خانهاخبار
کیس گوشی شیائومی Mi 6X فاش شد؛ دوربین دوگانه عمودی مانند iPhone X

کیس گوشی شیائومی Mi 6X فاش شد؛ دوربین دوگانه عمودی مانند iPhone X

تصویر به‎دست آمده از گوشی Xiaomi Mi 6X، به این موضوع اشاره دارد که نسخه ارزان‌‍قیمت‌تر پرچمدار 2017 این شرکت به دوربین دوگانه عمودی با طراحی مانند iPhone X مجهز شده است.
۱۳۹۶/۱۰/۱

به‌تازگی، تصویری از کیس جدید فاش شده است و منبع انتشار آن ادعا می‌کند که این کیس، برای گوشی شیائومی Mi 6X طراحی شده است. در نگاه اول، هنگامی‌که به کیس نگاه کنید؛ طراحی آیفون 10 (iPhone X) اپل برای شما تداعی خواهد شد؛ جای‌گیری دوربین در یک سمت از پنل پشتی، شما را به یاد دوربین دوگانه آیفون خواهد انداخت. ضمن اینکه با بررسی بریدگی دیگر کیس، گمان خواهید کرد که این بریدگی برای لوگوی «اپل» در پشت iPhone X درنظر گرفته شده است؛ با این‌حال، باید گفت که این بریدگی مربوط به حسگر اثرانگشت در گوشی Xiaomi Mi 6X است.

image

در رابطه با گوشی Xiaomi Mi 6X اطلاعات چندانی منتشر نشده است؛ به همین جهت، مشخص نیست که اطلاعات به‌دست آمده صحت داشته باشد یا خیر. گوشی Xiaomi Mi 5X در ماه جولای 2017 معرفی شده است  و به همین جهت، به‌نظر می‌رسد که نسل جدید آن یعنی Xiaomi Mi 6X در اواسط سال 2018 و به عنوان یک گوشی میان‎رده ارائه شود. البته برخی از شایعات، به این موضوع اشاره دارند که نسل جدید Xiaomi Mi 5X، یک گوشی میان‏رده نیست و به عنوان یک مدل رده‌بالا در دسترس قرار خواهد گرفت؛ هرچند، پذیرفتن آن ساده نیست!

شرکت شیائومی، پیش از عرضه گوشی Xiaomi Mi 6X محصولات دیگری را عرضه خواهد کرد؛ به احتمال زیاد، Xiaomi Mi 7 در نیمه اول سال آینده میلادی معرفی خواهد شد که البته شک و تردیدها را نسبت به ارائه Mi 6X افزایش می‎دهد. گوشی Xiaomi Mi 6 در ماه آوریل سال جاری میلادی معرفی شده بود و نسخه جایگزین آن، کاملاً متفاوت از محصول عرضه شده توسط شرکت چینی است. شیائومی می 6 از یک نمایشگر کوچک 5.15 اینچی با رزولوشن Full HD (به‏طور دقیق‌تر، 1920 در 1080 پیکسل) استفاده می‎کند و بدنه آن از جنس شیشه و فلز است.

وب‌سایت GizChina در توضیحات مربوط به کیس فاش شده از گوشی Xiaomi Mi 6X، ادعا می‎کند که نسخه ارزان‌قیمت‌تر شیائومی می 6 طراحی بدون لبه خواهد داشت؛ با توجه به جای‌گیری حسگر اثرانگشت در پنل پشتی، به‌نظر می‌رسد که شیائومی در جلوی گوشی و زیر نمایشگر به اندازه کافی فضا برای استفاده از یک دکمه‌ی فیزیکی Home نداشته است و همین موضوع باعث شده تا حسگر ارانگشت به پنل پشتی انتقال یابد. به همین جهت، Xiaomi Mi 6X را می‌توان نسخه‌ای از پرچمدار 2017 شیائومی توصیف کرد که مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌تری دارد اما به لطف حذف حاشیه‌های اضافی و برخورداری از طراحی بدون لبه، به نمایشگر بزرگ‌تری مجهز شده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)