خانهاخبار
نسل جدید هدفون Noise Cancelling شیائومی به بازار آمد

نسل جدید هدفون Noise Cancelling شیائومی به بازار آمد

شیائومی هدفونی با قابلیت حذف صداهای مزاحم را به بازار عرضه کرده است که تنها 45 دلار قیمت دارد و ادعا می‏‌شود صدای آن از سایر رقبای این هدفون بهتر است.
۱۳۹۶/۹/۲۱

اگر در بازار به دنبال هدفون‌هایی با قابلیت Noise Cancelling بگردید بعید است موردی با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه پیدا کنید. اما ناراحت نباشید، به زودی خواهید توانست هدفونی بخرید که ضمن حذف کردن صداهای مزاحم قیمت خوبی داشته باشد.

شیائومی به تازگی از هدفونی با قابلیت Noise Cancelling رونمایی کرده است که تنها 45 دلار قیمت دارد. این هدفون مدل ارتقا یافته نسل اول هدفون‌های نویز کنسلینگ شیائومی با نام Mi Capsule است که فروش آن از امروز آغاز شده.

image

این هدفون جدید استاندارد صدای Hi-Res ژاپن رو اخذ کرده است و ادعا می‎شود صدایی بهتر از رقبا دارد. بدنه این هدفون از جنس آلومینیوم سری 6 ساخته شده است و گوشی‌های آن جنسی الاستیکی دارند.

روی بخش کنترل هدفون دو دکمه برای پخش موسیقی و کم و زیاد کردن صدا قرار دارد و می‌توان صداهای مزاحم اطراف را با دو سرعت حذف کرد. باتری این هدفون در عرض 2 ساعت شارژ می‌شود تا 12 ساعت قادر به پخش موسیقی است.

همانطور که گفتیم قیمت این هدفون 45 دلار است و فروش آن در چین از امروز آغاز شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مانی

۱۳۹۶/۹/۲۲
میشه میگفتم فقط سونی، حتی بلوتوث‌هاشم قدرتشون بیشتر از هدفون های سیمی بود ت اینکه اچ تی سی گرفتمو با بیتش آشنا شدم ، تقریبا دیگه هیچ هدفونیو بعنوان هدفون حساب نمیاوردم
یه بار که مجبور شدم هزینه کمتری بکنم رفتم سراغ پیشنهاد ویژه های دیجیPiston Basic Editionرو خریدم، انصافاً تو صداهای بالا و بیسهای قوی خروجیه خوبی داد، تا جایی که رغیب سونی شده و در اولویتهام شده
الان ک داشتم Mi Capsuleرو بررسی میکردم متوجه کیفیت و تکنولوژی این هدفون جالب شدم♥