خانهاخبار
تعویق در عرضه گوشی Meizu M6S به دلیل وجود مشکلات در دوربین

تعویق در عرضه گوشی Meizu M6S به دلیل وجود مشکلات در دوربین

به‎نظر می‌رسد که اولین گوشی بدون حاشیه میزو تا پیش از پایان سال 2017 عرضه نخواهد شد؛ شرکت میزو تصمیم دارد با رفع مشکلات به‌وجود آمده برای گوشی جدیدش، آن‌را در ماه ژانویه معرفی کند. گوشی Meizu M6S به تراشه ساخت سامسونگ مجهز شده است.
۱۳۹۶/۹/۲۵

اغلب سازندگان چینی، گوشی‌های هوشمندی را با طراحی بدون حاشیه عرضه کرده‌اند؛ شرکت میزو نیز از این موضوع مستثنی نیست و این شرکت تصمیم داشت تا اولین گوشی بدون لبه‎ی خود را با نام Meizu M6S تا پیش از آغاز سال 2018 ارائه دهد. با این‌حال، اطلاعات به‌دست آمده نشان می‌دهد که این شرکت عرضه گوشی جدیدش را به دلیل مشکلاتی با عیب‌زدایی دوربین آن تا ماه ژانویه به تعویق انداخته است.

براساس شایعات، گوشی جدید میزو به نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18:9 مجهز خواهد شد؛ گفته شده است که Meizu M6S از یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن HD + استفاده خواهد کرد. به عبارت بهتر، رزولوشن صفحه‌نمایش، 720 در 1440 پیکسل است. با توجه به اینکه حاشیه‌های اطراف نمایشگر باریک‌تر شده‌اند، میزو تصمیم گرفته است تا دکمه‌ی Home را به پنل پشتی گوشی جدید انتقال دهد؛ مانند آنچه که در دیگر گوشی‌های اندرویدی دیده‌ایم.

image

مدتی پیش در جی‌اس‌ام خواندید که شرکت میزو پس از توافق با کوالکام، همچنان محصولاتی را مجهز به چیپ‎ست اگزینوس یا مدیاتک عرضه خواهد کرد و این موضوع باعث نمی‌شود تا تمامی محصولات جدید این سازنده‌ی چینی، به تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام مجهز باشد. در همین رابطه، اعلام شده بود:

ما از تراشه‌‌های سه سازنده عمده برای محصولات آینده‌مان استفاده خواهیم کرد؛ اگزینوس سامسونگ، اسنپدراگون کوالکام و مدیاتک. هر یک از آن‌ها، مزایای منحصر به فردی را ارائه می‌دهد.

به همین جهت، گوشی جدید Meizu M6S به تراشه اگزینوس 7872 سامسونگ مجهز خواهد شد که از فرآیند ساخت 14 نانومتری در آماده‌سازی آن استفاده شده است. سه گیگابایت حافظه رم از جمله دیگر مشخصات احتمالی گوشی جدید جدید چینی‌ها خواهد بود. گوشی جدید میزو با اینکه حاشیه‌های باریک‌تری دارد اما فاقد دوربین دوگانه است؛ در پشت گوشی از یک سنسور 13 مگاپیکسلی استفاده شده است و برای عکاسی سلفی، باید به ناچار به دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی Meizu M6S رضایت دهید.

با اینکه سیستم‌عامل اندروید اوریو به صورت رسمی عرضه شده است، گوشی جدید میزو این نسخه از سیستم‌عامل اندروید را به همراه ندارد؛ گوشی Meizu M6S نسخه «نوقا» سیستم‌عامل اندروید را اجرا خواهد کرد. آخرین اطلاعات منتشر شده از این گوشی بدون حاشیه، به قیمت احتمالی آن اشاره می‌کند؛ انتظار میزو این مدل را با قیمتی نزدیک به 2000 یوآن )حدود 302 دلار) ارائه دهد. البته در ابتدا، اعلام شده وبد که گوشی جدید میزو تنها 1000 یوآن (151 دلار) قیمت خواهد داشت؛ به همین جهت، مشخص نیست اطلاعات به‌دست آمده پیرامون این گوشی تا چه اندازه صحت دارد. با توجه به اینکه Meizu M6S به عنوان رقیب گوشی‌های جدید شیائومی ردمی 5 و ردمی 5 پلاس عرضه خواهد شد، مشخص نیست برچسب قیمتی 300 دلاری و مشخصات سخت‌افزاری نه‌چندان قدرت‏مند این مدل چگونه باعث خواهد شد تا کاربران به Meizu M6S جذب شوند.

در رابطه با گوشی‌های جدید میزو، باید گفت که این سازنده یک مدل دیگر را نیز با طراحی بدون لبه و چیپ‎ست اسنپدراگون 660 کوالکام عرضه خواهد کرد؛ مانند Meizu 6S، گوشی جدید این شرکت به سنسور اثرانگشت در پنل پشتی مجهز شده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)