خانهاخبار
تصویر زنده پنل پشتی Galaxy S9 و ویدیوی پروتوتایپ S9 Plus فاش شد

تصویر زنده پنل پشتی Galaxy S9 و ویدیوی پروتوتایپ S9 Plus فاش شد

دوگانه پرچم‌دار Galaxy S9 و S9 Plus در روزهای اخیر بارها در مرکز شایعه‌های مختلف قرار گرفتند و خبرهای مختلفی درباره آن‌ها منتشر شد. حالا تصویر زنده پنل پشتی S9 و ویدیویی از پروتوتایپ زنده S9 Plus منتشر شده است که اغلب شایعه‌های قبلی را تأیید می‌کند.
۱۳۹۶/۹/۲۹

انتظار می‌رود که سامسونگ دوگانه پرچم‌دار Galaxy S9 و S9 Plus را در خلال ماه‌های آینده رسما معرفی کند. این گوشی‌ها اخیرا در خبرها و شایعه‌های متعددی دیده شدند و تصاویر رندر شده مختلفی از آن‌ها منتشر شد. روز گذشته هم یک تصویر زنده از پنل پشتی منسوب به Galaxy S9 و یک ویدیوی بررسی از پروتوتایپ S9 Plus با تاکید بر دوربین دوگانه اصلی فاش شد. همان‌طور که احتمالا مطلع هستید، گفته می‌شود که S9 به دوربین اصلی با لنز تکی در پنل پشتی مجهز می‌شود و حسگر اثرانگشت هم این ‌بار برخلاف خانواده Galaxy S8 به زیر لنز دوربین منتقل می‌شود. این تصویر تازه هم با نمایش واقعی این موقعیت‌ها، شایعه‌های اخیر را مورد تأیید قرار داده است. همچنین انتظار می‌رود که S9 Plus به دوربین اصلی با لنز دوگانه و چینش عمودی در پنل پشتی مجهز شود و حسگر اثر انگشت هم زیر آن قرار گیرد.

image

همان‌طور که اشاره کردیم، تصاویر رندر شده و زنده اخیر منسوب به این دو گوشی، تقریبا همه شایعه‌ها را درباره طراحی دوربین و حسگر اثرانگشت‌شان تأیید کردند. در این تصویر تازه هم شاهد برش عمودی در پنل پشتی S9 هستیم که طبق شواهد به موقعیت دوربین و حسگر اثرانگشت متعلق است. همچنین دو برش کوچک دیگر سمت راست آن دیده می‌شود که حدس می‌زنیم به فلش LED و حسگر ضربان قلب تعلق داشته باشد. لوگوی برند سامسونگ هم در همین پنل و زیر حسگر اثرانگشت دیده می‌شود.

کلیپ ویدیویی منسوب به پروتوتایپ زنده Galaxy S9 Plus هم پنل جلو این گوشی را به نمایش می‌گذارد و همان‌طور که مشاهده می‌کنید، نمای روبروی این گوشی بزرگ شبیه Galaxy S8 به نظر می‌رسد. حاشیه‌هایش باریک طراحی شده‌اند و کناره‌های صفحه نمایش آن هم کمی خمیده است. دکمه فیزیکی و قفل صفحه آن در کناره سمت راست تعبیه شده‌اند و دکمه‌های تنظیم صدا و همچنین دکمه اختصاصی بیکسبی در کناره سمت چپ قرار دارند. بدنه دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus همچنان قرار است از جنس فلز و شیشه ساخته شود و از نظر طراحی ظاهری به جز تفاوت در دوربین، اصلی احتمالا بسیار شبیه هم خواهند بود.

شایعه شده است که Galaxy S9 صفحه نمایش 5.65 یا 5.8 اینچی کواد اچ دی پلاس اینفینیتی از نوع Super AMOLED دارد و Galaxy S9 Plus هم از صفحه نمایش 6 تا 6.2 اینچی اینفینیتی کواد اچ دی پلاس بهره می‌برد. هر دو مدل احتمالا در دو نسخه با پردازنده‌های مختلف معرفی خواهند شد. گفته می‌شود که این نسخه‌ها از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 یا اگزینوس 9810 قدرت می‌گیرند و همچنین در کانفیگ 4 و 6 گیگابایت رم به فروش می‌رسند. نسخه استاندارد Galaxy S9 احتمالا به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود و نسخه استاندارد S9 Plus هم از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت رم بهره می‌برد. همچنین انتظار می‌رود ظرفیت باتری این دوگانه تازه بیش از 3000 میلی آمپر باشد و نسخه پلاس هم قطعا از باتری بزرگ‌تری نسبت به S9 قدرت می‌گیرد. سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو و پوسته اختصاصی سامسونگ به صورت پیش‌فرض روی همه نسخه‌های پرچم‌داران مذکور نصب می‌شود و احتمالا 27 فوریه در خلال برگزاری کنفرانس MWC 2018 رسما رونمایی خواهند شد.

انتظار می‌رود کمپانی هوآوی در همین کنفرانس جهانی از پرچم‌دار بعدی خود یعنی P11 پرده بردارد. همچنین گفته می‌شود سونی هم قصد دارد پرچم‌داران تازه‌ای را که به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 مجهز شده‌اند، در همان روزها معرفی کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۹/۲۹
در خلال ماههای آینده LG7 هم معرفی میشه. پارسال از قافلهء اسنپدراگون۸۳۵ جا موند و کلی هم دِق خورد. امسال ولی ۸۴۵ را دو دستی چسبیده