خانهاخبار
سامسونگ به دنبال عرضه نسخه‌‌ای از Galaxy S9 با پشتیبانی از دو سیم‌کارت است

سامسونگ به دنبال عرضه نسخه‌‌ای از Galaxy S9 با پشتیبانی از دو سیم‌کارت است

براساس اطلاعات به‌دست آمده، نسخه‌های دو سیم‌کارت Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در کنار نسخه‌هایی که تنها از یک سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند، معرفی خواهد شد. سامسونگ پرچمداران جدیدش را در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش خواهد گذاشت.
۱۳۹۶/۹/۲۳

براساس اطلاعات به‌دست آمده از پایگاه دیتابیس وزارت صنایع و فناوری اطلاعات چین (MIIT)، سامسونگ روی نسخه دو سیم‎کارت پرچمداران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus مشغول به کار است. هر دو گوشی SM-G9600 و SM-G9650، مدل‎هایی خواهند داشت که از دو سیم‎کارت پشتیبانی می‎کند؛ البته مشخص نیست آیا سامسونگ، نسخه‌های تک‌سیم پرچمدار جدیدش را در چین عرضه خواهد کرد یا خیر. کاربران تایوانی خواهند توانست تا پرچمدار جدید سامسونگ را با پشتیبانی از دو سیم‎کارت خریداری نمایند؛ این نسخه با شماره مدل SM-G9608/DS به عنوان نسه دو سیم‌کارت Galaxy S9 عرضه خواهد شد و توسط لیست جداگانه FCC فاش شده است.

image

سامسونگ به طور معمول، گو‌شی‌های پرچمدار خود را با پشتیبانی از دو سیم‌کارت ارائه می‌‏دهد؛ هرچند، عرضه این مدل‎ها به تعدادی از کشورهای آسیایی و اروپایی که استفاده از دو سیم‌کارت در یک گوشی مرسوم است، محدود می‏‌شود. Galaxy S9 و مدل «پلاس» آن بعید است که به سنت سامسونگ پای‌بند نباشند؛ به همین جهت، قابل پیش‌بینی است که نسخه‌هایی از هر دو گوشی با پشتیبانی از دو سیم‎کارت ارائه شود و این نسخه‌ها با قیمت مشابهی نسبت به مدل‌های تک‌ سیم‎کارت به فروش خواهند رسید.

image

در ادامه شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون Galaxy S9 و نسخه بزرگ‌تر آن، اعلام شده است که این مدل و Galaxy S9 Plus از Dual-VoLTE پشتیبانی خواهد کرد که برقراری تماس‌های صوتی با کیفیت HD را از طریق هر دو سیم‏کارت میسر می‎کند. شرکت سامسونگ مانند نسل قبل، پرچمداران جدیدش را با دو تراشه مختلف ارائه می‌دهد؛ نسخه‌های مجهز به اسنپدراگون 845 در ایالات متحده و چین عرضه خواهد شد و مدل‌های دیگر برای عرضه جهانی، به چیپ‌ست اگزینوس 9810 مجهز می‎شود. با توجه به اینکه اسنپدراگون 845 از قابلیت Dual-VoLTE پشتیبانی می‏‎کند؛ باید دید که آیا مدل‌های مجهز به اگزینوس 9810 چنین قابلیتی خواهند داشت یا خیر زیرا جزئیات فنی تراشه پرچمدار جدید سامسونگ هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

شرکت سامسونگ برای گوشی پرچمدار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، برنامه‌های زیادی را در سر می‌پرواند؛ از جمله این برنامه‌ها، تجهیز پرچمداران جدید این شرکت به حسگر تشخیص عنبیه چشم با دقت بالاتر است که می‌تواند در محیط‌های بسیار تاریک یا بسیار روشن عمل کند. ضمن اینکه اعلام شده است Galaxy S9 با چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد؛ این مدل تنها از یک سنسور برای دوربین اصلی استفاده می‎کند. نسخه «پلاس» گوشی پرچمدار Galaxy S9 با بهره‌گیری از شش گیگابایت رم و حداکثر حافظه 512 گیگابایت ارائه خواهد شد؛ علاوه‌بر اندازه متفاوت نمایشگر Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، پیش‌بینی می‌شود که این دو گوشی از نظر دوربین با یک‏دیگر تفاوت‌هایی داشته باشند. به همین جهت، نسخه Plus پرچمدار جدید این سازنده‏‌ی کره‎ای به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد که پیش‌تر مشابه آن‌را در فبلت Galaxy Note 8 دیده‎ایم. سامسونگ به صورت رسمی از گوشی‌های پرچمدار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus در اواخر زمستان و بازه زمانی نزدیک به نمایشگاه MWC 2018 رونمایی خواهد کرد؛ پیش‎تر اعلام شده بود که پرچمداران جدید این شرکت در نمایشگاه CES 2018 به صورت رسمی معرفی خواهند شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Ahmad ka

۱۳۹۶/۹/۲۳
با این اوصاف منتظر اس9 پلاس میمونم