خانهاخبار
اپل به‌لطف آیفون 10 می‌تواند بهترین رکورد فروش آیفون را در تاریخ تجربه کند

اپل به‌لطف آیفون 10 می‌تواند بهترین رکورد فروش آیفون را در تاریخ تجربه کند

اپل در شهریور ماه امسال سری خاصی از آیفون را با نام آیفون 10 (iPhone X) رونمایی کرد و پس از چند هفته وارد بازار شد. حال مطلع شدیم که کاربران هم این موبایل گران را پسندیده‌اند و طبق پیش‌بینی‌ها، اپل رکوردی بی‌نظیر را در فروشش خواهد زد.
۱۳۹۶/۹/۲۰

در پی جدید‌ترین تحلیل‌های صورت گرفته، اپل توانسته‌ است تا‌ به‌حال به فروش ۱۵ میلیونی از آیفون ۱ دست‌ یابد؛ نکته جالب اینجاست که ۶ میلیون دستگاه آیفون ۱۰ تنها در جمعه‌ سیاه (Black Friday) به‌فروش رسیده‌ است. حال، بدین‌ترتیب می‌توان آینده روشنی را برای فروش آیفون ۱۰ پیش‌بینی کرد.

تحلیل‌گران IHS Markit گفته‌اند که در سه‌هفته ابتدایی ورود آیفون ۱۰ به بازار، این گوشی توانست سهمی برابر با ۲‎٪ آیفون‌های فعال را به خود اختصاص دهد. علاوه بر آن طبق نتایج فروش چهار ماهه اخیر، کشور‌های سنگاپور، دانمارک، سوییس و ژاپن بیشتر از بقیه از آمدن آیفون‌ جدید استقبال کرده‌اند؛ ناگفته نماند که فروش مدل پلاس آیفون هم مناسب بوده و طرفداران از آن‌ هم استقبال کرده‌اند. 

«در ایالات‌ متحده، آیفون ۱۰ سه‌ هفته پس از ورود به بازار توانست با میزان فروش آیفون ۸ پلاس برابری کند و از نظر محبوبیت به آیفون ۸ یا حتی ۷ پلاس نزدیک شود. تنها نمونه‌ای که شروع بهتری در مقایسه با آیفون ۱۰ داشت آیفون ۷ بود. اما در ژاپن آیفون ۱۰ توانست بسیار خوش‌ بدرخشد و فروش اولیه بهتری را حتی نسبت به آیفون ۷ تجربه کند.»

image

به‌این ترتیب، IHS رکورد مالی‌ جدیدی را با کمک آیفون ۱۰ برای امسال اپل  پیش‌بینی کرده‌ است. این بدان معناست که آنان انتظار دارند تا پایان فصل اپل بتواند ۸۸.۸ میلیون دستگاه آیفون ۱۰ بفروشد. لازم به ذکر است که اگر اپل در این ماه نیز ۱۵ میلیون دیگر از گوشی مذکور بفروشد می‌تواند برای اولین بار در تاریخ به این رکورد دست یابد که میانگین قیمت هر آیفون فروخته شده از ۷۰۰ دلار بیشتر شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

کوثر

۱۳۹۶/۹/۲۷
بهترین گوشی همین آیفون ایکس هست
من از این گوشی بهتر ندیدم چند روز هست خریدمش و فوق العاده است
هر تونست بره بخره . درضمن این سایت وسنا هم جشنواره گذاشته 900000تومان تخفیف برای آیفون ایکس هاش گذاشته هر پول داره بره بخره که فک کنم سریع موجودیشون تموم شه

ابراهیم

۱۳۹۶/۹/۲۱
مگه تو خواب بتونه.این‌گوشی سراسر ایراد و باگه.خوب شد معنی ساپورت رو هم فهمیدیم.اینهمه آیفون ۷ ترکید باتری آیفون ۸ ها باد کرد ایفونx هم با شارژر وایرلس ترکید صفحه ش خراب شد اما زیر بار نرفت و بهانه همیشگی شارژر تقلبی رو آورد.مشتری مداری زیر صفر

italodance

۱۳۹۶/۹/۲۱
نوش جان شرکت به این بزرگی عظمت و ساپورت عالی

علی

۱۳۹۶/۹/۲۰
نوش جونش ... انصافا گوشی های بدون حاشیه رو کلید زد (حالا همه دارن پیروی میکنن) ... پایان دوران جک 3.5 میلیمتری رو اعلام کرد , خیلیا مسخره کردن حالا همه دارن پیروی میکنن ... پردازندهای 64 بیتی رو برای موبایل شروع کرد (که اون موقع خیلی از دسک تاپ ها هم 64 نبودن ) حالا هم که یه پردازنده ای ساخته که واقعا خارق العاده هست و اصلا بی انصافیه حتی اگر بخوای با رقبا مقایسه کنی ... نمیگم بقیه بدن یا از این حرفا , حتی معتقدم توی ایران و با شرایط اینجا ایفون خریدن اشتباه هست ... ولی نمیتونم به این شرکت بزرگ و موفق با این همه چیزهای جالبی که بشریت هدیه داده احترام نزارم.