خانهاخبار
احتمال معرفی 6 گوشی تازه میزو در نیمه اول سال 2018

احتمال معرفی 6 گوشی تازه میزو در نیمه اول سال 2018

کمپانی میزو قصد دارد پس از گذراندن سالی نه چندان موفق، 2018 را با دست پر آغاز کند. گفته می‌شود این سازنده می‌خواهد 6 گوشی مختلف را در 6 ماهه اول سال آینده روانه بازار کند و این گوشی‌ها دیگر به پردازنده مدیاتک مجهز نخواهند شد.
۱۳۹۶/۱۰/۴

کمپانی میزو که یکی از سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند است، متأسفانه در سال 2017 چندان موفق عمل نکرد. البته این سازنده گوشی‌های متعددی هم در سال جاری روانه بازار نکرد، اما با نگاهی به آمار منتشر شده از فروش سایر گوشی‌های قبلی‌اش می‌توان به خوبی نتیجه گرفت که موفقیت چندانی به دست نیاورده است.

البته به نظر می‌رسد که میزو تصمیم اساسی در این زمینه اتخاذ کرده و قرار است سال آینده همه چیز را به شدت تغییر دهد. بر اساس تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده، این کمپانی قرار است در نیمه اول سال 2018 حداقل 6 گوشی مختلف را معرفی و عرضه کند.

همچنین خبرهای مختلفی منتشر شده است که ادعا می‌کنند این سازنده چینی تصمیم دارد همکاری‌اش را با مدیاتک، سازنده معروف پردازنده داخلی موبایل، منتفی اعلام کند و احتمالا 5 گوشی از 6 گوشی مذکور را به پردازنده‌های کوالکام اسنپ‌دراگون مجهز کند. یک گوشی باقی مانده هم ممکن است از پردازنده سامسونگ اگزینوس قدرت بگیرد.

کمپانی میزو سال آینده 15 ساله می‌شود و شایعه شده است که این سازنده قصد دارد یک گوشی مخصوص به همین مناسبت معرفی کند. این گوشی که Meizu 15 Plus نام‌گذاری شده است، در بهار سال 2018 رسما رونمایی خواهد شد.

image

اگر اخبار فناوری را دنبال می‌کنید، حتما خبرهای فاش شده درباره این گوشی را هم تا به حال دیده‌اید. چند هفته پیش تصویر زنده جعبه اصلی، نمای روبرو و همچنین اطلاعات قیمت نهایی Meizu 15 Plus در فضای وب فاش شد.

تصویر زنده از نمای روبروی این گوشی چندان با کیفیت نبود اما همچنان قادر بودیم طراحی ظاهری آن را تا حدودی تشخیص دهیم. Meizu 15 Plus از طراحی ظاهری بدون حاشیه بهره می‌برد و حاشیه‌های سه طرف پنل جلوی آن درست مانند پرچم‌دار Mi MIX 2 شیائومی تا حد صفر باریک شده‌اند. بدین ترتیب بخشی از حاشیه گوشی مذکور در پایین پنل باقی می‌ماند که حسگر دوربین سلفی هم در همان موقعیت تعبیه می‌شود.

همان‌طور که می‌دانید با کاهش حاشیه‌های صفحه نمایش، اغلب سازندگان تصمیم گرفتند که دکمه فیزیکی خانه را از طراحی پنل جلو حذف کنند و حسگر اثرانگشت را به پنل پشتی انتقال دهند. در تصویر زنده منسوب به گوشی سطح بالای بعدی میزو شاهد بودیم که این سازنده اصرار دارد mBack را همچنان در همان موقعیت رایج در حاشیه پایین صفحه نمایش Meizu 15 Plus تعبیه کند.

image

گوشی Meizu 15 Plus قرار است به دوربین اصلی با لنز دوگانه و چینش عمدی در میانه پنل پشتی مجهز شود. زیر این لنزها هم مانند طراحی گوشی Meizu PRO 6 یک ماژول گرد دیده می‌شود که فلش LED و حسگر فوکوس خودکار لیزری در آن تعبیه شده است. لوگوی برند میزو زیر این ماژول‌ها نقش بسته است و خطوط آنتن ارتباطی هم در لبه پایینی پنل گوشی مذکور دیده می‌شوند.

انتظار می‌رود که گوشی Meizu 15 Plus از پردازنده پرچم‌دار 64 بیتی سامسونگ اگزینوس 9810 با 8 هسته پردازشی قدرت بگیرد. البته در حال حاضر اطلاعات چندانی درباره مشخصات فنی این گوشی در دسترس نیست و گزارش‌های مختلف هر بار از اطلاعات متفاوتی دم می‌زنند.

تصاویر لو رفته قبلی که قیمت این گوشی سطح بالا را فاش کرده بودند، به دو قیمت متفاوت اشاره داشتند. به همین خاطر پیش بینی می‌شود که میزو گوشی مذکور را در دو نسخه با کانفیگ متفاوت معرفی و روانه بازار کند. نسخه سطح بالا و گران‌تر آن 3499 یوان معادل 528 دلار قیمت‌گذاری می‌شود و نسخه دیگرش هم به قیمت 2999 یوان معادل 453 دلار وارد بازار خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)