خانهاخبار
یک گوشی میان رده میزو با 4 دوربین در راه است

یک گوشی میان رده میزو با 4 دوربین در راه است

تصاویر مختلفی از گوشی مرموز تازه‌ای از برند چینی میزو در فضای وب منتشر شده است که آن را با 4 دوربین به نمایش می‌گذارد. این گوشی احتمالا میان رده‌های است و سال آینده توسط Blue charm معرفی خواهد شد.
۱۳۹۶/۹/۲۹

تصاویر شماتیک و رندر شده متعددی از یک گوشی ناشناس میزو در روزهای اخیر در فضای وب منتشر شد که تا حدودی شبیه گوشی‌های موجود این کمپانی چینی به نظر می‌رسد. درواقع 6 تصویر مختلف از این گوشی ناشناس فاش شده که منبع انتشارشان سازمان پتنت چین است. با توجه به تصاویر شماتیک گوشی مذکور موفق شدیم برخی مشخصات فنی و ظاهری‌اش را استخراج کنیم و می‌خواهیم آن‌ها را در ادامه با شما هم در میان بگذاریم.

image

طبق شایعه‌های اخیر، کمپانی میزو قصد دارد یک گوشی تقریبا ارزان و میان رده را به نام Meizu M6s در آینده نزدیک معرفی کند. همچنین شایعه شده است که پرچم‌دار بعدی این سازنده چینی هم به نام Meizu M15 Plus در بهار سال 2018 رونمایی خواهد شد. تولید گوشی M15 Plus پیش از این به تأیید مقامات میزو رسید اما تصاویر شماتیک پیش رو از طراحی متفاوتی نسبت به آن بهره می‌برند و نمی‌توان ادعا کرد متعلق به پرچم‌دار مذکور هستند. این گوشی مرموز همچنین به مشخصات خاصی مجهز شده است که نشان می‌دهد M6s هم نیست. اما این تصاویر واقعا به کدام گوشی بعدی میزو تعلق دارند؟ با توجه به مشخصات ظاهری آن پیش بینی می‌شود که از سری میان رده‌های ارزان قیمت این سازنده باشد و توسط برند زیر مجموعه میزو به نام mBlue یا BlueCharm وارد بازار شود. گوشی مذکور احتمالا در ابتدا وارد بازار چین می‌شود و به تدریج به برخی کشورهای دیگر هم راه می‌یابد. این گوشی در 4 رنگ مختلف در تصویر رندر شده پیش رو به نمایش درآمده است و به نظر می‌رسد که سازنده‌اش قصد دارد آن را در رنگ‌های سفید، لیمویی، آبی روشن و آبی تیره عرضه کند. در این تصاویر شاهد هستیم که گوشی مذکور به دوربین اصلی با لنز دوگانه و چینش عمودی در پنل پشتی مجهز شده است و فلش LED هم زیر این دوربین قرار دارد. یک حسگر دیگر هم در همین راستا دیده می‌شود که حدس می‌زنیم مربوط به فوکوس خودکار لیزری دوربین باشد. دو لنز مختلف دوربین این گوشی از نظر اندازه متفاوت دیده می‌شوند و ماژول‌شان هم کمی از سطح پنل بیرون زده است. به همین خاطر حدس می‌زنیم کیفیت این دو لنز متفاوت طراحی شود . لنز دومش هم از ویژگی متفاوتی مانند زاویه باز پشتیبانی کند. این گوشی همچنین به دو حسگر سلفی در پنل جلو مجهز شده است.

به نظر می‌رسد که بدنه گوشی مرموز میزو از جنس فلز ساخته شده باشد و حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌اش هم چندان باریک طراحی نشوند. این گوشی هم مانند سایر گوشی‌های تقریبا قدیمی‌تر سازنده مذکور به دکمه چند منظوره mBack در حاشیه پایین صفحه نمایش  مجهز شده است و حسگر اثرانگشت هم در آن تعبیه می‌شود. پوسته اختصاصی Flyme OS به صورت پیش فرض روی آن نصب می‌شود و همه دکمه‌های فیزیکی پاور و تنظیم صدایش هم در کناره سمت راست فریم تعبیه می‌شوند. بلندگوی اصلی، پورت USB Type-C و همچنین جک هدفون 3.5 میلی متری هم در لبه پایین این گوشی دیده می‌شوند. متاسفانه اطلاعات بیشتری درباره این گوشی مرموز در دست نیست اما احتمالا در آینده نزدیک شاهد انتشار خبرهای تکمیلی درباره آن خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)