خانهاخبار
رندرهای جدید Galaxy S9 با حسگر اثرانگشت متفاوت منتشر شد

رندرهای جدید Galaxy S9 با حسگر اثرانگشت متفاوت منتشر شد

به‌تازگی، رندرهای جدیدی از گوشی پرچمدار Galaxy S9 سامسونگ به‌دست آمده است که ظاهر احتمالی این مدل را با نمایشگر بدون حاشیه و دوربین تکی به نمایش می‌گذارد؛ حسگر اثرانگشت به زیر دوربین اصلی انتقال یافته است.
۱۳۹۶/۹/۲۷

هفته گذشته، رندرهای گوشی‌ پرچمدار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ منتشر شد و به‎تازگی نیز، تصاویر جدیدی از نسخه کوچک‌تر به‎دست آمده است که گمانه‏‌زنی‎ها پیرامون پرچمداران جدید این شرکت را تأیید می‎کند. منبع انتشار رندرهای جدید، @OnLeakes است که سابقه خوبی در زمینه‌ی فاش کردن محصولات، پیش از معرفی رسمی آن‎ها دارد.

با توجه به تصاویری که در اختیار داریم، Galaxy S9 از نظر طراحی مانند نسل قبل خواهد بود؛ نمایشگر تمام‌صفحه پرچمدار جدید سامسونگ، حاشیه‎های باریکی در بالا و پایین خود دارد. در ابتدا اعلام شده بود که نسبت ابعاد صفحه‎نمایش به بدنه در Galaxy S9 و نسخه «پلاس» آن به 90 درصد خواهد رسید؛ با این‎حال، تصاویر فاش شده خلاف این ادعا را نشان می‌دهد. وب‌سایت SamMobile مدتی پیش اعلام کرد که سامسونگ برنامه‌های خود را برای عرضه Galaxy S9 با حاشیه‌ی بسیار باریک در پایین متوقف نموده است زیرا مدل‌های آزمایشی پرچمدار جدیدش در بررسی‌های فنی چندان موفق نبوده‎اند.

image

از جمله تمایز‌های Galaxy S9 و Galaxy S8 که می‌تواند تشخیص آن‌ها را از یک‌دیگر ساده‌تر نماید، جای‌گیری حسگر اثرانگشت است. گفته می‌شود در گوشی پرچمدار Galaxy S9، حسگر اثرانگشت در پایین دوربین اصلی قرار خواهد داشت؛ در حالی‌که در نسل قبل، حسگر اثرانگشت در کنار دوربین جای گرفته بود. قابلیت‌هایی مانند حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر که به‌تازگی توسط سیناپتیکس معرفی شده است، به پرچمدار جدید سامسونگ راه پیدا نخواهد کرد؛ مینگ‏چی کو مدعی است که Galaxy Note 9 احتمالاً چنین قابلیتی خواهد داشت. در لبه‌ی پایین پرچمدار Galaxy S9، جک هدفون قرار گرفته است و نیازی به خریداری هدفون‌های جدید با اتصال یواس‌بی تایپ سی ندارید. به‌نظر می‌رسد در لبه‌ی پایین گوشی، بلندگوی اصلی نیز قرار گرفته است.

Galaxy S9 در مجموع از چهار کلید استفاده می‌کند؛ یکی از کلیدهای فیزیکی که روی لبه‌ی گوشی قرار گرفته است، دسترسی به دستیار صوتی Bixby را ساده‎تر خواهد کرد. برخلاف نسخه Plus، در گوشی Galaxy S9 از دوربین دوگانه خبری نیست و مانند Galaxy S8، سامسونگ به استفاده از یک دوربین رضایت داده است. Galaxy S9 Plus در صورت عرضه با دوربین دوگانه، به اولین گوشی این شرکت از سری Galaxy S تبدیل خواهد شد که دوربین دوتایی به همراه دارد؛ تا به‌حال، تعداد محصولات سامسونگ با دوربین دوگانه بسیار محدود بوده و از سری پرچمدار این شرکت، تنها Galaxy Note 8 است که از دوربین دوتایی استفاده می‌کند. گفته می‌شود چینش سنسورهای دوربین در Galaxy S9 Plus به صورت عمودی است. 

image

سامسونگ گوشی‌های پرچمدار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را در ماه فوریه معرفی خواهد کرد؛ انتظار می‎رود که عرضه آن‌ها از ماه مارس آغاز شود. Galaxy S9 با چیپ‌ست اسنپدراگون 845 در ایالات متحده و چین عرضه می‏شود و نسخه‌های مجهز به چیپ‌ست اگزینوس 9810، به صورت جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت. براساس شایعات، Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به نمایشگرهای 5.8 اینچی و 6.2 اینچی مانند نسل قبل مجهز خواهند بود؛ نسبت ابعاد نمایشگر در پرچمداران جدید سامسونگ، دستخوش تغییر نشده است و اعضای جدید سری Galaxy S با صفحه‌نمایش کشیده 18.5 به 9 ارائه خواهند شد. سامسونگ به شایعات موجود پیرامون پرچمداران جدیدش واکنشی نشان نداده است؛ بنابراین، باید با دیده شک و تردید به آن‌ها نگاه کنید. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۹/۲۸
خخخخ چون لنزش مربعیه شد شبیه اس۴ ؟شما دیگه کی هستین.برند های اصیل تغییراتشون کمه مثلا آیفون ۸ با آیفون ۶ فرق داره یا ایفون ۵؟؟؟؟
اس۸ هم زیباترین گوشی امساله بدون هیچ شکی

Rez

۱۳۹۶/۹/۲۷
درسته ، همون طراحی های سابق رو پیدا کردن ، هنوزم محل دوربینشو استایلش مث همون s4 ، جلو هم طراحی خاصی نیس ، همین طراحی حتی زیباتر رو شیاومی قبل s8 داد.
سامسونگ تنها نواوری تو طراحیش ایج بود ک صرفا جنبه زیبایی ، ک نمی ارزه به اینکه دسته ادم درد بگیره یا مقاومت دیوایس کم بشع

samuel1987

۱۳۹۶/۹/۲۷
هرگز بر طبق واقعیت علمی و عملی نمیشه کلمه زیباترین و بهترین را گفت در مورد یک به عنوان مثال تلفن همراه و هر تلفن همراه زیبایی خاص خودش رو داره همراه با مزایا و معایب از لحاظ فنی و ظاهری و...

سعید

۱۳۹۶/۹/۲۷
مثل همیشه وهر روز داری اشتباه میزنی اونی که هر روز بدتر از دیروزه هنگ تی سیه که هر روز به ورشکستی کامل نزدیک تر میشه با این وضع داغون فروشش

سعید

۱۳۹۶/۹/۲۷
چه طراحی لوکس و زیبایی هرچند اینا رندره و طرح نهایی نیست ولی بازم اگه این شکلی باشه زیباترین طراحی سال 2018 رو خواهد داشت همونطور که اس8 زیباترین گوشی امسال بود