خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی معرفی (A8 (2018 و (A8+ (2018 سامسونگ پیش از معرفی رسمی

تماشا کنید: ویدیوی معرفی (A8 (2018 و (A8+ (2018 سامسونگ پیش از معرفی رسمی

به جز شایعه‌های مختلف درباره پرچم‌دار بعدی سامسونگ، شاهد انتشار خبرهای متعددی از دوگانه میان رده این غول تکنولوژی در سری Galaxy A هستیم. ویدیوی تازه‌ای در یوتیوب منتشر شده و دو گوشی (Galaxy A8 (2018 و (A8 Plus (2018 را به نمایش گذاشته است.
۱۳۹۶/۹/۲۶

سامسونگ معمولا هر سال را با معرفی گوشی‌های میان دره و البته توانمند سری Galaxy A آغاز می‌کند. همان‌طور که می‌دانید، این گوشی‌ها تا سال 2017 به صورت A3، A5 و A7 نام‌گذاری می‌شدند اما ظاهرا این غول تکنولوژی قصد دارد روند نام‌گذاری‌شان را کمی تغییر دهد. طبق گزارش‌های اخیر، تولید نسخه کم طرفدار Galaxy A3 از سال آینده لغو می‌شود و گوشی‌های این سری به نام‌های Galaxy A8 (2018) و Galaxy A8 Plus (2018) معرفی می‌شوند. پس از انتشار تصاویر و خبرهای متعدد، روز گذشته شاهد انتشار یک ویدیوی عجیب درباره این گوشی‌ها روی شبکه اجتماعی یوتیوب بودیم. این گوشی‌ها هنوز رسما معرفی نشده‌اند اما پروتوتایپ فعالشان در این ویدیو بررسی شده است. پیش از این اغلب شایعه‌ها ادعا کرده بودند که سامسونگ قرار است سری گوشی‌های Galaxy A را در سال آینده دستخوش تغییرات اساسی کند و حالا این ویدیوی تازه که در کانال Cambo Report منتشر شده است، اغلب این گزارش‌ها و پیش‌بینی‌ها را مورد تأیید قرار می‌دهد. حالا که شاهد انتشار چنین ویدیوی عجیبی هستیم، انتظار می‌رود روز معرفی گوشی‌های مذکور هم نزدیک‌تر شده باشد.

در این ویدیو شاهد هستیم که اغلب شایعه‌ها صحت داشته‌اند و موضوع تغییر نام گوشی‌های سری Galaxy A و همچنین حذف نسخه A3 هم به حقیقت پیوسته است. ویدیوی تازه شایعه‌های مختلف درباره تغییر موقعیت حسگر اثرانگشت را هم تأیید می‌کند و همان‌طور که مشاهده می‌کنید، این حسگر حالا در هر دو مدل به زیر دوربین تکی منتقل شده و فلش LED هم در کنار لنز قرار گرفته است. سایر شایعه‌ها درباره حسگر دوتایی سلفی هم برای این دوگانه صحت داشته‌اند چراکه در این ویدیو مشخصا به لنزهای 16 و 8 مگا پیکسلی در پنل جلو اشاره شده است. طراحی ظاهری دوگانه A8 و A8 Plus مخصوص 2018 در این تصاویر به خوبی به نمایش گذاشته شده است و نسبت تصویر 18:9 را در هر دو تأیید می‌کند اما باید به این نکته هم اشاره کنیم که حاشیه بالای صفحه در دوگانه مذکور همچنان ضخیم باقی مانده است. این گوشی‌ها در مقابل نفوذ آب و گردوخاک تا حدودی مقاوم هستند اما نسخه دقیق مجوز IP آن‌‌ها ذکر نشده است. پیش از این شایعه شده بود که سامسونگ قصد دارد دوگانه مذکور را مانند سایر گوشی‌های پرچم‌دارش در رنگ شیک مشکی براق و پررنگ هم معرفی کند. حالا در این ویدیو شاهد A8 (2018) و A8 Plus (2018) در رنگ‌های مشکی پررنگ و طلایی هستیم که شایعه‌ مذکور را مورد تأیید قرار می‌دهد. اغلب گزارش‌ها حاکی از آن بود که این غول تکنولوژی قصد دارد نسل آینده گوشی‌های Galaxy A را به دکمه اختصاصی و فیزیکی بیکسبی هم مجهز کند اما در این ویدیو چنین دکمه‌ای در بدنه گوشی‌ها دیده نمی‌شود. همچنان قرار است بلندگوی اصلی A8 و A8 Plus مانند نسل قبلی که امسال معرفی شدند، در کناره فریم تعبیه شود اما این نسخه‌ها حالا در برخی ویژگی‌های نرم افزاری از نسل سال 2017 پیشی می‌گیرند. سازنده کره‌ای نام آشنا ظاهرا آن‌ها را به نوعی تکنولوژی تشخیص چهره که خودش طراحی کرده، مجهز کرده است.

به نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ از مشخصات فنی سطح بالا شبیه به آنچه در Galaxy S8 شاهدش بودیم، در این دوگانه میان رده استفاده کرده است. هر دو گوشی Galaxy A8 (2018) و A8 Plus (2018) از پردازنده اگزینوس 7885 قدرت می‌گیرند و به 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شوند. تفاوت عمده این دو مدل در اندازه صفحه نمایش و باتری آن‌هاست. گوشی A8 (2018) به باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت مجهز می‌شود اما ظرفیت باتری A8 Plus (2018) معادل 3500 میلی آمپر ساعت خواهد بود. کمپانی سامسونگ هنوز تاریخ نهایی معرفی این دو گوشی را اعلام نکرده است اما با توجه به انتشار ویدیوی پیش رو انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد رونمایی از آن‌ها باشیم. دوگانه مذکور احتمالا در ماه ژانویه سال 2018 رسما معرفی خواهند شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

?yh?

۱۳۹۶/۱۱/۱۰
بنجلی بیش نیست توصیه میکنم گوشی های با کیفیت اچ تی سی بخرید

سعید

۱۳۹۶/۹/۲۷
خسته نشدی تو همه پیج ها میگی شارژر و هندزفری رو مشکی کنه که چرکی نشه مگه میخوای باهاش کشتی بگیری؟
بسه دیگه باشه میگم مشکی بزنن تا تو خوشحال بشی

سعید

۱۳۹۶/۹/۲۷
لبه اج مختص پرچمدار های سامسونگه

Mo

۱۳۹۶/۹/۲۶
اگه لبه‌ها رو خم میکرد مثل S8، خیلی قشنگتر میشد

حسینی

۱۳۹۶/۹/۲۶
با سلام خیلی گوشی زیبایی شده در فیلم چراغ اعلان نوتیفیکیشن هم مشاهده میشود که خیلی خبری خوبی میشه کاش سامسونگ وسایل جانبی داخل گوشی را هم رنگ سیاه بزنه که خیلی زیباتر میشود و هم زود چرکی نمیشود تشکر