خانهاخبار
تصاویر و مشخصات Honor 9 Lite فاش شد

تصاویر و مشخصات Honor 9 Lite فاش شد

هوآوی و Honor قصد دارند در ماه جاری دو گوشی میان رده با طراحی بدون حاشیه معرفی کنند. Honor 9 Lite با دوربین دوگانه قرار بود 22 آذر معرفی شود اما ظاهرا با تأخیر مواجه شده است و باید 30 آذر منتظر رونمایی از آن باشیم.
۱۳۹۶/۹/۲۴

کمپانی هوآوی پیش از این تأیید کرده بود که قرار است یک گوشی تازه را در تاریخ 13 دسامبر (22ام آذر) رسما معرفی کند اما این رویداد برگزار نشد و به تأخیر افتاد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید هوآوی و Honor قصد دارند دو گوشی تازه در هفته آینده معرفی کنند و پیش بینی می‌شود این دو گوشی Huawei Enjoy 7S و Honor 9 Lite باشند. حالا دعوت‌نامه عجیب و غریبی از سوی هوآوی منتشر شده است که به تاریخ 21 دسامبر (30ام آذر) برای معرفی گوشی تازه‌اش اشاره می‌کند. گوشی Honor 9 در ماه ژوئن سال جاری میلادی با مشخصات فنی پرچم‌دار و پردازنده سطح بالای Kirin 960 رونمایی شد. حالا انتظار می‌رود که Honor 9 Lite یک گوشی میان رده تازه با مشخصات فنی متوسط باشد ولی از طراحی بدون حاشیه در پنل جلو بهره ببرد. چند گوشی مرموز که به نام تجاریشان اشاره نشده بود، چندی پیش با شناسه‌های LLD-AL10، LLD-AL00 و LLD-TL10 در پایگاه آژانس رگولاتوری TENAA چین دیده شدند. مشاهدات حاکی از آن هستند که این شناسه‌ها به سه نسخه مختلف از گوشی Honor 9 Lite تعلق دارند.

image

فهرست مشخصات منتشر شده توسط TENAA اطلاعات چندانی درباره جزئیات فنی گوشی‌های مذکور را به نمایش نمی‌گذاشت اما با توجه به آن می‌توان دریافت که LLD-TL10 احتمالا نسخه انحصاری این گوشی است که توسط China Mobile به کاربران چینی ارائه می‌شود. همچنین تصاویر مختلفی از این گوشی در پایگاه TENAA منتشر شد و آن را در رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای و طوسی به نمایش گذاشت. به نظر می‌رسد که پنل پشتی Honor 9 Lite هم مانند Honor 9 پرچم‌دار از جنس شیشه طراحی شده است.

image

همان‌طور که گفتیم، Honor 9 Lite قرار است با طراحی صفحه بدون حاشیه و نسبت تصویر 18:9 معرفی شود؛ بدین ترتیب منطقی به نظر می‌رسد که دکمه فیزیکی خانه‌اش از پنل جلو حذف شود و حسگر اثرانگشتش به پنل پشتی انتقال یابد. در این تصاویر شاهد هستیم که دوربین اصلی این گوشی از نوع دوگانه طراحی شده است و طبق شایعه‌های قبلی انتظار می‌رود به دو لنز 13 و 20 مگا پیکسلی مجهز شود. پیش بینی می‌شود میان رده تازه Honor صفحه نمایش 5.65 اینچی فول اچ دی پلاس با وضوح تصویر 2160 در 1080 داشته باشد.

image

Honor 9 Lite احتمالا در دو نسخه با کانفیگ رم متفاوت معرفی می‌شود. این نسخه‌ها 3 و 4 گیگابایت حافظه رم دارند و حافظه داخلی‌شان هم به ترتیب 32 و 64 گیگابایت پیش بینی شده است. همه نسخه‌ها همچنین از پردازنده 64 بیتی Kirin 659 قدرت می‌گیرند و انتظار می‌رود ظرفیت باتری‌شان معادل 3000 میلی آمپر ساعت باشد. نسخه 3 گیگابایتی آن با 32 گیگابایت حافظه رم احتمالا 1299 یوان معادل 196 دلار قیمت‌گذاری می‌شود و نسخه سطح بالاترش با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی ممکن است به قیمت 1599 یوان معادل 241 دلار به فروش برسد. به جز گوشی Honor 9 Lite، یک گوشی دیگر هم از هوآوی به نام Enjoy 7S قرار است پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی تک وتنها

۱۳۹۶/۹/۲۴
طراحیش خیلی لوکسه, ?