خانهاخبار
پرچم‌دار Galaxy S9 Plus با اسنپ‌دراگون 845 بنچمارک شد

پرچم‌دار Galaxy S9 Plus با اسنپ‌دراگون 845 بنچمارک شد

همان‌طور که می‌دانید، دوگانه پرچم‌دار سامسونگ در آینده نزدیک معرفی می‌شوند. این گوشی‌ها مدتیست که در مرکز شایعه‌ها قرار گرفته‌اند و حالا هم S9 Plus در پایگاه بنچمارک دیده شده است.
۱۳۹۶/۹/۳۰

در روزهای اخیر بارها شاهد انتشار تصاویر و ویدیوهای مختلف منسوب به دوگانه تازه سامسونگ بودیم. Galaxy S9 و S9 Plus پرچم‌داران بعدی این سازنده هستند که گفته می‌شود در فوریه سال آینده و در خلال برگزاری کنفرانس MWC 2018 معرفی می‌شوند. در ادامه تصاویر رندر شده متعددی که روزهای گذشته منتشر شدند و برخی از مشخصات فنی این دو گوشی را مورد تأیید قرار دادند، امروز گزارش تازه‌ای منتشر و اسناد ابزار بنچمارک GeekBench را درباره S9 Plus فاش کرد.

گوشی Galaxy S9 Plus با کد رمز SM-G965U1 (پیش از این با شناسه SM-G965 در شایعه‌ها دیده شده بود) توسط ابزار مذکور بنچمارک شده است و از تازه‌ترین پردازنده پرچم‌دار کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون 845 قدرت می‌گیرد. درج sdm845 در مشخصات این گوشی همچنین نشان می‌دهد که پروتوتایپ مورد آزمایش احتمالا نسخه مخصوص آمریکاست؛ چراکه این گوشی در یک نسخه دیگر هم با پردازنده اگزینوس معرفی خواهد شد. با توجه به قرارداد همکاری سامسونگ با کوالکام پیش بینی می‌شود این دوگانه پرچم‌دار درواقع اولین دستگاه‌های هوشمندی باشند که پردازنده تازه اسنپ‌دراگون 845 مجهز می‌شوند.

در فهرست مشخصات S9 Plus که در پایگاه GeekBench منتشر شده است، شاهد هستیم که این گوشی در آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای امتیاز جالب توجه به ترتیب 2422 و 8351 را کسب کرده است. این اولین بار است که یک گوشی سامسونگ موفق به کسب امتیاز بالای 2000 در عملکرد تک هسته‌ای می‌شود. همچنین هیچ‌کدام از گوشی‌های قبلی این سازنده در آزمون چند هسته‌ای چنین امتیاز بالایی کسب نکرده‌اند.

این پرچم‌دار در کنار پردازنده قدرتمندش همچنین به 6 گیگابایت رم مجهز می‌شود. البته هنوز مطمئن نیستیم که نسخه اصلی یا همان Galaxy S9 هم به همین مقدار رم مجهز شود یا خیر؛ چراکه تنها نسخه پلاس قرار است با توجه به شایعه‌ها و خبرهای قبلی به دوربین اصلی با لنز دوگانه مجهز شود. اغلب شایعه‌ها در این باره اشاره کرده‌اند که نسخه S9 از 4 گیگابایت رم بهره می‌برد.

image

Galaxy S9 Plus همچنین به صورت پیش فرض از اندروید 8.0 اوریو بهره می‌برد. البته این موضوع ممکن است برای برخی کاربران و علاقه‌مندان گوشی‌های سامسونگ دلگرم کننده نباشد. احتمالا مطلع هستید که گوگل چندی پیش نسخه نهایی 8.1 را هم معرفی کرد. پشتیبانی از واقعیت افزوده در این نسخه که چند هفته پیش رسما عرضه شد، بهبود یافته است. البته ممکن است دوگانه تازه این غول تکنولوژی به صورت پیش فرض با اندروید 8.0 عرضه شوند اما به محض روشن شدن به 8.1 ارتقا یابند. از طرفی اگر این امر محقق نشد، انتظار می‌رود سامسونگ نسخه 8.1 را با فاصله اندکی پس از عرضه عمومی گوشی‌هایش منتشر کند.

همان‌طور که قبلا اشاره کردیم، انتظار می‌رود دوگانه Galaxy S9 در فوریه سال 2018 رسما رونمایی شوند و از اواسط ماه مارس هم به بازار راه یابند. هنوز فرصتی تقریبا دو ماهه تا آن زمان باقی مانده است و احتمالا در همین بازه زمانی شاهد انتشار خبرها و تصاویر بیشتری از این گوشی‌ها خواهیم بود.

شایعه شده است که S9 Plus علاوه بر دوربین دوگانه، باتری بزرگ‌تری هم دارد و به صفحه نمایش 6.1 اینچی مجهز می‌شود. S9 هم احتمالا صفحه نمایش 5.65 اینچی دارد و از باتری با ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعت قدرت می‌گیرد.

با توجه به همه اطلاعاتی که در حال حاضر درباره این دوگانه پرچم‌دار منتشر شده است، آیا فکر می‌کنید Galaxy S9 می‌تواند جانشین مناسبی برای پرچم‌داران دوگانه Galaxy S8 باشد؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Seven son

۱۳۹۶/۹/۳۰
بله