خانهاخبار
مشخصات فنی میان رده K320t لنوو فاش شد

مشخصات فنی میان رده K320t لنوو فاش شد

یک میان رده تازه لنوو با شناسه K320t در پایگاه رگولاتوری TENAA دیده شد. با توجه به مشخصات فنی لو رفته این نسخه پیش بینی می‌شود که این سازنده چینی قصد دارد یک میان رده ارزان تازه با طراحی بدون حاشیه معرفی کند.
۱۳۹۶/۹/۲۴

گوشی K320t ظاهرا قرار است گوشی تازه کمپانی لنوو باشد. مشخصات فنی و برخی تصاویر آن روز گذشته در پایگاه TENAA، رگولاتوری چین، منتشر شد؛ اما هنوز نمی‌دانیم این سازنده چینی قرار است محصول تازه‌اش را با چه نام تجاری معرفی کند.

پایگاه TENAA در اسناد مجوز این گوشی تازه ذکر کرده که K320t قرار است در ابعاد 155.2 × 73.5 × 8.5 میلی متر ساخته شود و حدودا 153.8 گرم وزن داشته باشد. این گوشی همچنین در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای معرفی خواهد شد. K320t قرار است اولین گوشی بدون حاشیه لنوو باشد و به صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح تصویر احتمالی اچ دی پلاس 1440 در 720 مجهز شود.

image

در این فهرست به نام دقیق پردازنده داخلی گوشی مذکور اشاره نشده اما می‌دانیم که قرار است 4 هسته‌ای با قدرت فرکانس حداکثر 1.3 گیگاهرتز باشد. به نظر می‌رسد که گوشی K320t در دو نسخه با کانفیگ مختلف عرضه می‌شود که نسخه سطح پایین آن 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد و نسخه پیشرفته‌ترش هم از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. درگاه مخصوص کارت حافظه جانبی برای هر دو نسخه در نظر گرفته می‌شود تا دارندگان قادر باشند حافظه دستگاهشان را در صورت تمایل ارتقا دهند.

image

همان‌طور که اشاره کردیم، نام تجاری دقیق این گوشی مشخص نیست و فعلا آن را با شناسه Lenovo K320t می‌شناسیم. سیستم عامل اندروید نوقا نسخه 7.0 به صورت پیش فرض روی این میان رده نصب می‌شود و ظرفیت باتری‌اش هم 3000 میلی آمپر ساعت است. در فهرست TENAA همچنین به دوربین سلفی با یک لنز 8 مگا پیکسلی اشاره شده است و در تصاویر منسوب به آن هم شاهد دوربین اصلی با لنز دوگانه و چینش افقی هستیم. اما ظاهرا مشخصات این دوربین اصلی در پایگاه TENAA اشتباه درج شده است. گوشی مذکور از شبکه‌های ارتباطی متعددی ازجمله 4G LTE، Wi-Fi، بلوتوث و GPS پشتیبانی می‌کند و به حسگرهای مختلفی هم مجهز می‌شود.

این گوشی احتمالا با نام تجاری دیگری به جز K320t توسط لنوو معرفی و عرضه خواهد شد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ معرفی رسمی آن در دسترس نیست. مشخصات فنی K320t منتشر شده توسط TENAA هم نشان می‌دهد که این گوشی احتمالا یک میان رده ارزان است. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)