خانهاخبار
پنل جلوی گوشی Galaxy S9 سامسونگ فاش شد

پنل جلوی گوشی Galaxy S9 سامسونگ فاش شد

به‌تازگی، تصویری از پنل جلوی گوشی پرچمدار Galaxy s9 به‌دست آمده است که نشان می‌دهد این مدل از سه طرف بدون حاشیه نخواهد بود؛ پیش‌تر گمان می‌رفت حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش حذف خواهد شد.
۱۳۹۶/۹/۲۴

هنگامی‌که از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام رونمایی شد، شایعات پیرامون محصولاتی که مجهز به این پردازنده خواهند بود؛ شدت گرفت. گوشی پرچمدار Galaxy S9 سامسونگ یکی از اولین محصولاتی خواهد بود که با چیپ‌ست اسنپدراگون 845 عرضه می‎شود.

در ابتدا اعلام شده بود که سامسونگ، Galaxy S9 را با حاشیه‌های باریک‌تر نسبت به نسل قبل ارائه خواهد داد. به همین جهت، گمان می‌رفت حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش حذف خواهد شد و سامسونگ، ضخامت حاشیه‌ی بالای نمایشگر را نیز کاهش می‎دهد. با این‌حال، مدتی پیش در جی‌اس‌ام خواندید که پرچمدار جدید کُره‌ای‌ها با طراحی جدید عرضه نخواهد شد و سامسونگ از عرضه گلکسی اس 9 با حاشیه‌های باریک‌تر صرف‏‌نظر کرده است زیرا در بررسی‌های اولیه، مدل‌های آزمایشی موفق ظاهر نشده‎اند.

در همین رابطه، به‎تازگی پنل جلوی گوشی پرچمدار Galaxy S9 سامسونگ فاش شده است که نشان می‌دهد این مدل با حاشیه‌های باریک‌تر چه طراحی خواهد داشت. پنل به‎دست آمده، حاکی از آن است که حاشیه‌های پایین صفحه‌نمایش Galaxy S9 حذف نخواهد شد و همچنین حفظ می‏شود. با این‎حال، مشخص نیست تصویر لو رفته تا چه اندازه صحت دارد؛ در پنل فاش شده، خبری از بریدگی‌های لازم برای سایر حسگرهای ضروری مانند اسکنر تشخیص عنبیه نیست.

image

گمان می‎رود Galaxy S9 به یک صفحه‌نمایش 5.77 اینچی مجهز شده باشد؛ Galaxy S9 Plus نیز با صفحه‌نمایش 6.1 اینچی یا 6.2 اینچی عرضه می‎شود. با اینکه در پنل جلوی گوشی، خبری از تغییرات چشمگیر نیست؛ در پنل پشتی گوشی، تفاوت‌های چشمگیری نسبت به نسل قبل وجود دارد. با اینکه Syanptics از حسگر اثرانگشت جدیدش در زیر نمایشگر رونمایی کرده است و سامسونگ از جمله سازندگانی خواهد بود که محصولاتی را با سنسور اثرانگشت یکپارچه ارائه می‌‏دهد، پرچمداران 2018 سامسونگ از حسگر اثرانگشت جدید Syanptics استفاده نمی‌کنند.

 Galaxy S9 به دوربین تکی مجهز می‌شود و حسگر اثرانگشت آن به پایین دوربین منتقل می‌شود. فلاش LED و حسگر تشخیص ضربان قلب نیز در کنار دوربین اصلی جای خواهد گرفت. Galaxy S9 Plus نیز با دوربین دوگانه عرضه خواهد شد تا به اولین گوشی از خانواده Galaxy S تبدیل شود که دوربین دوگانه به همراه دارد؛ حسگر اثرانگشت نیز مانند Galaxy S9 به زیر دوربین اصی انتقال خواهد یافت.

تراشه‌های حافظه جدید سامسونگ که ظرفیت 512 گیگابایتی دارند، به مرحله تولید انبوه رسیده‌اند؛ به همین جهت، ممکن است شرکت سازنده از این تراشه‌ها روی پرچمداران جدیدش یعنی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس استفاده کند.

شایعات نشان می‏دهد که Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به صورت رسمی در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهند شد؛ سامسونگ برای رونمایی از پرچمداران جدیدش در یک مراسم خبری در 26 فوریه برنامه‌ریزی کرده است. رونمایی از Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در حالی در اواخر ماه فوریه انجام می‌گیرد، که نسل قبل با یک ماه تأخیر در مارس ارائه شده‌ بود. در حال‌حاضر، صحت شایعات و گمانه‎زنی‌ها پیرامون پرچمداران جدید سامسونگ مشخص نشده است؛ به همین جهت، باید با دیده شک و تردید نسبت به شایعات منتشر شده پیرامون Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus نگاه کنید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

Ali

۱۳۹۶/۹/۲۷
اره اس۷ خیلی بی نقص بود...فقط ۶ درصد کل اشکالات نرم افزاریو اس ۷ داشت که کل گوشیای سونی ۵ درصد بودن جمعا...بی نقص اون اثر انگشتش بود که خط میوفتاد یا صفه نمایشش که یه خط از بالا پایین میوفتاد رو صفه...؟؟؟بی نقص بی نقص????

Ali

۱۳۹۶/۹/۲۷
بگو میلاد هی بگم بگم نکن

Ramin

۱۳۹۶/۹/۲۶
به امید روزی که از گمراهی در بیای و همه چیز رو واضح ببینی.در غیر اینصورت مثل همیشه در جا میزنی و این بخاطر بیکاریه

ابراهیم

۱۳۹۶/۹/۲۶
انتظار داشتی چه تغییراتی بده بگذریم از اینکه هنوز معرفی نشده و بعضی ها نظر مثلا کارشناسی میدن خیلی جالبه ها

ابراهیم

۱۳۹۶/۹/۲۶
تو نمیخواد نگران سامسونگ باشی چون همیشه رو به جلو حرکت میکنه بهتره نگران اچ تی سی باشی که هر سال ضعیفتر از سال قبل میشه همون دوران اوجش هیچی نبود چه برسه به الان که داره در منجلاب ضرر و زیان دست و پا میزنه گوشی جدیدش از گوشی پارسالش بی کیفیت تر ساخته شده و فروشش هم کمتر بوده متاسفم واسه بعضیا