی رو با قیمت خیلی منصفانه تر میده به مشتریش.

hossein

۱۳۹۶/۱۰/۵
حالا معلوم نیست ایران بیاد قیمتش چقدر بشه

احمدرضا

۱۳۹۶/۱۰/۵
مثلا چه بدی داره ؟
بهترینه باو

حسین

۱۳۹۶/۱۰/۵
دوربینش بد تو ذوق می زنه