خانهاخبار
ریحون؛ طعم خوش سفارش آنلاین غذا

ریحون؛ طعم خوش سفارش آنلاین غذا

ریحون یکی از سرویس‌های سفارش آنلاین غذا است که سعی دارد به مشتریان خود تجربه خوب و جدیدی ارائه کند. تجربه‌ی کاربری و محصول، خدمات مشتریان و کمک به توسعه و پیشرفت رستوران‌ها سه اصل مهمی است که این شرکت همیشه مد نظر قرار داده است به همین دلیل خدماتی متفاوت‌تر از سایرین دارد.
۱۳۹۶/۱۱/۱۷
image

اگر مدت زیادی از طول روز را خارج از خانه سپری می‌کنید، قطعا نه برای شما و نه برای سایر اعضای خانواده‌تان وقتی برای غذا پختن باقی نمی‌ماند. در چنین شرایطی سفارش غذا از رستوران‌ها و فست‌فودها راحت‌ترین کاری است که برای رسیدن به غذا می‌شود انجام داد.

اگرچه در سال‌ها گذشته اکثر رستوران‌ها فقط به صورت تلفنی یا حضوری سفارش غذا می‌گرفتند، اینترنت فضایی را فراهم آورده است که از طریق آن به راحتی می‌توان غذای خود را سفارش داد.

ریحون سامانه سفارش اینترنتی غذا است که امکان سفارش سریع و آسان از بیش از 2000 رستوران را به وسیله کامپیوترهای شخصی و اپلیکیشن گوشی‌های موبایل فراهم آورده است.

ریحون سعی کرده است در انتخاب رستوران‌هایی خود نهایت دقت را داشته باشد. این سایت پیش از آغاز همکاری با هر رستوران، آن را از نظر کیفیت غذا، رعایت بهداشت و نحوه سرویس‌دهی بررسی می‌کند تا مطمئن شود بهترین انتخاب‌ها را پیش روی کاربران خود قرار می‌دهد.

هزینه سفارش غذا در ریحون نه تنها تفاوتی با قیمت رستوران‌ها ندارد بلکه با تخفیف‌های ویژه‌ای که ریحون برای غذاها و رستوران‌های مختلف در نظر می‌گیرد، قیمت تمام شده آن از حالت عادی هم ارزان‌تر امی‌شود.

برای سفارش غذا می‌توانید از اپلیکیشن ریحون نیز استفاده کنید. این اپلیکیشن روی تمامی گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌های اپل نصب می‌‏شود و با آن قادر خواهید بود به صورت شبانه‌روزی غذا سفارش دهید. در این اپلیکیشن می‌توانید منوی عکس‌دار رستوران‌ها را ببینید، هزینه را اینترنتی پرداخت کنید و از همان‌ جا سفارش خود را پیگیری نمایید.

در ریحون صدها رستوران و فست فود مختلف از همه مناطق شهر تهران، شیراز، تبریز، مشهد، کرج، اصفهان حضور دارند و به زودی رستوران‌های تمام شهرهای بزرگ ایران به ریحون اضافه می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

kamal70

۱۳۹۶/۱۱/۱۷
عالی