خانهاخبار
تصویر زنده Mi MIX 3 شیائومی فاش شد

تصویر زنده Mi MIX 3 شیائومی فاش شد

مدت کوتاهی از عرضه Mi MIX 2 می‌گذرد اما اولین تصویر زنده منسوب به نسل بعدی آن در فضای وب فاش شده است. انتظار می‌رود Mi MIX 3 اولین گوشی پرچم‌دار از سری محبوب Mi MIX باشد که به دوربین بدون حاشیه مجهز می‌شود.
۱۳۹۶/۹/۲۳

همان‌طور که می‌دانید، پرچم‌دارهای سری Mi MIX شیائومی به خاطر طراحی بی‌نظیر ظاهری‌شان معروف هستند اما از دوربین‌های اصلی مدرن و باکیفیتی در حد سایر پرچم‌داران سطح بالا بهره نمی‌برند. شیائومی امسال گوشی Mi MIX 2 که نسل دوم گوشی‌های بدون حاشیه‌اش است را با طراحی ظاهری فوق‌العاده معرفی کرد اما همچنان به روند قدیمی تعبیه دوربین اصلی با یک لنز ادامه داد. این دوربین همچنین از کیفیت متوسطی برخوردار است و عملکرد معمولی دارد. حالا بازار شایعه‌ها درباره نسل بعدی این سری حسابی داغ شده و تصویر زنده‌ای منسوب به پنل پشتی Mi MIX 3 در فضای وب منتشر شده است. در این تصویر شاهد هستیم که احتمالا این سازنده چینی قصد دارد از سال 2018 ترند محبوب دوربین دوگانه را هم به پرچم‌داران سری Mi MIX اضافه کند.

image

در تصویر لو رفته تازه، شاهد پنل پشتی گوشی Mi MIX 3 هستیم. همان‌طور که گفتیم، این گوشی ظاهرا قرار است به دوربین با لنز دوگانه مجهز شود چراکه طراحی بریدگی‌های پنل آن در موقعیت دوربین تقریبا شبیه طراحی پنل پشتی در آیفون 10 است. به نظر می‌رسد که ماژول دوربین دوگانه این گوشی تازه شبیه دوربین آیفون 10 با چینش عمودی و در گوشه طراحی شده است. همچنین نوشته Mi MIX Designed by Xiaomi هم به صورت عمودی در میانه پنل نقش بسته است و ما را به یاد Mi MIX 2 می‌اندازد. به جز آنچه اشاره کردیم، اطلاعات بیشتری در این تصویر وجود ندارد. البته پیش بینی می‌شود که فعلا برای انتشار خبرهای واقعی درباره پرچم‌دار بعدی شیائومی کمی زود باشد چراکه تنها 6 ماه از معرفی Mi MIX 2 می‌گذرد و این گوشی هنوز کاملا تازه به شمار می‌رود.

همان‌طور که اشاره کردیم، هنوز برای انتشار خبرها و شایعه‌های Mi MIX 3 کمی زود است. به همین خاطر ممکن است طراحی گوشی مذکور توسط سازنده‌اش هم نهایی نشده و در دست توسعه باشد. از طرفی می‌توان پیش بینی کرد که تصویر زنده پیش رو متعلق به پروتوتایپ Mi MIX 3 است و شاید در آینده دستخوش تغییرات متعددی شود. اغلب کاربران و علاقه‌مندان گوشی‌های زیبای شیائومی مایل هستند این غول تکنولوژی چینی در سال 2018 بیش از گذشته بر ارتقای کیفیت سیستم دوربین نسل تازه Mi MIX 3 تمرکز کند و این بار دوربین دوگانه باکیفیت ارائه دهد. برخی کاربران حتی  می‌پرسند که اصلا چه دلیلی دارد شیائومی نتواند دوربین فوق‌العاده موجود روی Mi Note 3 را به سری Mi MIX انتقال نکند.

گوشی Mi MIX اولین گوشی با طراحی تقریبا بدون حاشیه است که به تولید انبوه رسید. شیائومی نسل بعدی آن را با مشخصات پرچم‌دار در سال 2017 در حالی معرفی کرد که حاشیه‌هایش نسبت به نسل اول باریک‌تر شده بود اما از تعبیه دوربین محبوب دوگانه برای پرچم‌دار مذکور جا ماند. معتقدیم که اگر این سازنده چینی در کنار همه مشخصات فنی و ظاهری پرچم‌دار و البته مدرن Mi MIX 3 آن را به دوربین دوگانه مجهز کند، محبوبیت و فروش سری گوشی‌های Mi MIX را هم افزایش خواهد داد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Amir

۱۳۹۶/۹/۲۳
مدیونین اگه فکر کنین از اپل تقلید کرده?