خانهاخبار
با شاتل راه برو و گیگ بگیر!

با شاتل راه برو و گیگ بگیر!

شرکت شاتل در یک حرکت خلاقانه و نو کمپین سلامتی تشکیل داده است که در آن به مخاطبانش فرصت داده می‌شود، گام بردارند و به ازای هر گامی که در یک پیاده‌روی روزانه‌ بر می‌دارند، به آنها اینترنت رایگان هدیه می‌دهد.
۱۳۹۶/۹/۳۰

کمپین سلامتی شاتل با پیام «به سبک امروز گام برداریم...» راه‌اندازی شد.

شاتل در برنامه جدید خود به ازای هر گامی که شما در یک پیاده‌روی روزانه‌ بر می‌دارید، به شما اینترنت رایگان هدیه می‌دهد.

شرکت شاتل در یک حرکت خلاقانه و نو کمپین سلامتی تشکیل داده است که در آن به مخاطبانش فرصت داده می‌شود، گام بردارند، میزان تحرک و فعالیت روزانه خود را ثبت کنند و در مقابل آن ترافیک اینترنت هدیه بگیرند یا به صورت آنلاین و رایگان فیلم و سریال تماشا کنند.

 یک کمپین هیجان‌انگیز با دو دستاورد جذابِ سلامت و هدیه‌ی شاتلی.

image

به گزارش خبرنگار حوزه تکنولوژی، غلبه زندگی صنعتی و تأثیر آن بر عادت‌های روزمره ما، در کنار درگیری‌های کاری، فرصت تحرک و پرداختن به حرکات جسمانی را به شدت در میان ما کاهش داده است.

در این میان، شرکت شاتل راهکاری برای تشویق کاربران خود به پیاده‌روی روزانه طراحی کرده است که بر اساس آن کاربران این شرکت می‌توانند با نصب اپلیکیشن "مای‌شاتل" و ثبت گام‌های پیاده‌روی‌های روزانه خود دراین اپلیکیشن، از شاتل، بسته‌ی ترافیک اینترنتی رایگان و اشتراک نماوا (برای تماشای فیلم و سریال) هدیه بگیرند.

در واقع کمپین سلامت شاتل فرصتی فراهم کرده است که شما می‌توانید با پیوستن به آن، انگیزه‌ای برای بهبود عادت‌های سلامت و کنترل وزن خود ایجاد کنید.

برای این کار کافی ا‌ست مشترک یکی از سرویس‌های شاتل باشید و اپلیکیشن مای‌شاتل‌تان را نصب یا به روزرسانی کنید و ببینید با ثبت گام‌های خود، موفق به دریافت چه میزان هدیه از شاتل خواهید شد.

محققان، پیاده‌‎روی روزانه را مهم‌ترین عامل در حفظ سلامت عمومی بدن می‌دانند. پیش‌گیری از دیابت نوع ۲، قدرت‌مند شدن قلب و عروق، تأثیر مثبت بر فعالیت مغز، افزایش تراکم استخوان‌های بدن و پیش‌گیری از پوکی استخوان در میان‌سالی، کاهش علایم افسردگی و کاهش خطر ابتلا به انواع سرطان‌ها، از مهم‌ترین فواید پیاده‌روی در طول روز است. آخرین تحقیقات در این زمینه نشان داده است که میانگین سلامت عمومی و کنترل وزن در کشورهایی که سرانه پیاده‌روی در میان آن‌ها بالاتر بوده است، به صورت معناداری بیش‌ از کشورهایی‌ست که اهمیت کم‌تری به پیاده‌روی می‌دهند.

دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن مای‌شاتل در کافه بازار،  سیب اپ و همچنین در صفحه اختصاصی کمپین موجود است:

image

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Vahid

۱۳۹۶/۹/۳۰
برنامه شاتل هر چند قدم رو یک قدم حساب میکنه
مثلا دیشب گام شمار گوشی من 6703 قدم نشون میداد اما برنامه شاتل 975 قدم نشون میداد
برنامه رو وقتی باز بود هم تست کردم کم نشون میده. حدودا هر 4 تا 6 قدم رو یک قدم حساب میکنه