خانهاخبار
تصاویر رسمی مدل 2018 گوشی Galaxy J2 سامسونگ فاش شد

تصاویر رسمی مدل 2018 گوشی Galaxy J2 سامسونگ فاش شد

به‌تازگی، تصاویری از مدل 2018 گوشی Galaxy J2 سامسونگ به‌دست آمده است که به عرضه این مدل در دو رنگ مختلف اشاره می‌کند. این گوشی ارزان‎قیمت، نمایشگر 5 اینچی qHD خواهد داشت.
۱۳۹۶/۱۰/۳

به‌تازگی، تصاویر مدل 2018 گوشی Galaxy J2 سامسونگ فاش شده است که این گوشی رده‌پایین را در دو رنگ مشکی و طلایی به نمایش می‎گذارد. اگر تصاویر صحت داشته باشد، شرکت سامسونگ چندان به پیروی از رویه دیگر سازندگان برای کاهش حاشیه‌های اضافی اطراف نمایشگر، تمایلی ندارد؛ با اینکه Galaxy A8 و نسخه Plus آن، حاشیه‌‏های باریکی دارند، به‌نظر می‌رسد که در گوشی‌های ارزان‎قیمت سامسونگ چنین تغییراتی اعمال نخواهد شد. این در حالی است که سازندگانی نظیر «شیائومی» و اوپو گوشی‌های ارزان‌قیمت با حاشیه‎های باریک ارائه داده‌اند؛ شیائومی گوشی ردمی 5 را عرضه کرده است که نمایشگر کشیده HD+ دارد.

image

طراحی کلی مدل 2018 گوشی Galaxy J2 برای افرادی که پیش‎تر از محصولات سری Galaxy J استفاده کرده‌اند، چندان ناآشنا نیست. در پشت گوشی و جلوی گوشی، تنها یک دوربین قرار گرفته است که سامسونگ برای بهبود عکاسی در شرایط نوری نامناسب، برای آن‌ها از فلاش LED استفاده کرده است. بلندگوی اصلی نیز در کنار ماژول دوربین قرار دارد. در سمت راست گوشی، دکمه‌ی پاور قرار دارد و در سمت چپ نیز دکمه‌های تنظیم حجم‌ صدا جای گرفته است. با اینکه اعضای جدید سری Galaxy A فاقد دکمه‌‏ی فیزیکی Home هستند، سامسونگ تصمیمی برای حذف این دکمه از گوشی‎های هوشمند ارزان‌قیمت خود ندارد؛ همان‌طور که مشاهده می‌شود، دکمه‌ی فیزیکی Home در حاشیه‎ی پایین صفحه‎نمایش قرار دارد. البته طراحی دکمه‌های لمسی اطراف آن، تغییر پیدا کرده است.

به‌نظر می‌رسد جنس بدنه گوشی جدید سامسونگ، از پلاستیک خواهد بود؛ با توجه به اینکه گوشی Galaxy J2 تنها 136 دلار قیمت خواهد داشت، ارائه آن با بدنه‎ای از جنس پلاستیک چندان غیرعادی به‎نظر نمی‌رسد. انتظار می‌رود نسخه جدید Galaxy J2 به یک صفحه‌نمایش 5 اینچی مجهز شده باشد که رزولوشن qHD دارد. نسبت ابعاد نمایشگر با توجه به تصاویر فاش شده، 16:9 است و سامسونگ تصمیمی برای عرضه گوشی ارزان‌قیمت با نمایشگر کشیده 18:9 ندارد. برای دوربین سلفی، از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده شده است و در پنل پشتی نیز سنسور 8 مگاپیکسلی قرار دارد.

image

انتظار می‌رود مدل 2018 گوشی Galaxy J2 به پردازنده چهار هسته‎ای اسنپدراگون 425 کوالکام مجهز شده باشد؛ فرکانس هسته‌های Cortex A53 روی 1.4 گیگاهرتز تنظیم خواهد شد. برای گوشی جدید سامسونگ، تنها 1.5 گیگابایت رم درنظر گرفته شده است و 16 گیگابایت حافظه داخلی، کاربران را برای ذخیره‌سازی محتوای دلخواه خود با مشکل مواجه خواهد کرد. با این‌حال، می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را با استفاده از کارت حافظه میکرو SD افزایش دهید. اگر شایعات صحت داشته باشد، نسخه 2018 گوشی Galaxy J2 سامسونگ از دو سیم‏کارت پشتیبانی خواهد کرد.

برای تأمین انرژی مورد نیاز نمایشگر و پردازنده چهار هسته‌‏ای، احتمالاً از یک باتری 2600 میلی‎آمپر ساعت استفاده خواهد شد؛ ضمن اینکه پورت میکرو یواس‌بی در لبه‏ی پایین گوشی، شارژ آن را امکان‌پذیر خواهد کرد. علاوه‌براین از درگاه مذکور می‌توانید برای تبادل اطلاعات استفاده کنید. سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.1.1 روی گوشی اندرویدی Galaxy J2 نصب خواهد بود که رابط‎کاربری آن با پوسته‌ی Samsung Experience شخصی‌سازی شده است؛ با این‌حال، مشخص نیست آیا سامسونگ، برنامه‎ای برای انتشار اندروید اوریو برای گوشی ارزان‎قیمت خود دارد یا خیر. با توجه به فاش شدن تصاویر رسمی، به‌نظر می‌رسد که زمان معرفی این گوشی نزدیک خواهد بود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

simalo

۱۳۹۶/۱۰/۳
ظاهر تکراری ....