خانهاخبار
تصویر پنل پشتی Xperia XZ2 سونی با دوربین دوگانه عمودی

تصویر پنل پشتی Xperia XZ2 سونی با دوربین دوگانه عمودی

سونی قصد دارد نسل بعدی گوشی‌های پرچم‌دارش را به نام Xperia XZ2 در بهار سال آینده معرفی کند. تصویر رندر شده منسوب به پنل پشتی این گوشی روز گذشته در فضای وب منتشر شد و برخی جزئیات ظاهری احتمالی‌اش را فاش کرد.
۱۳۹۶/۱۰/۲

تصویر رندر شده تازه‌ای در خبرگزاری‌های آنلاین چین منتشر شده که گفته می‌شود متعلق به Xperia XZ2 است. البته چند روز پیش هم شاهد انتشار یک تصویر زنده از این گوشی بودیم که آن را در نمای مقابل به نمایش می‌گذاشت. اگر منبع انتشار این خبر موثق باشد، تصویر پیش رو هم متعلق به Xperia XZ2 است. اگر خاطرتان باشد، تصویر زنده قبلی فقط پنل جلوی این گوشی را نشان می‌داد. به همین خاطر حدس می‌زنیم این تصویر رندر شده از نمای پشتی هم به Xperia XZ2 مربوط باشد.

image

اولین چیزی که با مشاهده این تصویر توجهمان را جلب می‌کند، دوربین اصلی با لنز دوگانه و چینش عمودی است که تقریبا در میانه عرض تعبیه شده‌اند. فلش LED کنار این لنزها دیده می‌شود لوگوی NFC هم زیر آن‌ها نقش بسته است. حسگر اثر انگشت احتمالا به خاطر باریک شدن حاشیه‌های صفحه نمایش به پنل پشتی منتقل شده است و لوگوی سری Xperia هم زیر آن مشاهده می‌شود. بدنه این گوشی ظاهرا از جنس فلز طراحی شده است و کناره‌هایش هم خمیده هستند. البته این نوع طراحی خمیده پیش از این هم در برخی گوشی‌های سری Xperia دیده شده بود و طرح تازه‌ای نیست. البته هنوز نمی‌توان صحت این تصویر رندر شده تازه را کاملا تأیید کرد اما به نظر می‌رسد که با واقعیت و آنچه از نسل بعدی گوشی‌های این سری انتظار داریم، سازگار باشد. کمپانی سونی چندی پیش اعلام کرد که قصد دارد طراحی گوشی‌هایش را از سال 2018 دستخوش تغییر کند. در تصویر زنده‌ای که چند روز پیش منتشر شد هم شاهد بودیم که حاشیه‌های صفحه نمایش Xperia XZ2 نسبت به نسل‌های قبلی به شدت کاهش می‌یابد و در کل متفاوت دیده می‌شود.

گوشی Xperia XZ1 در حال حاضر تازه‌ترین پرچم‌دار موجود سونی است که در ماه اوت 2017 رسما معرفی شد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، کمپانی سونی هم مانند برخی از سازندگان تمایل دارد دو گوشی پرچم‌دار را در خلال سال میلادی معرفی کند. به همین خاطر پیش بینی می‌شود که Xperia XZ2 در سه ماه اول سال و در خلال برگزاری کنفرانس جهانی MWC (2018) بارسلونا رونمایی شود. انتظار می‌رود این پرچم‌دار تازه از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت بگیرد و سیستم عامل اندروید اوریو هم به صورت پیش فرض رویش نصب شود. این گوشی احتمالا به 4 یا 6 گیگابایت رم مجهز می‌شود و صفحه نمایشی بزرگ‌تر از 5.5 اینچ خواهد داشت. در آینده نزدیک شاهد انتشار خبرهای بیشتری از این گوشی خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مرتضی

۱۳۹۶/۱۰/۲
تمام عکس های منتشر شده از گوشی جدید سونی فیکن (البته به اون تک عکسه 27 اذر که از جلوی گوشی بود مشکوکم میتونه واقعی باشه)
این خو خیلی تابلوعه نمیدونم چرا جی اس ام اینو گذاشته

علی

۱۳۹۶/۱۰/۲
فکر نمیکنم درست باشه این رندر
چون اصلا کلید پاوری وجود نداره برای گوشی
دوما اون عکسی که از پنل جلوی گوشی بود به وضوح میشد دید که دکمه هوم بزرگی کنار دستگاه تعبیه شده که احتمال خیلی زیاد با حسگراثرانگشت ادغام شده
این واقعا خیلی بده
یاد گوشی های پایین رده می افته آدم

سعید بابازاده

۱۳۹۶/۱۰/۲
طرفدار سونی هستم به شدت اما اگه سونی بخواد از این طراحی ها استفاده کنه دیگه بیخیال سونی میشم به شدت. الان این چیه، مثل اینکه یه بچه 4 ساله اومده نقاشی کرده. هیچ قاعده و اصولی در این طراحی نیست. فقط دو تا دوربین گذاشته شده یه فلش بقلش. واقعا دارم هر روز متأسف تر میشم از این طراحی هایی که نشون داده میشن. امیدوارم طراحی سونی این ها نباشه و همون طراحی xz1 رو بدون حاشیه استفاده کنه. انشاالله.