خانهاخبار
رندرهای گلکسی اس 9 منتشر شد: خبری از دوربین دوگانه نیست!

رندرهای گلکسی اس 9 منتشر شد: خبری از دوربین دوگانه نیست!

به‌تازگی، رندرهای گوشی پرچمدار گلکسی اس 9 توسط OnLeakes منتشر شده است که طراحی پرچمداران جدید سامسونگ را به نمایش می‌گذارد. گلکسی اس 9 فاقد دوربین دوگانه است.
۱۳۹۶/۹/۲۴

رندرهای منتشر شده توسط OnLeakes، گوشی پرچمدار جدید گلکسی اس 9 سامسونگ را به نمایش می‎گذارد. این تصاویر براساس آخرین اطلاعات به‌دست آمده از گلکسی اس 9 توسط منابع مطلع به‌دست آمده است و نشان می‌دهد که پرچمدار جدید سامسونگ، شباهت زیادی به سری گلکسی اس 8 خواهد داشت.

تصاویر به‌دست آمده، همچنین تأیید می‎کند که گلکسی اس 9 سامسونگ فاقد دوربین دوگانه خواهد بود؛ اگر به‌خاطر داشته باشید، مدتی پیش اعلام شد که گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس تفاوت‌های چشمگیری با یک‏دیگر دارند و تفاوت آن‌ها به دوربین یا اندازه صفحه‎نمایش خلاصه نمی‌شود. براساس اطلاعات فاش شده، سامسونگ نسخه «پلاس» گلکسی اس 9 را به یک دوربین دوگانه مجهز خواهد کرد که سنسورهای دوربین به صورت عمودی چیده شده‎اند.

image

با بررسی رندرهای به‌دست آمده، به‎طور کلی نباید منتظر تفاوت چشمگیری در طراحی پرچمداران جدید سامسونگ باشید؛ با این وجود، سامسونگ تصمیم گرفته است تا دسترسی به حسگر اثرانگشت را ساده‌تر نماید و به همین جهت، این اسکنر به پایین دوربین اصی منتقل شده است. فلاش LED و حسگر تشخیص ضربان قلب در سمت راست دوربین اصلی قرار گرفته است.

منبع انتشار این تصاویر، مدعی است که گوشی گلکسیا س 9 به صفحه‏‌نمایش 5.65 اینچی یا یک نمایشگر با چنین اندازه‎ای مجهز خواهد شد؛ با این‎حال، گمانه‌زنی‌های اخیر نشان می‌دهد که سامسونگ اندازه صفحه‌نمایش را در گلکسی اس 9 کاهش نخواهد داد. البته مدتی پیش، لیست مشخصات گلکسی اس 9 به‏‌دست آمده که از عرضه این مدل با صفحه‌نمایش 5.77 اینچی خبر می‌داد؛ به هرحال، بعید است سامسونگ گلکسی اس 9 را با صفحه‎نمایش کوچک‌تری نسبت به گلکسی اس 8 ارائه دهد.

image

اطلاعات به‌دست آمده پیرامون ابعاد احتمالی پرچمداران جدید سامسونگ، نشان می‌دهد که گلکسی اس 9 سامسونگ نزدیک به 8.4 میلی‏‌متر ضخامت خواهد داشت و طول و عرض آن به ترتیب 147.6 و 68.7 میلی‌متر است. برای مقایسه، باید اشاره کرد که گلکسی اس 8 تنها 8 میلی‎متر ضخامت داشت و طول و عرض آن به ترتیب 148.9 و 68.1 میلی‏‌متر بوده است.

image

ضمن اینکه رندرهای جدید، نشان می‌دهد که حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌نمایش حفظ شده است و سامسونگ تصمیمی برای حذف آن‌ها ندارد؛ یک شایعه‌پرداز معتبر در توئیتر، مدتی پیش اعلام کرد که Galaxy S9 با طراحی نزدیک به نسل قبل عرضه خواهد شد زیرا مدل‌های آزمایشی این گوشی با طراحی جدید، نتوانسته‌اند آزمون‎‌های فنی لازم را با موفقیت پشت سر بگذارند.

image

در لبه‌ی سمت چپ گوشی، دکمه‌ی یکپارچه تنظیم صدا و کلید بیکسبی قرار گرفته است؛ در لبه‏‌ی سمت راست نیز دکمه‌ی پاور جلب‌توجه می‌کند. سامسونگ، گلکسی اس 9 را با جک هدفون 3.5 میلی‌متری عرضه خواهد کرد و جک صدا از پرچمدار این سازنده حذف نشده است. به همین جهت، کاربران می‌توانند از هدفون‏های قدیمی‌تر خود به همراه پرچمدار گلکسی اس 9 استفاده کنند و نیازی به خرید هدفون‌های بی‌سیم یا هدفون‌های سازگار با اتصال USB Type C نیست.

با توجه به شایعات اخیر، انتظار داریم گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به صورت رسمی در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شود. به احتمال زیاد از اوایل بهار، سامسونگ گوشی‌های پرچمدار خود را به بازار عرضه خواهد کرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

میلاد

۱۳۹۶/۹/۲۵
نه مخالفم.دوربینش بهتر شده f1.5 برای اولین بار.حسگر عنبیه ۳ مگاپیکسلی.تشخیص چهره سه بعدی و...

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۹/۲۴
فقط اسنپدراگون ۸۳۵ به ۸۴۵ ارتقاء یافته همین. البته اندروئید اوریو هم داره.
صفحه نمایشش هم ورژن جدیدی از اینفینیتی شده.
فکر میکنم باتری هم بهبود یافته باشه.
اینم بگم که رنگ "بنفش" هم گویا به رنگها اضافه شده.
《در مجموع تفاوت فاحشی نداره》

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۹/۲۴
با این تفاسیر، قیمتِ s8 کاهش زیادی نداره.
s8 گوشی فوق العاده ایه. سامسونگ خیلی براش انرژی گذاشت تا جبران نوت۸ بشه.
مخلص کلام: s8 بگیرید خلاص

?Moein?

۱۳۹۶/۹/۲۴
باسلام من خودمGalaxy s8دارم واقعاازش راضیم ولی واقعایکم ناامیدشدم که گوشیs9به دوربین دوتایی مجهزنشده سامسونگ بایددوربین دوتایی میذاشت تادراین زمینه هم ازرقباپیش میوفتاد

طلا

۱۳۹۶/۹/۲۴
بازم بگین گوشیهای سونی زخیمو کلفته