خانهاخبار
حال و هوای زمستانی در اینستاگرام

حال و هوای زمستانی در اینستاگرام

در آپدیت جدید اینستاگرام با مجموعه جدید از استیکرهای زمستانی و کریسمسی و افکت‌های جشن و برفی روبه‌رو خواهیم بود.
۱۳۹۶/۹/۲۶

اینستاگرام روزهای پر کاری را می‌گذراند و هر روز با به روزرسانی‌های جدید سعی دارد مخاطبان خود راضی نگه دارد. در آستانه زمستان و سال جدید میلادی نسخه بیست و ششم این برنامه، حال و هوای زمستان و کریسمس را به فضای شبکه اجتماعی خود آورده است. 
برای عکس‌های سلفی سه فیلتر جدید اضافه شده است که شامل یک افکت شیشه یخ‌زده، آرایش مخصوص روز عید و تزئينات جشن با کاغذ رنگی و بادکنک‌های طلایی و نقره‌ای می‌شود.

image

استیکرهای استوری با مجموعه استیکرهای جالب و بامزه‌ای در مورد کریسمس، بلورهای برف، پنگوئن‌ها، اسکیت روی یخ و لباس‌های زمستانی به روز شده است و استیکرهای بیشتری نیز در راه است.

image

اما غیر از بخش گرافیکی اینستاگرام، در بخش‌های دیگر این اپلیکیشن هم شاهد تغییراتی خواهیم بود. یکی از بزرگ‌ترین پیشرفت‌های این نسخه اینستاگرام، اضافه شدن مجموعه جدیدی از صداها به افکت سوپرزوم است. کاربران می‌توانند یک افکت صوتی را از میان افکت‌های تپش قلب (Beats)، پرش (Bounce) و نمایش‌های تلویزیونی (TV Show) برای ویدئوهای سوپرزوم خود انتخاب کنند.

image

قابلیت جستجوی ایموجی و استیکرهای استوری براساس متن نیز فعال خواهد شد. هرچند فعلا این جستجو تنها به زبان انگلیسی امکان‌پذیر خواهد بود. باید توجه داشته باشید عبارتی که برای جستجو می‌نویسید به اندازه کافی ساده و مناسب باشد تا ایموجی و استیکر مربوطه را بتواند پیدا کند.

هم‌چنین همان طور که پیش از این گفته بودیم، اینستاگرام در حال آزمایش اپلیکیشن پیام‌رسان مستقل خود، دایرکت است. شایعاتی  در مورد امکان دوباره اشتراک‌گذاری پست‌های دیگر کاربران و امکان ارسال فایل‌های GIF در استوری در نسخه‌های آینده اینستاگرام نیز وجود دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)