خانهاخبار
تصاویر احتمالی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus منتشر شد؛ نسخه «Plus» دوربین دوگانه دارد!

تصاویر احتمالی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus منتشر شد؛ نسخه «Plus» دوربین دوگانه دارد!

تصاویر جدیدی از گوشی پرچمدار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به‌دست آمده است که ظاهر احتمالی این دو مدل را با حاشیه‌های باریک فاش می‌کند. اعضای جدید خانواده Galaxy S در ماه فوریه معرفی خواهند شد.
۱۳۹۶/۹/۲۸

با توجه به اطلاعات منتشر شده پیرامون Galaxy S9 سامسونگ، به‎نظر می‌رسد که بزرگ‎ترین تغییر این سری نسبت به نسل قبل مربوط به پنل پشتی گوشی و جای‌گیری حسگر اثرانگشت باشد. قسمت تخصیص یافته به دوربین اصلی و حسگر اثرانگشت در گلکسی اس 9، دستخوش تغییر خواهد شد و علت این موضوع، تغییراتی است که سامسونگ در جای‌گیری حسگر اثرانگشت ایجاد خواهد کرد. سنسور اثرانگشت در Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus مانند نسل قبل، همچنان در پنل پشتی جای خواهد گرفت اما سامسونگ، آن‌را به زیر دوربین اصلی انتقال می‌دهد که استفاده از سنسور اثرانگشت را ساده‌تر می‎کند.

image

در Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، سامسونگ از نمایشگر کشیده Infinity Display استفاده خواهد شد؛ این نمایشگر در Galaxy S8 و Galaxy Note 8 نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. سری جدید Galaxy A نیز به «صفحه‌نمایش بی‌کران» سامسونگ مجهز شده‏اند. گفته می‏‌شود Galaxy S9 نمایشگر 5.8 اینچی یا 5.7 اینچی خواهد داشت و نسخه «پلاس» نیز با نمایشگر 6.1 اینچی (مطابق با رندرهای OnLeaks) یا 6.2 اینچی دارد.   

image

سامسونگ در Galaxy S9 Plus از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد؛ البته Galaxy S9 Plus اولین گوشی این سازنده با دوربین دوگانه محسوب نمی‌شود و گلکسی نوت 8 پیش‌تر با دوربین دوگانه افقی عرضه شده بود. با این‌حال، می‌توان نسخه «Plus» گلکسی اس 9 را اولین گوشی نامید که از سری Galaxy S با دوربین دوگانه در دسترس قرار خواهد گرفت. در Galaxy S9، سامسونگ به استفاده از یک سنسور برای دوربین اصلی رضایت داده است.

image

پرچمداران جدید سامسونگ در ماه فوریه (اسفند ماه) به صورت رسمی معرفی خواهند شد؛ علاقه‌مندان در نمایشگاه MWC 2018، فرصت تجربه‏ی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را به دست خواهند آورد. برای مقایسه، باید اشاره کرد که Galaxy S8 در نمایشگاه MWC 2017 ارائه نشد و سامسونگ، این دو مدل را یک ماه بعد در مارس، ارائه داد. بلومبرگ نیز در گزارش خود، اعلام کرده است که عرضه پرچمداران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، چندین هفته بعد از معرفی رسمی آغاز خواهد شد.

image

رندرهای منتشر شده از Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، عرضه آن‎ها را با حسگر تشخیص ضربان قلب تأیید می‎کند. سنسور ضربان قلب و فلاش LED در کنار دوربین اصلی جای گرفته است. در لبه‌های گوشی نیز، دکمه‌ی پاور و کلید فیزیکی Bixby قرار دارد؛ همچنین می‌توانید کلید تنظیم صدا را در بالای آن پیدا کنید. به‌نظر می‌رسد جک هدفون از Galaxy S9 حذف نخواهد شد و پرچمداران جدید سامسونگ، همچنان به کاربران اجازه می‌دهند تا از هدفون‌های قدیمی خود استفاده نمایند؛ این در حالی است که برخی از شرکت‌ها مانند شیائومی و اپل، جک هدفون را از گوشی‏‌های پرچمدار خود کنار گذاشته‎اند.

image
گوشی‌های پرچمدار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus با نسل جدید داک DeX عرضه خواهد شد؛ نحوه‌ی جای‌گیری گوشی روی این داک، تغییر پیدا کرده است و همین موضوع کمک خواهد کرد تا بتواند به نمایشگر گوشی در هنگام اتصال آن به داک دسترسی داشته باشد. بدین شکل، قابلیت‌هایی مانند استفاده از نمایشگر به عنوان ماوس در دسترس خواهد بود و نیازی ندارید تا وسایل جانبی با خود حمل کنید. از آنجایی‌که این شایعات توسط منابع معتبر تأیید نشده‌اند، بهتر است چندان تحت‌تأثیر آن‎ها قرار نگیرید!

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۹/۲۹
دست خودش نیست با خودش درگیره مطمئنم آرزوشه همچین گوشی ای رو از نزدیک لمس کنه ولی حتما یک هنگی دیزایر200 داره با همون میاد تو سایت و چرت و پرت میگه بالاخره هنگ تی سی فن ها یه مشکلی دارن که طرفداری همچین برند داغونی رو میکنن

cadillac

۱۳۹۶/۹/۲۹
آقا سعید از اون پاسخی که پایین به Yh دادی معلومه که حسابی از دستش خسته شدی و شدیداً کم آوردی ...

cadillac

۱۳۹۶/۹/۲۹
سعید @
پروفسور همون طور که از اسمشون پیداست + به معنی کاملتر شدن نه یه پرچمدار جدید !
.
تغییرات +U11 نسبت به U11 :
* بهبود کامل عملکرد دوربین.
* اندازه بزرگتر و تغییر در کیفیت و نوع نمایشگر .
* بهبود نسبت نمایشگر به بدنه از 71% به 86%
* ارتقا عملکرد نرم افزاری و افزایش سرعت .
* افزایش کیفیت و بلندی صدا به میزان 30 درصد .
* افزایش عمر باتری .
.
تغییراتی که htc در یک مدل پلاس (نه پرچمدار) ایجاد می‌کنه به اندازه کل نوآوری ها و دست آورد های تاریخ سامهنگه ... !!!

رامین

۱۳۹۶/۹/۲۹
یه عده بیکار تو این سایت هستن که کارشون فقط مسخره کردنه و میخوان بگن ما هم وجود داریم و بیشتر نظراتشون از رو احساسات شخصیه وگرنه کوچکترین کمکی به دیگران نمیکنه این گونه نظرات فقط باعث به هم ریختن جو سایت میشه .یک نمونه اش همین فردی که همیشه تو سایت نظر میده پروفایلش هم سبز رنگه.حتما خودش میدونه نظری که میده هیچ ارزشی نداره و فقط خودش رو هر روز کوچکتر میکنه .امیدوارم روزی برسه که جو سایت آروم باشه و با تایید نکردن نظرات همچین افرادی میشه این کار رو شروع کرد
ممنون از زحمات کارکنان GSM

ابراهیم

۱۳۹۶/۹/۲۹
شما هر وقت فرق آیفون 8 با آیفون 7 رو گفتی ما هم فرق اس8 با اس9 رو به طور کامل واست شرح میدیم.بالاخره برند های بزرگ تغییرات ظاهری گوشی هاشون کم هست و نمیان از صفر طراحی کنن.اینه فرق برند های بزرگ با کوچک.همچنین افکار بزرگ با افکار کوچک............ فکر کنم گرفتی منظورم رو