خانهاخبار
دانرو؛ راهنمایی به بزرگی هر شهر

دانرو؛ راهنمایی به بزرگی هر شهر

دانرو راهنمای جامع شهر است که نزدیک‌ترین مکان‌هایی که در نزدیکی شما قرار دارند را به شما معرفی می‌کند. با استفاده از دانرو دیگر هیچ جایی در شهر برای شما ناشناخته نخواهد بود.با ما همراه شوید تا ویژگی‌ها و امکانات جالب این اپلیکیشن را به شما معرفی کنیم.
۱۳۹۶/۱۰/۲۵

در هر شهری که زندگی می‌کنید هزاران جا و مکان مختلف وجود دارد که پیدا کردن و شناخت آنها کار آسانی نیست. شهرها انقدر گسترده شده‌اند که حتی اگر سال‌ها ساکن یک محله باشید ممکن است آدرس مکان‌هایی که اطرافتان هست را ندانید و یا از باز شدن مغازه‌های جدید و خدمات آنها بی‌خبر باشید.

اپلیکیشن‌های مبتنی بر موقعیت، این امکان را به کاربر می‌دهند تا به راحتی اماکن و خدمات نزدیک خود را بیابند و از نظرات سایر کاربران مطلع شوند. با داشتن چنین اپلیکیشن‌هایی، دیگر نگران نخواهید بود که چگونه می‌‏توان آدرس مکانی خاص را پیدا کرد و بدون دردسر به آنجا رسید.

فرقی ندارد در شهر محل زندگی خودتان باشید یا به شهر دیگری سفر کرده باشید؛ با داشتن اپلیکیشن‌های مبتنی بر موقعیت خیلی راحت می‌توانید رستوران‌ها، داروخانه‌ها، پمپ بنزین، مراکز پزشکی، پارک‌ها، سینماها و... نزدیک‌تان را پیدا کنید و آدرس رفتن به آنجا را روی نقشه ببینید.

image

این اپلیکیشن‌ها در واقع نوعی شبکه اجتماعی هستند که فعالیت کاربران نقش پررنگی در ماهیت آنها ایفا می‌کنند. اینکه بدانید دوستان شما به کجاها سر می‌زنند و در مورد رستوران، سینما یا آرایشگاهی که به تازگی رفتند چه نظری دارند، به شما در تصمیم‌گیری کمک زیادی می‌کند.

«دانرو» یکی از اپلیکیشن‌های خوب ایرانی است که شما را در یافتن و انتخاب نزدیک‌ترین اماکن، خدمات و رویدادهای شهری راهنمایی می‌کند. با بیش از 500 هزار مکان عمومی و خصوصی ثبت شده در این اپلیکیشن دیگر جایی در شهر وجود نخواهد داشت که آن نشناسید و آدرسش را پیدا نکنید. با جستجویی ساده در دانرو هر مکانی که به دنبالش می‌گردید را خواهید یافت و به نشانی و اطلاعات آنجا دست پیدا خواهید کرد.

در دانرو همه چیز همان جایی است که باید باشد؛ به همین دلیل برای پیدا کردن گزینه‌ها سر در گم نمی‌شوید. انگار که از قبل می‌دانید هر چیزی کجا قرار دارد. وقتی دانرو را نصب کنید با ما هم نظر خواهید شد که این اپ یکی از خوش‌ساخت‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی موجود در بازار است. رنگ‌بندی، فونت، آیکون و دسته‌بندی‌ها بسیار خوب انتخاب شده‌اند که موجب می‌‏شود کاربر به راحتی با دانرو خو بگیرید و از آن استفاده کند.

image

اگرچه استفاده از دانرو نیاز به ثبت نام ندارد، پیشنهاد می‌کنیم برای فعال شدن تمامی ویژگی‌ها، حتما در دانرو ثبت نام کنید. مراحل ثبت نام بسیار ساده است. پس از وارد کردن ایمیل و انتخاب رمز عبور از شما خواسته میشود نام و نام خانوادگی و جنسیت خود را مشخص کنید و اگر کد معرف دارید آن را در کادر مربوطه وارد نمایید. با وارد کردن این اطلاعات ثبت نام شما انجام می‌گیرد تا بتوانید وارد اپلیکیشن شوید و در زمانی مناسب پروفایل خود را تکمیل نمایید.

image

«خانه» اصلی‌ترین بخش دانرو است که به دو بخش «دیوار» و «پیاده‌رو» تقسیم شده است. درحالی که دیوار دانرو، میانبری به مهم‌ترین قسمت‌ها و بهترین گزینه‌های اپلیکیشن است، بخش «پیاده‌رو» جایی برای مشاهده فعالیت‌های دوستان شماست.

