خانهاخبار
درآمد 20 میلیارد دلاری سامسونگ از تولید پنل‌های OLED برای آیفون‌های 2018

درآمد 20 میلیارد دلاری سامسونگ از تولید پنل‌های OLED برای آیفون‌های 2018

رسانه‌های کره‌ای به تازگی اعلام کرده‌اند که سامسونگ دیسپلی سال آینده میلادی بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون پنل OLED منعطف برای آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل تولید خواهد کرد!
۱۳۹۶/۹/۳۰

اگر خبر تولید ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون پنل OLED منعطف از سوی سامسونگ برای آیفون‌های سال آینده صحت داشته باشد، با توجه به قیمت ۱۱۰ دلاری یک ماژول نمایش‌گر که شامل پنل OLED، شیشه محافظ و سنسور فورس تاچ است، سامسونگ دیسپلی رقمی معادل ۱۹.۸ تا ۲۲ میلیارد دلار کسب خواهد کرد.

image

پیش بینی می‌شود سامسونگ دیسپلی در سال ۲۰۱۷ حدود ۵۰ میلیون پنل OLED برای آیفون X تولید کرده باشد. اما این رشد تقاضای ۴ برابری در سال ۲۰۱۸ به دلیل ارتقا نرخ بازده در خط تولید این تولید کننده بزرگ نمایش‌گرهای OLED است. در اوایل سال جاری میلادی، تنها ۶ پنل از هر ۱۰ پنل تولید شده موفق عمل کردند، اما در حال حاضر نرخ بازده آن به بیش از ۸۰ درصد رسیده است. یکی از تحلیل‌گران صنعتی درباره این بهبود این‌طور می‌گوید:

به نظر می‌رسد که سامسونگ دیسپلی تقریبا به نرخ بازده ۹۰ درصد رسیده است و این حقیقت که سامسونگ موفق شد ،حتی پس از اعلام بالاترین استاندارد کیفی پنل‌های OLED منعطف، به چنین سطحی برسد واقعا شگفت انگیز است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)