خانهاخبار
زمان انتشار آپدیت اندروید اوریو برای Galaxy S8 سامسونگ

زمان انتشار آپدیت اندروید اوریو برای Galaxy S8 سامسونگ

سامسونگ در صورتی که با مشکل جدی در هنگام توسعه‌ آپدیت اندروید اوریو برای Galaxy S8 و Galaxy S9 Plus مواجه نشود، این به‌روزرسانی را اواخر ماه ژانویه منتشر خواهد کرد؛ در غیر این‌صورت، انتشار آپدیت جدید به فوریه موکول خواهد شد.
۱۳۹۶/۹/۲۵

از انتشار آپدیت اندروید اوریو در نیمه دوم تابستان، سازندگان مختلف روی آماده‌سازی این به‌روزرسانی برای گوشی‌های هوشمند خود متمرکز شده‌اند. Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus به عنوان پرچمداران 2017 سامسونگ، آپدیت اندروید 8.0 را به صورت رسمی دریافت خواهند کرد و در حال‌حاضر، چندین نسخه آزمایشی از این به‌روزرسانی منتشر شده است.

با این‌حال، بسیاری از کاربران مایل هستند بدانند که سامسونگ، چه زمانی نسخه پایدار این به‎روزرسانی را برای گوشی‌های پرچمدار جدیدش عرضه خواهد کرد. در جدیدترین اطلاعات ارائه توسط مقامات بریتانیایی سامسونگ، به زمان مشخصی برای انتشار آپدیت اندروید اوریو برای گوشی Galaxy S8 اشاره نمی‎شود اما اعلام شده است که اگر پروسه آزمایش این به‌روزرسانی طبق برنامه سامسونگ پیش برود، اواخر ماه ژانویه نسخه پایدار سیستم‌عامل اندروید برای پرچمدار جدید این شرکت عرضه خواهد شد. به همین جهت، می‌توانید انتظار داشته باشید که نیمه اول بهمن ماه، آپدیت این به‌روزرسانی را برای پرچمداران Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus منتشر نماید. حتی اگر فرآیند آماده‌سازی طبق برنامه پیش نرود و تیم توسعه‌دهنده با مشکلات ناخواسته مواجه شوند، انتشار این به‌روزرسانی چندان تأخیر نخواهد خورد و در نهایت، ماه فوریه آپدیت اندروید اوریو عرضه خواهد شد. باید به این موضوع توجه داشته باشید که در فرآیند آماده‌سازی یک نرم‌افزار یا سیستم‌عامل، همواره مشکلات ناخواسته وجود خواهد داشت و این مشکلات اجتناب‌ناپذیر هستند.

image

یکی از نسخه‌های آزمایشی اندروید اوریو 8.0 که در اختیار Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus قرار گرفته است، باعث شده بود تا قابلیت‌های ارتباطی پرچمداران جدید سامسونگ تحت‎تاثیر قرار بگیرد و پایداری سیگنال به شدت کاهش یافته بود. البته شرکت کُره‌ای با انتشار نسخه‌های جدید، این مشکل را برطرف کرده‎اند؛ هرچند، تمامی مدل‌ها تحت‌تأثیر این باگ نرم‌افزاری قرار نگرفته بود.

شرکت سامسونگ، به‎تازگی چهارمین بیلد آزمایشی از سیستم‌عامل اندروید اوریو را برای Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus منتشر کرده است. نسخه سوم این به‌روزرسانی آزمایشی، تقریباً عملکرد قابل قبولی در تمامی جنبه‎ها داشته است و باگ عمده‌ی از سوی کاربران گزارش نشده بود. سامسونگ به احتمال زیاد برای عرضه نسخه نهایی آپدیت اندروید اوریو برای پرچمداران جدیدش، از بازه زمانی انتشار اندروید نوقا 7.0 برای Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge پیروی خواهد کرد؛ هر دو مدل در اوایل سال جاری میلادی به این نسخه آپدیت شده بودند.

با اینکه شرکت سامسونگ معمولاً در هنگام انتشار آپدیت‌های جدید سیستم‌عامل اندروید برای محصولات خود به زمان عرضه آن‎ها اهمیت می‌دهد؛ Galaxy Note 8 تنها پس از به‌روزرسانی Galaxy S8 به آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید 8.0، آپدیت مذکور را دریافت خواهد کرد. البته بد نیست اشاره کنیم که در اوایل هفته جاری میلادی، نسخه آزمایشی اندروید اوریو برای Galaxy Note 8 لو رفت که نصب آن به دلیل پایداری پایین، توصیه نمی‎شود. Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus که اواخر زمستان یا اوایل بهار سال آینده میلادی معرفی خواهند شد، به همراه اندروید 8.0 عرضه می‎شوند؛ همچنین به احتمال زیاد از Project Table گوگل پشتیبانی خواهند کرد که سرعت دریافت به‌روزرسانی‌‏های جدید را افزایش خواهد داد. Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge نیز از جمله محصولاتی از سری Galaxy S خواهند بود که به اندروید 8.0 آپدیت می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

tooraj

۱۳۹۶/۱۲/۲۸
سلام کی اندروید ۸ برای گلکسی اس ۸ میاد دیگه دیونه شدیم بی زحمت جواب بدید

Arian

۱۳۹۶/۱۲/۱۷
والا من s8 دارم تقریبا یک سال شده ولی هنوز هنگ نکرده و الان ۵ ماهه خاموشش نکردم

Arian

۱۳۹۶/۱۲/۱۷
میبخشید تاریخ دقیق انتشار اندروید اوریو برای s8+ چا وقتی هستش؟

Pooriamr71

۱۳۹۶/۱۰/۲۸
چیشده مگه

سعید

۱۳۹۶/۹/۲۶
یکی تو اس8 داری یکی طرفدارای اندک هنگ تی سی خخخخخخخخخخخ