دیوار دانرو به شما می‌گوید در اطرافتان چه مکان‌هایی وجود دارند، برای خرید می‌توانید به کجا بروید، کدام رستوران‌ها را برای غذا خوردن انتخاب کنید یا برای تفریح و ورزش چه انتخاب‌هایی پیش رو دارید. این بخش درواقع دسترسی سریعی به دسته‌بندی‌های مختلف اماکن شهری و برترین رویدادهای جاری شهر می‌دهد.

image

در پایین این صفحه امکان ثبت کردن مکان‌های جدید قرار دارد. در این بخش هر فردی قادر است به رایگان مکانی جدید به دانرو بیفزاید و اطلاعات آن را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارد.

image

هرگاه یکی از کاربران دانرو را به لیست دوستان خود اضافه کنید، فعالیت او در بخش «پیاده‌رو» نمایش داده می‌شود. ضمنا در لبه «فعالیت‌های عمومی» امکان دیدن فعالیت سایر کاربران دانرو، که صفحه عمومی یا اصطلاحا پابلیک دارند، فراهم است. به این ترتیب با مکان‌های بیشتری آشنا می‎شوید، دوستان بیشتری پیدا می‌کنید و می‌توانید نظر و تجربه خود را با آنها در میان بگذارید.

image

در گوشه سمت راست، آیکون کوچک دانرو را می‌بینید که با لمس آن وارد بخش «اینجا هستم» می‌شوید. در این بخش می‌توانید اعلام کنید در چه مکانی قرار دارید، به آنجا امتیاز دهید و از تجربه شخصیتان بنویسید.

image

در بخش «جستجو» می‌توانید به شکلی بهتر و دقیق‌تر دنبال مکان‌های مورد نظرتان بگردید و آنها را بر اساس نوع فعالیتشان پیدا کنید. علاوه بر اینکه نتایج جستجو روی نقشه نمایش داده می‎شوند، این امکان وجود دارد تا آنها را براساس فیلترهای مختلف نیز مرتب‌ کنید.

image

هرگاه نام مکانی را لمس کنید به صفحه اختصاصی آن در دانرو می‌روید که اطلاعات کاملی در مورد آنجا به شما می‌دهد. در صفحه هر مکان، آدرس، تلفن تماس، وب سایت، ساعت کاری و موقعیتش روی نقشه مشخص است. شما ضمن اینکه می‌توانید نظرات و تصاویر گرفته شده توسط سایر کاربرانی که قبلا به آنجا رفته‌اند را مشاهده کنید، خودتان هم می‌توانید به آنجا رای دهید، نظری بنویسید یا عکس‌های جدیدی اضافه کنید. اگر هم فکر می‌کنید بخشی از اطلاعات ثبت شده اشتباه است، دانرو این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا اطلاعات ثبت شده را ویرایش و تصحیح کنند و با این کار سکه‌های بیشتری به جیب بزنند.

image

یکی از بخش‌های جالب دانرو، تماشای تصاویر 360 درجه است. در بخش 360degree می‌توانید توری مجازی به برخی از اماکن شهری داشته باشید تا بیشتر با حال و هوای آنجا آشنا شوید.

image

هر فعالیتی در دانرو همراه با جایزه است. اگر ویرایشی انجام دهید، نظری بنویسید یا در مکانی اعلام حضور کنید، دانرو به شما مقداری سکه هدیه می‌دهد. این سکه‌ها را می‌توانید با رفتن به بخش «بازارچه» خرج کنید. در بازارچه دانرو مجموعه‌ای از پیشنهادها و تخفیف‌های کوچک و بزرگ فروخته می‎شود که هر کدام قیمتی دارند و با پرداخت سکه می‌توانید از این تخفیف‌ها استفاده کنید.

image

بخش «رویدادها» برای کاربرانی که به دنبال گشت‌وگذار در شهر و سر زدن به مراسم‌های مختلف هستند بسیار جالب خواهد بود. در این قسمت می‌توانید از رویدادهای فرهنگی و هنری پیش رو مطلع شوید و زودتر از سایرین خبر تخفیف‌های ویژه مراکز مختلف را بشنوید.

image

برای دیدن پروفایل خود در دانرو باید به بخش «صفحه من» بروید. در این قسمت امکان ویرایش اطلاعات پروفایل و تغییر تنظیمات دانرو در دسترس شماست. در صفحه من دانرو، فهرست دوستان شما نیز قابل رویت است. علاوه بر این مشاهده نشان‌هایی کسب شده در دانرو و مجموع سکه‌های شما در این بخش امکان پذیر است.

اصلی‌ترین ویژگی و مزیت دانرو، که سبب می‌شود هر شخصی این اپ را روی گوشی خود نصب کند، این است که با دانرو همیشه می‌توان نزدیک‌ترین اماکنی که به دنبالشان می‌گردید را پیدا کنید.

فرقی نمی‌کند کجای شهر هستید. اگر بنزین ماشین شما در حال تمام شدن است، دانرو نزدیک‌ترین پمپ بنزین را به شما نشان خواهد داد. اگر نیاز به گرفتن پول از عابربانک دارید با دانرو می‌توانید کوتاه‌ترین مسیر برای رسیدن به عابربانک‌های اطرافتان را پیدا کنید. برای پیدا کردن رستوران یا کافه مناسب، دانرو به شما خواهد گفت کدام رستورن کیفیت بهتری دارد و سایر کاربران در مورد آن چه نظری داده‌اند. اینها تنها بخش کوچکی از کمک‌هایی است که دانرو در طول روز به شما خواهد رساند.

  • اپلیکیشن دانرو را می‌توانید برای گوشی‌های اندرویدی و سیستم عامل iOS از لینک‌ زیر دانلود کنید.

image

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سینا

۱۳۹۶/۱۰/۲۷
اپ بی کیفیتیه
ایرادات فراوان از جمله مزایاشه

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۲۶
اپ خوبیه ولی یکم شلوغه. فعالیت کاربرهاش هم کمه

احسان

۱۳۹۶/۱۰/۲۵
من نصب کردم خیلی عالیه