خانهاخبار
پرچم‌دار بعدی سونی با اسنپ‌دراگون 845 بنچمارک شد

پرچم‌دار بعدی سونی با اسنپ‌دراگون 845 بنچمارک شد

اخیرا خبرهای مختلفی منتشر شده است که ادعا می‌کنند کمپانی سونی دو ماه دیگر سه گوشی تازه معرفی می‌کند. گفته می‌شود Xperia XZ2 پرچم‌دار بعدی این سازنده است که به تازگی با شناسه H8266 در گزارش‌های مختلف به آن پرداخته شه است.
۱۳۹۶/۱۰/۲

یک گوشی تازه و مرموز از سونی با شناسه H8266 در پایگاه بنچمارک Geekbench  دیده شد و مشخصات فنی جالب توجهی را از خودش به نمایش گذاشت. همان‌طور که احتمالا می‌دانید و بر اساس گزارش‌های مختلفی که اخیرا منتشر شدند، انتظار می‌رود کمپانی سونی چند گوشی تازه را در خلال برگزاری کنفرانس جهانی MWC 2018 معرفی کند.

نقطه قوت این دستگاه تازه هم اینجاست که بنا بر اطلاعات درج شده در پایگاه بنچمارک از پردازنده پرچم‌دار و جدید کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد. این پردازنده جانشین اسنپ‌دراگون 835 با قدرت فرکانس 1.77 و حافظه رم 4 گیگابایت است. گوشی H8266 به سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو مجهز شده و نتیجه آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای آن معادل 2393 و 8300 تقریبا مشابه پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی Galaxy S9 Plus گزارش شده است.

image

در اسناد منتشر شده توسط ابزار بنچمارک مذکور همچنین شاهد هستیم که این گوشی صفحه نمایشی با وضوح تصویر 1920 در 1080 دارد. انتظار می‌رود که گوشی H8266 سونی صفحه نمایش بدون حاشیه داشته باشد و به عنوان جانشین پرچم‌دار Xperia XZ معرفی شود. بدین ترتیب پیش بینی می‌شود که گوشی مذکور با نام تجاری Xperia XZ2 معرفی شود. کمپانی سونی همیشه یک محصول تازه از سری گوشی‌های هوشمندش را در خلال کنفرانس جهانی موبایل معرفی می‌کند تا حضورش را پررنگ کند.

انتظار می‌رود که کمپانی سونی در MWC 2018 سه گوشی هوشمند تازه را با شناسه‌های H8216، H8266 و H8276 معرفی کند. پیش از این تصویر زنده از پنل جلوی این گوشی منتشر شده بود و طراحی بدون حاشیه‌اش را مورد تأیید قرار داد. روز گذشته هم شاهد انتشار یک تصویر رندر شده تازه منسوب به H8266 بودیم که طراحی ظاهری پنل پشتی آن را به نمایش می‌گذاشت. همچنین نتایج بنچمارک این گوشی هم هفته گذشته فاش شد و همه این خبرها حاکی از آن هستند که H8266 یک گوشی پرچم‌دار است.

image

البته همه این گزارش‌ها فعلا در حد شایعه هستند و کمپانی سونی هیچ‌کدام را مورد تأیید قرار نداده است. از طرفی امیدواریم این خبرها تا حدودی صحت داشته باشند و شاهد تغییر و پیشرفت طراحی گوشی‌های این سازنده محبوب به خصوص در رده پرچم‌دار باشیم. تا برگزاری کنفرانس جهانی MWC 2018 اسپانیا حدودا دو ماه فرصت باقی مانده است و پیش بینی می‌شود که خبرهای تکمیلی درباره گوشی‌های بعدی این سازنده هم در هفته‌های آینده منتشر شوند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

Behrad

۱۳۹۶/۱۱/۱
من xz premium گرفتم خود به خود سکته کرد هاردش سوخت به فنا رفتم حالا این بیاد بگیریم ببینیم چجوریه

امیررضا

۱۳۹۶/۱۰/۱۲
همین شرکت دوربین برندتو میزنه ???

امیررضا

۱۳۹۶/۱۰/۱۲
سونیم اعتقادی به تو نداره

محمم

۱۳۹۶/۱۰/۴
شما رزولوشن رو درست تلفظ کن نمیخواد نظر بدی

arshia - all rights reserved

۱۳۹۶/۱۰/۳
چقدر مهم!
بیا ببین کی به تو و نظرت اعتقاد داره، بعد با اعتماد به سقف نظر بده :|