خانهاخبار
بهترین گوشی‌های سال 2017 از نگاه جی‌اس‌ام

بهترین گوشی‌های سال 2017 از نگاه جی‌اس‌ام

رسم است که هر سال در انتهای سال میلادی، بهترین گوشی‌های هوشمند معرفی شده آن سال را به شما معرفی کنیم. اگر دوست دارید بدانید کدام یک از گوشی‌های هوشمند امسال، توانسته‌اند عنوان بهترین‌ را از نگاه جی‌اس‌ام دریافت کنند تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
۱۳۹۶/۹/۲۶

سال 2017 سال گوشی‌هایی با نمایشگر بدون لبه بود. در این سال شاهد بودیم بسیاری از شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند، حداقل یک گوشی با نمایشگر بدون حاشیه به بازار فرستادند. دوربین دوتایی مشخصه دیگر اکثر گوشی‌های هوشمند سال 2017 بود که جای خود را، چه درگوشی‌های میان‌رده و چه پرچمداران، به خوبی باز کرد.

با نزدیک شدن به انتهای سال 2017 وقت آن رسیده تا بهترین گوشی‌های هوشمند عرضه شده در یک سال گذشته را انتخاب کنیم. مثل هر سال، 10 گوشی برتر سال با رای‌گیری از کارشناسان جی‌اس‌ام انتخاب شده‌اند که در ادامه آنها را به ترتیب معرفی می‌کنیم.

 

رتبه اول: Galaxy Note 8

image

از اولین لحظات برگزاری مراسم رونمایی گلکسی نوت 8 مشخص بود این گوشی می‌تواند جزو برترین گوشی‌های هوشمند سال قرار بگیرد. کره‌ای‌ها قول داده بودند تا با نوت 8 حادثه تلخ نوت 7 را جبران کنند و به حق توانستند به این وعده عمل نمایند.

گلکسی نوت 8 از یک نمایشگر بدون لبه زیبا بهره‌ می‌برد که لذت تماشای تصویر و کار کردن با S-Pen را دو چندان می‌کند. این گوشی اولین محصول سامسونگ است که به دوربین دوتایی مجهز است و همچون پرچمداران سری Galaxy S قادر است در برابر نفوذ آب و گردوخاک مقاومت کند. این ویژگی‌ها در کنار قدرت پردازشی بالا سبب شد تا نوت 8 به عنوان بهترین گوشی هوشمند سال 2017 جی‌اس‌ام انتخاب شود.

 

رتبه دوم: iPhone X

image

در دهمین سالگرد تولد آیفون، اپل از یک گوشی خاص به نام آیفون 10 رونمایی کرد. این محصول بی‌نظیر انقلابی در گوشی‌های هوشمند و محصولات اپل است که پیش از این نظیرش را سراغ نداشتیم.

اپل در آیفون 10 دست به دو تغییر بزرگ زد. تغییر اول حذف دکمه Touch ID و دومین تغییر همراه شدن با ترند جهانی و استفاده از نمایشگرهای بدون لبه بود. جنس بدنه آیفون 10 نیز از فلز به شیشه تغییر کرد تا امکان شارژ بی‌سیم به آن اضافه شود. همه این تغییرات سبب شد تا استقبال زیادی از iPhone X در جهان شود و کارشناسان جی‌اس‌ام نیز آن را به عنوان دومین گوشی هوشمند سال 2017 معرفی کنند.

 

رتبه سوم: Pixel 2 XL

image

دومین تجربه گوگل در ساخت گوشی‌های هوشمند، امسال در Pixel 2 XL نمود پیدا کرد. اصلی‌ترین تغییر در ظاهر این گوشی حذف شدن حاشیه‌های پهن و استفاده از نمایشگری با لبه‌های باریک بود که کمک زیادی به جذاب‌تر شدن این دستگاه کرد.

پیکسل 2 ایکسل ال، همچون نسل پیشین خود، یکی از بهترین دوربین‌های عکاسی میان گوشی‌های هوشمند بازار را در اختیار دارد و تجربه‌ای بی‌نظیر از عکاسی با گوشی‌های هوشمند را در اختیار کاربران می‌گذارد. استفاده از سیستم عامل اندروید 8 خالص با سریع‌ترین به‌روزرسانی و ادغام با دستیار گوگل از جمله مزیت‌هایی است که Pixel 2 XL را در رده سوم بهترین گوشی‌های هوشمند 2017 جی‌اس‌ام جای داده است.

 

رتبه چهارم: Mate 10 Pro

image

گوشی‌های سری میت هوآوی همیشه جزو بهترین گوشی‌های سال قرار می‌گیرند اما مدل میت 10 پرو از هر گوشی دیگر این خانواده جذاب‌تر و قدرتمندتر است.

