خانهاخبار
تصویر زنده یک گوشی مرموز از سامسونگ

تصویر زنده یک گوشی مرموز از سامسونگ

تصویر زنده از پنل پشتی یک گوشی ناشناس منسوب به سامسونگ روز گذشته فاش شد و برخی ویژگی‌های ظاهری و کلیدی‌اش را به نمایش گذاشت. این پنل احتمالا متعلق به پروتوتایپ یکی از گوشی‌های سری Galaxy A یا Galaxy S آینده این غول تکنولوژی است.
۱۳۹۶/۹/۲۴

تصویر زنده‌ای از یک گوشی مرموز با لوگوی سامسونگ امروز در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شد و به سرعت به خبرگزاری‌های آنلاین مختلف رسید. این تصویر درواقع متعلق به پنل پشتی یک گوشی تازه است که حسگر اثرانگشتش هم در همین پنل تعبیه شده است. به همین خاطر پیش بینی می‌شود حاشیه‌های پنل نمایش آن باریک باشند و دکمه فیزیکی خانه که در اغلب گوشی‌های قبلی سامسونگ در حاشیه پایین قرار داشت، از طراحی این گوشی حذف شده باشد. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، حسگر اثرانگشت درست زیر دوربین اصلی با یک لنز تعبیه شده است و به شایعه‌ها و تصاویر لو رفته اخیر شباهت دارد. همچنین سمت چپ ماژول دوربین شاهد ویژگی دیگری هستیم که احتمالا حسگر ضربان قلب است. بدین ترتیب پیش بینی می‌شود این تصویر زنده متعلق به پنل پشتی Galaxy A8 (2018) یا Galaxy A8 Plus (2018) باشد؛ چراکه اغلب تصاویر و گزارش‌های فاش شده اخیر درباره این گوشی‌ها حاکی از آن بودند که  قرار است هر دو به حسگر ضربان قلب مجهز شوند و حسگر اثرانگشتشان هم زیر دوربین اصلی تعبیه شود.

image

از طرفی برخی شایعه‌ها معتقدند که نسخه کوچک‌تر دوگانه پرچم‌دار Galaxy S9 ممکن است همچنان روند دوربین با یک لنز را مانند Galaxy S8 دنبال کند و تنها نسخه بزرگ‌ترش از دوربین اصلی با لنز دوگانه بهره ببرد. به همین خاطر ممکن است این تصویر لو رفته تازه حتی متعلق به پرچم‌دار کوچک بعدی با صفحه نمایش 5.8 اینچی باشد. البته احتمال وقوع این پیش بینی بسیار ضعیف است؛ چراکه ماژول دوربین این تصویر از لبه بالا کمی خمیده طراحی شده و حسگر اثرانگشتش هم به شکل مستطیل است. رنگ این پنل تقریبا مشکی پررنگ و براق به نظر می‌رسد که رنگ اصلی اغلب پرچم‌داران سامسونگ است ولی پیش از این شایعه شده بود که گوشی‌های سری Galaxy A (2018) قرار است از سال آینده در این رنگ هم ساخته شوند. صرف‌نظر از همه پیش‌ بینی‌ها، این پنل احتمالا به پروتوتایپ اولیه یک گوشی تازه از این غول تکنولوژی تعلق دارد و طراحی نهایی آن متفاوت خواهد بود. البته انتظار می‌رود نمای کلی گوشی که به تولید انبوه می‌رسد، تقریبا شبیه همین پنل باشد.

سری گوشی‌های Galaxy J سامسونگ ظاهرا قرار نیست در سال آینده دستخوش تغییرات اساسی ظاهری شوند. به همین خاطر این تصویر تازه با نمایش حسگر اثرانگشت در پنل پشتی نمی‌تواند به یکی از گوشی‌های این سری مربوط باشد. آخرین پیش بینی درباره تصویر فوق این است که منبع آن درواقع تصویر پنل پشتی متعلق به یکی از گوشی‌های سری Galaxy C را منتشر کرده است. انتظار می‌رود این سری که معمولا در کشورهای در حال توسعه عرضه می‌شوند هم از سال آینده کمی از نظر ظاهری ارتقا یابند و از نسبت تصویر 18.5:9 پشتیبانی کنند. شایعه‌های مختلفی هم درباره توسعه گوشی Galaxy X توسط این غول تکنولوژی منتشر شده است و گفته می‌شود که سامسونگ به طور جدی قصد دارد سبد گوشی‌های هوشمندش را در سال 2018 با کیفیت، تنوع و تعداد بیشتر ارائه کند. انتظار می‌رود سامسونگ در ابتدای سال آینده دوگانه Galaxy S9 را معرفی و بعد از Galaxy X رونمایی کند. همچنین پیش بینی می‌شود Galaxy X به همراه سایر پرچم‌داران سری S و Note به فروش برسد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۹/۲۶
تنها برندی که در ردیف glx قرار میگیره همون هنگ تی سی ه هر دو اسمبل کار هستن

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۹/۲۵
این که گفته شده مرموزه به نظر میرسه بازار مشترک با برند جی.ال.ایکس باشه. چون glX اخبارش هیچگاه درز نمیکنه