خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی کانسپت پرچم‌دار P11 هوآوی

تماشا کنید: ویدیوی کانسپت پرچم‌دار P11 هوآوی

انتظار می‌رود پس از معرفی P10 در سال 2017، کمپانی هوآوی پرچم‌دار جانشین آن را سال آینده به نام P11 رسما رونمایی کند. فعلا اطلاعات چندانی درباره این گوشی در دست نیست اما Concept Vreator ویدیویی از کانسپت گوشی موسوم به P11 X منتشر کرده و نمای ظاهری احتمالی آن را به نمایش گذاشته است.
۱۳۹۶/۱۰/۳

image

 

هوآوی قرار است سال آینده گوشی پرچم‌دار P11 را معرفی کند. این گوشی احتمالا در سه ماهه اول سال 2018 رونمایی می‌شود اما هنوز اطلاعات چندانی درباره مشخصات فنی‌اش در دسترس نیست. البته ویدیوی تازه‌ای کانسپت آن در یوتیوب منتشر شده و نمای ظاهری و مشخصات فنی احتمالی‌اش را به نمایش درآورده است. منبع اصلی انتشار این ویدیوی کانسپت کانال نام آشنای Concept Creator است که اخیرا هم ویدیوهایی منسوب به گوشی‌های پرچم‌دار دیگر از جمله وان پلاس 6 و می میکس 3 منتشر کرده بود.البته طراح این کانسپت از گوشی مورد نظر تحت عنوان P11 X نام برده است و هنوز نمی‌دانیم که آیا هوآوی قصد دارد چند نسخه مختلف را از پرچم‌دار P11 معرفی کند یا خیر. پیش از آنکه به تفسیر ویدیو بپردازیم باید تأکید کنیم که این کانسپت توسط طراحان خلاقی طراحی شده است که در توسعه گوشی P11 دخیل نیستند و نمی‌توان ویدیوی پیش رو را اخبار لو رفته از پرچم‌دار مذکور قلمداد کرد. درواقع ممکن است هوآوی گوشی پرچم‌دار P11 را سال آینده در حالی معرفی کند که اصلا به این تصاویر شبیه نباشد. به هر حال فعلا هیچ تصویر زنده یا خبر تازه‌ای درباره این گوشی منتشر نشده و بهتر است به همین ویدیوی کانسپت اکتفا کنیم.

در این ویدیو شاهد هستیم که بدنه گوشی P11 X هوآوی از جنس فلز و شیشه ساخته شده است و حاشیه بالای صفحه نمایش آن هم تا حدودی شبیه حاشیه گوشی آیفون 10 اپل به نظر می‌رسد. البته شایان ذکر است که اندازه این حاشیه در P11 X کوچک‌تر از حاشیه پر سروصدای آیفون 10 طراحی شده است. کانسپت پرچم‌دار مذکور به دوربین اصلی با سه لنز در پنل پشتی مجهز شده است که به‌صورت عمدی چینش شده‌اند و در گوشه سمت راست پنل قرار گرفته‌اند. فلش LED دوگانه و حسگر دیگری که به نظر می‌رسد فوکوس خودکار لیزری باشد هم در کنار ماژول دوربین سه گانه اصلی قرار گرفته‌اند و نکته جالب توجه دیگر درباره این طرح اینجاست که ظاهرا دوربین سلفی آن هم که در پنل جلو قرار گرفته است، از 3 حسگر بهره می‌برد. گوشه‌های بدنه P11 X خمیده‌تر از همیشه دیده می‌شوند و ظاهرا از طراحی کاملا بدون حاشیه هم در پنل جلو بهره می‌برد و تنها قسمت کوچکی که بالای پنل طراحی شده است، تجربه بدون حاشیه را خدشه‌دار می‌کند. همه دکمه‌های فیزیکی مانند دکمه پاور و تنظیم صدا از جنس فلز ساخته شده‌اند و در کناره سمت راست قرار گرفته‌اند. البته لازم به ذکر است که این بار تعداد این دکمه‌ها به جای 3 افزایش یافته و به 4 دکمه رسیده است. دکمه پاور / قفل صفحه با بافت متفاوتی طراحی شده است تا از سایر دکمه‌ها متمایز شود. دکمه‌های تنظیم صدا با بافت ساده همیشگی زیر دکمه پاور تعبیه شده‌اند و در انتهای پایینی کناره هم شاهد یک دکمه اختصاصی برای اجرای اپلیکیشن دوربین هستیم. این دکمه اختصاصی در طراحی گوشی‌های هوشمند چندان رایج نیست و کمتر شاهد آن هستیم.

پورت ارتباطی USB Type-C در لبه پایینی کانسپت P11 X هوآوی تعبیه شده است و در کنار آن هم شاهد گریل بلندگوی اصلی گوشی هستیم که طراحی جالب و منحصر به فردی دارد. جک هدفون 3.5 میلی متری از طراحی کانسپت این پرچم‌دار حذف نشده و در لبه بالایی قرار گرفته است. کانال Concept Creator این گوشی را در سه رنگ مختلف به نمایش درآورده و ظاهرا معتقد است که هوآوی هم قصد دارد P11 را سال آینده در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز عرضه کند.

نظر شما درباره طراحی ظاهری احتمالی این گوشی با گوشه‌های خیلی خمیده و حاشیه مشابه آیفون 10 اپل چیست؟ با توجه به اینکه مشخصات فنی این گوشی در ویدیو ذکر نشد، پیش بینی شما در این باره چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

علی

۱۳۹۶/۱۰/۵
این که کپیه از آیفون 10
واقعا چرا آخه هواوی

جابر

۱۳۹۶/۱۰/۴
سامسونگ که بد تره تند و تند فقط گوشی میزنه از آپدیت خبری نیست

محمد

۱۳۹۶/۱۰/۴
چه خبره سه تا دوربین

بهنام

۱۳۹۶/۱۰/۴
وا ویلا به اندازه ای که پول میدی اش میخوری نه به ایفون xپول بدی باطری ۲۶۱۰ میلی امپری بگیری.بعد doggee bl12000 قیمتش ۸۰۰ت باطری ۱۲۰۰۰میلی امپره

Mr

۱۳۹۶/۱۰/۳
حتما میخرمش اگر این باشه.
من تا الان فقط از خانواده p(هم اصلی هم لایت) و میت برای خودم و اقوام گوشی خریدم و پیشنهاد کردم.همشونم راضین.
این آخرت طراحیه.خدا کنه همین شکلی باشه. با دوربینای لِیکای س تایی ۴۰ مگاپیکسلی با زوم 5x??