سخت‌افزارهای قدرتمند، نمایشگر بدون لبه، دوربین دوتایی و برخورداری از تراشه اختصاصی هوش مصنوعی در کنار کیفیت ساخت خوب و طراحی زیبا سبب شد تا Mate 10 Pro نظر بسیاری از کاربران و کارشناسان را به خود جلب کند و چهارمین نام در فهرست بهترین گوشی‌های هوشنمند 2017 جی‌اس‌ام باشد.

 

رتبه پنجم: OnePlus 5T

image

شرکت وان‌پلاس با معرفی 5T پرچمدار قبلی خود را تکامل بخشید. بدنه فلزی، دوربین دوتایی، نمایشگر بدون لبه، پردازنده قدرتمند، حافظه رم بالا و نرم‌افزاری سبک را باید در کنار قیمت بسیار مناسب این دستگاه گذاشت تا به ارزش خرید بالای این پرچمدار اندرویدی پی برد و فهمید چرا بسیاری از کاربران حرفه‌ای و توسعه‌دهندگان عاشق وان‌پلاس 5تی هستند.

 

رتبه ششم: V30

image

هرچند تلاش‌های ال‌جی در عرضه پرچمداران خانواده G چندان موفق نیست، در عوض پرچمداران خانواده V و ثابت کرده‌اند که ال‌جی اگر بخواهد می‌تواند گوشی‌های هوشمندی بسازد که از هر نظر بی‌نقص باشد.

این گوشی نیز همچون دیگر پرچمداران برتر امسال مجهز به نمایشگر بدون لبه و دوربین دوگانه است و از نظر مشخصات سخت‌افزاری نیز هم‌رده با دیگران است اما خصوصیات و ویژگی‌های خاص آن موجب شده تا بتواند خود جزو بهترین‌های سال 2017 ما باشد.

 

رتبه هفتم: iPhone 8 Plus

image

به اعتقاد بسیاری از کاربران آیفون 8 پلاس تفاوت زیادی با آیفون 7 پلاس ندارد که همین امر ارزش خرید آن را کم می‌کند. از طرفی آیفون 10 اپل آنقدر جذاب است که کمتر کسی ترجیح می‌‌دهد پولش را صرف خرید آیفون 8 پلاس کند. با این حال آیفون‌های اپل هرچقدر هم بد باشند باز هم جزو بهترین گوشی‌های سال قرار خواهند گرفت. اتفاقی که در فهرست جی‌اس‌ام نیز افتاد و iPhone 8 Plus به عنوان هفتمین گوشی سال 2017انتخاب شد.

 

رتبه هشتم: Galaxy S8 Plus

image

بی‌شک اگر گلکسی نوت 8 نبود، اس 8 پلاس این شانس را داشت که در بالای فهرست بهترین گوشی‌های 2017 قرار بگیرد. این گوشی هر آنچه از یک گوشی هوشمند خوب انتظار داریم را در خود جای داده است و هنوز هم پس از گذشت تقریبا یک سال از تاریخ عرضه‎اش می‌تواند جزو بهترین انتخاب‌ها برای خرید باشد.

 

رتبه نهم: Mi Mix 2

image

شیائومی سال گذشته با معرفی نسل اول Mi Mix همه را غافلگیر کرد. گوشی Mi Mix 2 ضمن برخورداری از ویژگی‌های خوب می میکس، نقاط ضعفش را برطرف کرده است تا به یک گوشی بی‌نقص زیبا بدل شود. طراحی جالب و سخت‌افزاری خوب این گوشی از جمله دلایلی است که آن را در جمع بهترین‌های جی‌اس‌ام جای داده‌ایم.

 

رتبه دهم: Essential PH-1

image

در رای گیری انجام شده از کارشناسان جی‌اس‌ام، اسنشیال فون به طرز عجیبی توانست گوشی‌های نامدارتریی مثل  HTC U11+ و Xperia XZ1 سونی را کنار بگذارد و خود را به عنوان دهمین گوشی برتر امسال جی‌اس‌ام معرفی کند.

این گوشی از نمایشگری بدون لبه، دوربین دوگانه و بدنه‌ای سرامیکی بهره می‌برد و می‌توان ماژول‌های مختلفی همچون دوربین 360 درجه را به آن وصل کرد.

 

  • در ادامه این مطلب ببینید هریک از کارشناسان جی‌اس‌ام به کدام گوشی‌ها رای داده‌اند. شما هم لیست بهترین گوشی‌های هوشمند امسال خودتان را برای ما بفرستید و نظرتان را در مورد گوشی‌های انتخاب شده از نگاه جی‌اس‌ام با ما در میان بگذارید.
image

