خانهاخبار
گوشی تاشوی Galaxy X سامسونگ با شماره مدل SM-G888N0 عرضه نخواهد شد

گوشی تاشوی Galaxy X سامسونگ با شماره مدل SM-G888N0 عرضه نخواهد شد

سامسونگ در صفحه رسمی خود، به عرضه یک گوشی جان‌سخت با شماره مدل SM-G888N0 اشاره کرده است؛ به همین جهت، این شماره مدل مربوط به گوشی تاشوی Galaxy X سامسونگ نخواهد بود.
۱۳۹۶/۱۰/۴

سامسونگ روی محصولات جدیدی مشغول به‌کار است که احتمالاً در نیمه اول 2018 به صورت رسمی از آن‎ها رونمایی خواهد کرد. یکی از گوشی‌های جدید این شرکت با شماره مدل SM-G888N0 در حال توسعه است که پیش‎تر گمان می‎رفت گوشی تاشوی Galaxy X سامسونگ با دو نمایشگر باشد.

با این‌حال، سامسونگ به‎تازگی جزئیاتی را به صورت رسمی پیرامون گوشی جدیدش با شماره مدل SM-G888N0 منتشر کرده که نشان می‌دهد این دستگاه، یک گوشی جان‏سخت و مقاوم است. با توجه به اینکه گوشی مذکور Galaxy X نیست، هنوز نمی‌دانیم که گوشی تاشوی سامسونگ با چه شماره مدلی در حال توسعه است.

image

البته این موضوع باعث نخواهد شد تا Galaxy X دیرتر از آنچه که انتظار داشتیم، عرضه شود. همچنان پیش‌بینی می‏شود که سامسونگ، گوشی تاشوی جدید خود را در سال 2018 ارائه دهد؛ البته رونمایی از این گوشی در نمایشگاه CES 2018 بعید است زیرا کُره‌ای‌ها گوشی جدیدی را در ماه ژانویه معرفی نخواهند کرد و تنها به عرضه جهانی Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus در ژانویه اکتفا می‏‎کنند.

گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G888N0، دومین گوشی این سازنده خواهد بود که بدنه مقاوم دارد؛ کُره‏ای‎ها مدتی پیش از نسخه «اکتیو» گلکسی اس 8 رونمایی کرده‎اند که جان‌سخت بوده و مانند پرچمداران امسال سامسونگ، حاشیه‌های باریکی دارد. گلکسی اس 8 اکتیو به تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز شده است و از یک نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18.5 به 9 استفاده می‏کند. سری «گلکسی اکتیو» برای مدت‏‌ها به صورت انحصاری توسط AT&T عرضه شده است و برای اولین‌بار، امسال این سری توسط اپراتورهای مختلف به فروش می‎رسد. گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G888N0 نیز به احتمال زیاد، عرضه محدودی خواهد داشت. Let’s Go Digital در توضیحات خود از گوشی جدید سامسونگ، به این نکته اشاره کرده است که "N0" به عرضه انحصاری گوشی جان‎سخت این شرکت در بازار کُره‌جنوبی اشاره می‌‏کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)