خانهاخبار
مجوز FCC برای گوشی جدید نوکیا با کد TA-1047

مجوز FCC برای گوشی جدید نوکیا با کد TA-1047

نوکیا سال 2017 با دستی پر دوباره به بازار گوشی‌های هوشمند بازگشت. این سازنده فنلاندی حتی نوکیا 3310 محبوب را هم احیا کرد. حالا خبر تازه‌ای منتشر شده و حاکی از آن است که این برند احتمالا قصد دارد نسخه 4G گوشی مذکور را هم عرضه کند.
۱۳۹۶/۹/۲۸
image

اگر خبرهای موبایلی را دنبال می‌کنید، احتمالا می‌دانید که HMD Global  دو گوشی جدید در دست توسعه دارد. این گوشی‌ها نسل دوم نوکیا 6 و همچنین پرچم‌دار نوکیا 9 هستند که انتظار می‌رود در اوایل سال 2018 و احتمالا در خلال برگزاری کنفرانس جهانی CES در ماه ژانویه معرفی شوند. یکی از فاش کنندگان معتبر که تا به حال خبرهای موثقی درباره گوشی‌های نوکیا منتشر کرده، در ابتدای ماه دسامبر در Baidu اعلام کرد که این سازنده فنلاندی قصد دارد یک نسخه 4G هم از مدل تازه گوشی محبوب نوکیا 3310 که در خلال سال 2017 عرضه شد، تولید کند. او همچنین اضافه کرد که این ویژگی ممکن است به نوکیا 3310 مربوط نباشد اما HMD می‌خواهد ویژگی 4G را به یک گوشی هوشمند سطح پایینش قطعا اضافه کند.

جدول مشخصات فنی گوشی سطح پایینی که با 4G آزمایش شده است:

image

چند روز پیش یک گوشی تازه از نوکیا که پیش‌تر هیچ خبری درباره آن منتشر نشده بود، با شناسه NOKIA TA-1047 از FCC، کمیته ارتباطات آمریکا، مجوز ساخت دریافت کرد. نکته جالب توجه در تصاویر منتشر شده توسط FCC اینجاست که ضخامت گوشی مذکور از نوکیا 2 پایین رده کمتر است. ارقام درج شده در این تصاویر که گویای ابعاد TA-1047 هستند، نشان می‌دهند که این گوشی احتمالا کمی از سایر گوشی‌های ساده نوکیا بزرگ‌تر است. به همین خاطر پیش بینی می‌شود که نوکیا در صدد ساخت یک گوشی ساده اما با طراحی جدید است یا قصد دارد همان نوکیا 3310 تازه را به نام Nokia 3310 4G معرفی کند. کمیسیون ارتباطات آمریکا درباره این گوشی نوشته است که از GSM، WCDMA، LTE، 4G، BT، WiFi و VoLTE پشتیبانی می‌کند.

image

همچنین در اسناد FCC شاهد هستیم که NOKIA TA-1047 از دو سیم‌کارت آماده به کار و FM پشتیبانی می‌کند اما ممکن است عرضه آن به صورت محدود اجرا شود.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی درباره نام تجاری این گوشی تازه در دسترس نیست اما در آینده نزدیک احتمالا شاهد انتشار خبرها و تصاویر تازه‌ای از آن خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)