خانهاخبار
پرچمدار Huawei P11 با تمرکز روی عکاسی در زمستان آینده معرفی خواهد شد

پرچمدار Huawei P11 با تمرکز روی عکاسی در زمستان آینده معرفی خواهد شد

براساس یک گزارش جدید، هوآوی درنظر دارد تا از گوشی پرچمدار Huawei P11 در زمستان 2018 به صورت رسمی رونمایی کند. این مدل با سه دوربین در قاب پشتی و قابلیت‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۹/۲۴

شرکت هوآوی پس از عرضه سری Mate 10 به بازار، روند توسعه پرچمداران جدیدش را در سال 2018 با جدیت بیشتری پیگیری می‌کند. این سازنده برای نیمه اول سال آینده، گوشی جدیدی از سری P عرضه خواهد کرد که با توجه به روند نام‌گذاری پرچمداران قبلی این سری، انتظار می‎رود Huawei P11 به صورت رسمی معرفی شود.

اطلاعات تازه منتشر شده توسط Roland Quandt، نشان می‎دهد که هوآوی در سه ماهه اول 2018 از گوشی پرچمدار Huawei P11 به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. براساس اطلاعاتی که توسط این شایعه‌پرداز منتشر شده است، سازنده‎ی چینی با پرچمدار جدیدش روی بهبود عملکرد دوربین و هوش مصنوعی تمرکز خواهد کرد. اگر به خاطر داشته باشید، Mate 10 و Mate 10 Pro موفق شده‌اند 97 امتیاز از آزمون‌های DxOMark به‌دست آورند.

image

Roland Quandt ادعا می‌کند که وعده‌هایی را در یک رویداد محلی، مبنی بر عرضه محصولات هیجان‌انگیز جدید در سه ماهه اول 2018 با تمرکز روی دوربین و هوش مصنوعی دریافت کرده است. به احتمال زیاد، هوآوی از نمایشگاه MWC 2018 برای رونمایی از گوشی‌های پرچمدار جدیدش از سری P استفاده خواهد کرد؛ اگر به خاطر داشته باشید، Huawei P10 و Huawei P10 Plus نیز در نمایشگاه MWC معرفی شده بودند. به همین جهت، چینی‌ها گوشی‌ Huawei P11 را در یک رویداد اختصاصی بین بازه زمانی 26 فوریه تا 1 مارس معرفی خواهند کرد.

در رابطه با Huawei P11، ایوان بلس مدتی پیش تصاویری مبنی بر عرضه پرچمداران جدید هوآوی با دوربین اصلی سه‌گانه منتشر کرده بود. گمان می‎رود دوربین اصلی Huawei P11 قادر به عکاسی با رزولوشن 40 مگاپیکسل باشد. ضمن اینکه دوربین اصلی از زوم اپتیکال 5 برابری پشتیبانی خواهد کرد. احتمالاً  می‌توانید با پرچمداران جدید سری P هوآوی، روی عکاسی سلفی با رزولوشن 24 مگاپیکسل حساب باز کنید. این اطلاعات از تعدادی تصویر تبلیغاتی به‌دست آمده است.

عرضه محصولات هوآوی با تمرکز روی هوش مصنوعی، چندان جدید نیست؛ سری Mate 10 نیز از هوش مصنوعی برای بهبود عکس‎‌های گرفته شده یا ترجمه تصاویر استفاده می‌کنند. به احتمال زیاد، چیپ‏ست Kirin 970 قدرت پردازشی پرچمداران جدید این سازنده‌ی چینی را تأمین خواهد کرد که از واحد پردازش عصبی (NPU) برخوردار است. هرچند، هوآوی درنظر دارد تا مزیت‌های بیشتر پردازنده اختصاصی هوش مصنوعی را در Huawei P11 به نمایش بگذارد.

آخرین گمانه‎زنی‌ها پیرامون سری P11، نشان می‌دهد که طراحی پرچمداران جدید شرکت هوآوی مانند آیفون 10 خواهد بود. به احتمال زیاد در بالای صفحه‌نمایش، بریدگی ایجاد خواهد شد تا سنسورهای ضروری و بلندگوی اصلی روی آن قرار بگیرد. گوشی Huawei P11 به صفحه‌نمایش 6.01 اینچی Full HD + مجهز خواهد شد و نمایشگر آن، رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل و نسبت ابعاد 18:9 دارد. در رابطه با اینکه آیا نسخه پلاس Huawei P11 عرضه خواهد شد یا خیر، هنوز اطلاعات بیشتری به دست نیامده است. براساس شایعات، شرکت هوآوی پرچمداران جدیدش را با آخرین نسخه از سیستم‏عامل اندروید یعنی اندروید اوریو 8.0 ارائه خواهد که پوسته‎ی EMUI 8.0 آن‌را شخصی‌سازی می‏کند.

شرکت هوآوی، هنوز شایعات مربوط به سری Huawei P11 را به صورت رسمی تأیید نکرده است؛ به همین جهت، احتمال دارد بخشی از آن‌ها صحت نداشته باشد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سمیرا

۱۳۹۶/۹/۲۵
البته ب نفع مشتریهایی ک خارج از ایران زندگی میکنن.چون اینجا قیمتا ساعتی بالا میره مصرف کننده ایرانی مجبوره از تکنولوزی ضعیفتر حتی قدیمیتر استفاده کنه

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۹/۲۵
هوآوی مثل فرش ماشینی وقتی میخوای بفروشی دیگه باید مفت بِدی بره

آرين

۱۳۹۶/۹/۲۴
اصل رقابت اگر با شفافيت همراه باشه نتايج بسيار خوبي به همراه داره، هواوي چند سال گذشته خيلي خوب پيشرفت كرده و تا چند سال آينده ابرقدرتهايي مثل اپل و سامسونگ رو به چالش ميكشه، نوآوري هاي جديد معرفي خواهند شد و برآيند تمام اين اتفاقات به سود مصرف كننده و پيشرفت تكنولوژي خواهد بود