خانهاخبار
احتمال رونمایی از دوربین نیکون D5s در نمایشگاه CES 2018 قوت گرفت

احتمال رونمایی از دوربین نیکون D5s در نمایشگاه CES 2018 قوت گرفت

اخیرا هشتگی منتسب به دوربین نیکون D5s در اینستاگرام استفاده شده که خیلی از طرفداران دوربین حرفه‌ای را به نزدیک بودن زمان رونمایی از این محصول امیدوار کرده است.
۱۳۹۶/۱۰/۱

اگر از طرفداران محصولات نیکون باشید، با این موضوع آشنا هستید که شرکت ژاپنی برنامه‌ای مشخص در عرضه دوربین‌های حرفه‌ای DSLR دارد. پس از عرضه دوربین نیکون D3 شاهد مدل D3s بودیم. بعد از دوربین نیکون D4 نیز مدل D4s عرضه شد که امکانات بیشتری ارائه می‌کرد. حال که از عرضه D5 مدتی می‌گذرد، منطقی است که منتشر رونمایی دوربین نیکون D5s باشیم.

برای تخمین زمان عرضه دوربین نیکون D5s نیز کافی است نگاهی به برنامه عرضه مدل‌های قبلی بیندازیم. نیکون هر دو سال یک‌بار، دوربین حرفه‌ای جدیدی از این سری عرضه کرده است. با این حساب بازه زمانی احتمالی برای D5s نیز سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

تاکنون اطلاعات زیادی در مورد دوربین نیکون D5s منتشر نشده است. با این حال چندی پیش اتفاقی جالب رخ داد که احتمال نزدیک بودن به زمان رونمایی D5s را بیشتر می‌کند. اخیرا هشتگی در اینستاگرام استفاده شده مبنی بر #nikond5s که طرفداران عکاسی حرفه‌ای را برای رونمایی محصول جدید نیکون، هیجان‌زده کرده است.

این هشتگ در تصاویر به اشتراک گذاشته‌شده امی ویتال، یکی از سفیران نیکون، در اینستاگرام مشاهده شده است. همین امر باعث می‌شود صحت شایعات مبنی بر نزدیک بودن زمان رونمایی از دوربین نیکون D5s افزایش یابد.

امی ویتال نیز فردی مرتبط با شرکت ژاپنی نیکون است و در هشتگ گذاری نیز دقت فراوانی دارد؛ بنابراین بعید نظر می‌رسد که ویتال در انتخاب هشتگ اشتباهی کند. ویتال یکی از سرشناس‌ترین عکاسان و همچنین سفیر شرکت نیکون است. احتمالا در زمان رونمایی از D5s، ویتال یکی از عکاسانی خواهد بود که این دوربین توانمند را آزمایش کرده و تصاویر خارق‌العاده ثبت می‌کند.

image

در صورتی که نیکون قصد رونمایی از جدیدترین دوربین عکاسی DSLR خود را داشته باشد، نمایشگاه CES 2018 بهترین موقعیت برای معرفی D5s است، البته مقامات شرکت ژاپنی نسبت به این موضوع هنوز واکنشی نشان نداده‌اند. نظر شما چیست؟ آیا رونمایی از دوربین نیکون D5s شما را هیجان‌زده می‌کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

VistaMobile

۱۳۹۶/۱۰/۲
عالی میشه و صنعت عکاسی دوباره دگرگون میشه