خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیوی کانسپت از طراحی OnePlus 6

تماشا کنید: ویدیوی کانسپت از طراحی OnePlus 6

کمپانی وان پلاس چند ماه آینده گوشی پرچم‌دار OnePlus 6 را معرفی می‌کند. البته هنوز برای پیش بینی مشخصات فنی و ظاهری این گوشی کمی زود است ولی یک کانال یوتیوب فعال در زمینه فناوری کلیپی درباره کانسپت پرچم‌دار آینده این سازنده چینی منتشر کرده است.
۱۳۹۶/۹/۲۵

کمپانی چینی و تازه‌کار وان پلاس ماه گذشته از تازه‌ترین پرچم‌دار امسالش به نام OnePlus 5T پرده برداشت. به همین خاطر حدودا 6 ماه دیگر باید منتظر بمانیم تا پرچم‌دار بعدی این سازنده موفق که احتمالا OnePlus 6 نام‌گذاری می‌شود، معرفی شود. ظاهرا طراحان و علاقه‌مندان محصولات این سازنده دست به کار شده‌اند و طرحی از کانسپت این پرچم‌دار را در قالب کلیپ ویدیویی در یوتیوب منتشر کرده‌اند. منبع انتشار این کلیپ کانال Science and Technology است که چندی پیش دو کلیپ دیگر هم از کانسپت گوشی‌های Mi 7 شیائومی و Galaxy X سامسونگ منتشر کرد. با ما همراه باشید تا همه مشخصات فنی و ظاهری این کانسپت تازه را برایتان شرح دهیم.

همان‌طور که در این ویدیو شاهد هستیم، بدنه گوشی OnePlus 6 هم مانند OnePlus 5T و سایر گوشی‌های قبلی وان پلاس از جنس فلز طراحی شده است. این گوشی به دوربین اصلی با لنز دوگانه در پنل پشتی مجهز شده که این بار به‌صورت عمودی چینش شده‌اند و فلش LED هم زیر لنزها دیده می‌شود. چینش و موقعیت خطوط آنتن در این پرچم‌دار تازه هم مانند آنچه در OnePlus 5 و OnePlus 5T شاهدش بودیم، طراحی شده و حسگر اثرانگشت هم همچنان در پنل پشتی تعبیه شده است. لوگوی برند وان پلاس به نیمه پایینی پنل پشتی منتقل شده است و دکمه‌های فیزیکی هم تقریبا شبیه طراحی دو پرچم‌دار امسال موقعیتشان را حفظ کرده‌اند. حاشیه‌های صفحه نمایش در این گوشی حتی از حاشیه‌های باریک OnePlus 5T هم باریک‌تر شده‌اند و گوشه‌های پنل نمایش هم خمیده طراحی شده است. کانسپت گوشی OnePlus 6 از صفحه نمایش 6 اینچی کواد اچ دی پلاس با وضوح تصویر 2880 در 1440 از نوع Optic AMOLED بهره می‌برد و یک لایه محافظ Corning Gorilla Glass 5 هم روی آن را پوشانده است.

سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو و احتمالا پوسته اختصاصی وان پلاس به نام Oxygen OS 5.0 به صورت پیش فرض روی OnePlus 6 نصب می‌شوند. این گوشی از پردازنده 64 بیتی تازه کوالکام که هفته گذشته معرفی شد به نام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد و ممکن است در دو نسخه با کانفیگ رم متفاوت معرفی شود. این نسخه‌ها 6 و 8 گیگابایت رم دارند و حافظه داخلی‌شان به ترتیب معادل 128 و 256 گیگابایت است. دوربین اصلی دوگانه این گوشی به دو لنز 16 و 12 مگا پیکسلی با دیافراگم 1.6 مجهز شده است و از ویژگی‌های لرزش‌گیر اپتیکال و فوکوس خودکار تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند. پرچم‌دار تازه وان پلاس همچنین از حسگر سلفی 16 مگا پیکسلی با دیافراگم 1.6 بهره می‌برد و جک هدفون 3.5 میلی متری هم از طراحی آن حذف نشده است. پورت USB Type-C در لبه پایینی این گوشی تعبیه شده و باتری غیر قابل تعویض 3950 میلی آمپر ساعتی‌اش هم از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

این‌ها همه اطلاعاتی هستند که ویدیوی کانسپت تازه ادعا می‌کند در طراحی OnePlus 6 به کار می‌روند. همان‌طور که گفتیم، فعلا برای انتشار شایعه‌ها و خبرهای مختلف درباره این پرچم‌دار کمی زود است. احتمالا در ماه‌های آینده شاهد خبرهای بیشتری درباره این گوشی خواهیم بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)