1- Galaxy Note 8
2- OnePlus 5T
3- Mate 10 Pro
4- iPhone X
5- Galaxy S8 Plus
6- Pixel 2 XL
7- V30
8- U11+
9- Mi Mix 2
10- Honor 9

image

1- iPhone X
2- Galaxy Note 8
3- iPhone 8 Plus
4- Pixel 2 XL
5- V30
6- OnePlus 5T
7- Mi Mix 2
8- Nokia 8
9- Mate 10
10- U11+

image

1- Galaxy Note 8
2- Pixel 2 XL
3- Mate 10 Pro
4- Xperia XZ1
5- iPhone X
6- V30
7- Galaxy S8 Plus
8- Mi Mix 2
9- OnePlus 5T
10- Nokia 8

image

1- iPhone X
2- Galaxy Note 8
3- Pixel 2 XL
4- Galaxy S8
5- V30
6- iPhone 8 Plus
7- Essential PH-1
8- Mate 10
9- Nokia 8
10- U11+

image

1- Galaxy Note 8
2- Mate 10 Pro
3- iPhone X
4- OnePlus 5T
5- Pixel 2 XL
6- Galaxy S8 Plus
7- V30
8- U11+
9- iPhone 8 Plus
10- Mi Mix 2

image

1- iPhone X
2- Pixel 2 XL
3- Essential PH-1
4- iPhone 8
5- OnePlus 5T
6- Note8
7- V30
8- U11+
9- KEYone
10- iPhone 8 Plus

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (167 نظر)

بی نام

۱۴۰۰/۹/۲۹
آیفون بدردبخور رو آوردی گزینه 1 و 2 بعد ال جی وی 30 و میت 10 پژو رو آوردی 3 و 5 و 6

ف

۱۳۹۸/۱/۲۳
کی گفته اراد نداشته من خودم سونی اکسپریا داشتم مدلش یادم نیست باتریش به معنای کلمه مزخرف بود و ضعیف درضمن گوشی های سونی حاشیه هاش زیادن ک واقعا تو ذوق میزنه منم زود فروختمش راحت شدم

arash

۱۳۹۷/۱۱/۲
البته edge sense رو هم یادم رفت بگم که واقعا کاربردیه و فقط به خاطر این که اچ تی سی ابداعش کرده زیاد شور به پا نکرد ولی همین اگه رو سامسونگ بود...

Mohammad

۱۳۹۷/۱۱/۱
در تایید این نظر همین بس که باید میت 10 رو لمس کنی تا متوجه بشی. نا سلامتی اولین هوش مصنوعی به کار رفته در آخرین نسل کامپیوتر ها (ششم) که رفتارهای انسان رو کنترل میکنه مال میت 10 هست و بعدیا فقط تقلید کردن. اپل هم اگه مالی بود هنوز گیر نسل 5 نبود خخخخ

Arash

۱۳۹۷/۱۰/۳۰
درود.از اونایی نیستم که بیام تعصبی بگم پس فلان گوشی کو.همچین کسیم نیستم که بخوام کار این همه متخصصا ببرم زیر سوال.هیچکدوم از این گوشیا رو هم نداشتم که بگم کدوم خوبه هکدوم بد.اصلا ام کاری با اینکه mate 10 pro تو رتبه چهارمه ندارم.فقط میخوام ببینم واقعا یه گوشی که این مشخصتا داره(U11+)واقعا نمیتونست یه جا حتی اون پایینای لیست واسه خودش دست و پا کنه.
1.طراحی زیبا و چشم نواز که برا فقط برای طراحی شیشه قاب پشتیش دوسال زمان گذاشته شده و از هر نمایی ببینیش یه رنگه.البته وجود رنگ شفاف که داخل گوشی معلومه که هیچ
2.وجود حاشیه کم که با وجود جا کردن اسپیکر های boom sound رقم 78 درصده( گوگل پیکسل ام به خاطر اسپیکراش 76 شد)و در کل خوش دستی و وزن ایده آل
3.سخت افزار قدرتمند که به راحتی از پس هرکاری بر میاد و بهترین امتیاز هارو کسب کرد
4. نرم افزار و رابط کاربری سبک و روان ( و البته یکم قدیمی ) که در دراز مدت باعث افت سرعت نمیشه
5.باتری قدرتمند که در استفاده ی معمولی تا دوروز به راحتی دووم میاره و هرچی سر به سرش بذاری بازم میبینی که یه روزا باهات هست
6.دوربینشم که دیگه حرفی برا گفتن نذاشته و با وجود تکی بودن بسیار عالیه
7.اسپیکرایی که تقریبا میشه گفت هیچ گوشی ای نمیتونه حریفش بشه
8.وجود هدفون پیشرفته که نویز های اضاف رو حذف میکنه و نمونش با قیمت گزاف تو بازار هست (والبته دلیل یکی از دلایل حذف هدفون هم همینه چون خود هدفون نیاز به شارژ شدن داره)
9.صفحه نمایش با کیفیت ( شاید از نظر اشباعیت به AMOLED نرسه ولی در نوع خودش بی نظیره)
10.قیمت کمتر از بعضی رقبا
و...
البته من نمیگم گوشی های دیگه بدن نه همه ی گوشی های داخل لیست واقعا بی نظیرن ولی خب بی انصافی که یه همچین گوشی ای داخل این لیست نباشه.