خانهاخبار
مشکل جدید برای پیکسل‌های گوگل؛ مبدل USB-C به جک 3.5 میلی‌متری کار نمی‌کند

مشکل جدید برای پیکسل‌های گوگل؛ مبدل USB-C به جک 3.5 میلی‌متری کار نمی‌کند

طبق گزارش‌ها، برخی از دارندگان پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال مدعی شدند که جک آداپتور USB-C به هدفون ۳.۵ میلی متری خراب است. گوگل نسبت به این موضوع هنوز واکنشی نشان نداده است.
۱۳۹۶/۹/۲۹

با وجود اینکه گوگل تلاش کرده است پرچم‌دارانی به‌مراتب بهتر از رقبایشان به بازار عرضه کند، شاهد انتشار اخبار متعددی مبنی بر بروز مشکلات و ایرادات پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال بودیم.

کاربران پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال بارها به انجمن پیکسل گوگل مراجعه کردند تا مشکلات پیش آمده برای تلفن هوشمندشان را به نظر کارشناسان و مهندسان گوگل برسانند. این ایرادات شامل مشکلات متعدد در صفحه نمایشگر یا موارد دیگر بود که اکثرا با انتشار بروزرسانی برطرف شدند.

اگرچه مشکلات قبلی با عرضه بروزرسانی اندروید 8.1 برطرف شده است، شاهد بروز مشکلات جدیدی نیز بوده‌ایم. گویا پس از نصب آپدیت جدید، حسگر اسکنر اثر انگشت دچار ایراداتی شده و سرعت آن نسبت به گذشته کاهش یافته است. حال ایراد جدیدی از طرف کاربران گزارش شده است مبنی بر اینکه جک آداپتور USB-C به هدفون ۳.۵ میلی‌متری داخل جعبه کار نمی‌کند.

چندی پیش یکی از کاربران انجمن به نام Qiu Yulong راه حلی برای برطرف ساختن این مشکل مطرح کرد. به نظر وی وجود وظایف مختلف برای درگاه USB-C دلیل بروز اختلال در شناسایی جک آداپتور است. Yulong پیشنهاد داد که کاربران از روش زیر مشکل پیش آمده را برطرف سازند.

ابتدا از بخش تنظیمات به قسمت سیستم رفته و گزینه درباره گوشی را انتخاب کنید. سپس روی شماره ساخت ۷ بار اشاره کنید تا Developer Mode فعال شود. حال از بخش تنظیمات به قسمت سیستم رفته و Developer options را انتخاب کنید. در این صفحه Networking را انتخاب و تنظیمات USB را روی Audio Source قرار دهید. با اعمال این تغییرات، گوشی هوشمند قادر به تشخیص جک آداپتور می‌شود.

image

مهندسان گوگل هنوز واکنشی به مشکل پیش آمده نشان نداده‌اند. با این حال احتمال می‌رود که مشکل از جک آداپتور داخل جعبه باشد که همراه با پیکسل 2 یا پیکسل 2 ایکس ال در اختیار کاربران قرار گرفته است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

yas

۱۳۹۶/۹/۲۹
پيكسل هم كه شده ارور و باگ و خرابي...

حسين باختر اصل

۱۳۹۶/۹/۲۹
پي تقليد رفتن از كوري است
در هر كسي زدن از بي نوري است

سعید

۱۳۹۶/۹/۲۹
مشخصه مشکل اصلی کجاست.بنجول ساز تایوانی.آخه کی اینهمه پول به این گوشی سراسر باگ و هنگ میده