خانهاخبار
رندر جدیدی از پرچمدار Galaxy S9 سامسونگ با دوربین تکی و نمایشگر کشیده

رندر جدیدی از پرچمدار Galaxy S9 سامسونگ با دوربین تکی و نمایشگر کشیده

به‌تازگی، رندرهای جدیدی از Galaxy s9 منتشر شده است که ظاهر احتمالی پرچمدار جدید سامسونگ را به نمایش می‌گذارد. در نسخه 5.7 اینچی پرچمدار 2018 سامسونگ، همچنان از دوربین دوگانه استفاده نخواهد شد.
۱۳۹۶/۱۰/۲

گوشی پرچمدار Galaxy S9 سامسونگ، در اوایل امروز در دو رندر جدید به نمایش گذاشته شده است. یکی از این تصاویر، توسط Ghostek با همکاری Forbes سازنده کیس منتشر شده است. گفته می‎شود رندرهای جدید دقت بسیار بالایی دارند زیرا براساس آخرین اطلاعات ارائه شده توسط منابع مطلع در زنجیره تأمین محصولات سامسونگ طراحی شده‎اند. لازم به‌ذکر است که نسخه Plus پرچمدار Galaxy S9 سامسونگ مدتی پیش توسط Ghostek با دوربین دوگانه عمودی به نمایش گذاشته شده بود.

آخرین گمانه‎زنی‎ها نشان می‌دهد که Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus تفاو‌ت‌های بیشتری با یک‌دیگر نسبت به Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus دارند. در حالی‌که پرچمداران 2017 سامسونگ تنها از نظر اندازه صفحه‌نمایش با یک‎دیگر متفاوت بوده‎‌اند، Galaxy S9 و نسخه «Plus» آن در بخش عکاسی نیز متفاوت از یک‌دیگر عمل خواهند کرد. سامسونگ، فبلت 6.2 اینچی جدیدش را به دوربین دوگانه مجهز کرده است؛ Galaxy Note 8 سامسونگ از دوربین دوگانه استفاده می‌کند. Galaxy S9 نیز که نمایشگر 5.8 اینچی خواهد داشت، تنها با یک دوربین در پنل پشتی ارائه می‌شود و مانند پرچم‌داران اخیر سازندگان دیگر، خبری از دوربین دوگانه نیست.

image

در تصاویر جدید، همچنین اشاره می‌شود که دکمه‌ی فیزیکی Bixby حذف نخواهد شد؛ این دکمه‌ همچنان در پایین کلیدهای تنظیم صدا جای گرفته است و برای فراخوانی دستیار صوتی دیجیتالی سامسونگ، باید از آن استفاده کنید. حسگر اثرانگشت مانند Galaxy S8 به دلیل حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر در پنل پشتی جای گرفته است. با این‎حال، سامسونگ سنسور اثرانگشت را به پایین دوربین اصلی انتقال داده است تا استفاده از آن به دلیل طراحی کشیده Galaxy S9 و نسخه Plus آن، چندان دشوار نباشد! تصاویر به‌دست آمده، تأیید می‎کند که ماژول دوربین برآمدگی نخواهد داشت و تقریباً پنل پشتی یک‌دست است.

پرچمداران جدید سامسونگ به جک هدفون مجهز خواهند شد و رندرها نشان می‌دهد که کاربران همچنان به اسلات هیبریدی برای ارتقای فضای ذخیره‌سازی از طریق کارت حافظه میکرو SD و سیم‎کارت وابسته خواهند بود. نمایشگر Infinity Display که برای اولین‌بار از آن در Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus استفاده شده بود، در نسل جدید حفظ خواهد شد. سامسونگ از این نمایشگر روی میان‌رده‎های جدیدش نیز استفاده کرده است؛ هرچند مانند Galaxy S8، لبه‌های اطراف صفحه‌نمایش بدون انحنا است.

image

شرکت کُره‌ای، به صورت رسمی از Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در 27 فوریه عرضه خواهد کرد و این دو مدل را در اواخر ماه مارس به بازار عرضه می‎کند. شایعات نشان می‌دهد که پرچمداران جدید سامسونگ، به آخرین نسخه از سیستم‎عامل اندروید یعنی اندروید اوریو 8.0 مجهز خواهند شد و پوسته‌ی Samsung Experience 9.0، سیستم‌عامل مذکور را شخصی‎سازی کرده است.

Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus بسته به بازار عرضه، در دو مدل با چیپ‌ست اسنپدراگون 845 و اگزینوس 9810 عرضه خواهند شد؛ در ایالات متحده و چین، نسخه‌های مجهز به اسنپدراگون 845 عرضه می‌شود و در سایر بازارها، سامسونگ از جدیدترین تراشه پرچمدارش استفاده خواهد کرد. اگزینوس 9810 مدتی پیش توسط سامسونگ به صورت رسمی معرفی شده بود؛ هرچند، مشخصات‌فنی آن به طور کامل اعلام نشده است؛ این تراشه از هشت هسته پردازشی بهره می‌گیرد که نسل سوم هسته‌های پردازشی اختصاصی سامسونگ در اگزینوس 9810 به‌‏کار گرفته شده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

saeed

۱۳۹۶/۱۰/۲
چرا مدل های گوشی های سامسونگ مثل سیب زمینی هستن مخصوصا از پشت که خیلی ضایع زشته