خانهاخبار
ظرفیت احتمالی باتری مدل 2018 پرچمدار iPhone X اپل فاش شد

ظرفیت احتمالی باتری مدل 2018 پرچمدار iPhone X اپل فاش شد

مینگ‌چی کو در یادداشت اخیر خود خطاب به سرمایه‌گذاران، اعلام کرده است که مدل جدید آیفون 10 از یک باتری با 10 درصد ظرفیت بیشتر نسبت به نسخه‌ی 2017 بهره می‌برد. این گوشی به یک باتری با طراحی تک‌سلولی مجهز خواهد شد.
۱۳۹۶/۹/۲۰

با اینکه تنها یک ماه از زمان عرضه iPhone X می‌گذرد، شایعات و گمانه‎‌زنی پیرامون نسل جدید آن افزایش یافته است. اطلاعات به‌دست آمده، نشان می‌دهد که کوپرتینویی‌ها در سال آینده، سه آیفون جدید تولید خواهند کرد؛ مینگ‌چی کو نیز در گزارش جدید خود به ظرفیت احتمالی باتری آیفون‏‌های 2018 اپل اشاره کرده است.

براساس اطلاعات به‌دست آمده، جایگزین آیفون 10 احتمالاً به یک باتری با 10 درصد ظرفیت بالاتر مجهز خواهد شد؛ البته این پیش‌بینی در صورتی به واقعیت مبدل می‌شود که اپل و LG Chem بتوانند باتری‎ها تک‌سلولی آماده نمایند و در زمان مناسب، تولید آن آغاز شود. نسل فعلی آیفون 10 که سپتامبر از آن رونمایی شد، به یک باتری دوسلولی مجهز شده است.

image

تغییر در طراحی باتری‎ آیفون‏های جدید، به اپل اجازه می‎دهد تا ظرفیت باتری را در مدل 2018 گوشی آیفون 10 از 2716 میلی‌آمپر ساعت در نسل فعلی به 2900 تا 3000 میلی‌آمپر ساعت افزایش دهد. بهبود در ظرفیت باتری آیفون 10 جدید اپل به همره استفاده از چیپ‌ست Apple A12 که مصرف انرژی کم‏‎تری خواهد داشت، باعث خواهد شد تا این گوشی در زمینه شارژدهی عملکردی مشابه با نسخه «پلاس» آیفون 7 و آیفون 8 پلاس داشته باشد. نسل فعلی آیفون 10 نزدیک به دو ساعت شارژدهی بیشتری نسبت به آیفون 7 دارد اما در رقابت با نسخه «پلاس» آیفون 2016 اپل حرف چندانی برای گفتن ندارد.

مینگ‌چی کو در یادداشت خود به عرضه احتمالی آیفون 6.5 اینچی نیز اشاره کرده است و ادعا می‎کند که نسخه «پلاس» پرچمدار جدید کوپرتینویی‌ها از یک باتری با ظرفیت 3400 میلی‎آمپر ساعت بهره خواهد برد؛ همان‌طور که احتمالاً می‏دانید، گمانه‌زنی‏های زیادی مبنی بر اینکه نسخه پلاس آیفون 10 در سال آینده عرضه می‌شود، وجود دارد. این مدل مانند آیفون 10 از نمایشگر اولد استفاده خواهد کرد و با طراحی بدون حاشیه در دسترس قرار می‌گیرد.

در رابطه با آیفون LCD جدید اپل نیز که سال آینده از آن رونمایی خواهد شد، پیش‌بینی‎هایی انجام شده است. این مدل مجهز به نمایشگر 6.1 اینچی، از یک باتری با ظرفیت نزدیک به 2900 میلی‌آمپر ساعت بهره می‎برد. لازم به‏‌ذکر است که آیفون ارزان‌قیمت‏تر اپل با نمایشگر LCD، طراحی مشابه با آیفون 10 خواهد داشت و حتی ممکن است بریدگی در بالای نمایشگر آن وجود داشته باشد. با این‌حال به دلیل جنس بدنه پشتی آن که به فلز تغییر یافته است، امکان شارژ بی‏سیم این مدل وجود ندارد؛ اپل این تغییر را به منظور کاهش هزینه تولید آیفون LCD جدیدش انجام داده است که با قیمتی بین 650 تا 900 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. با وجود قیمت پایین آیفون LCD جدید، این مدل احتمالاً فاقد دکمه‌ی فیزیکی Home یا Touch ID خواهد بود و اپل آن‌‏را مانند دو آیفون 5.8 اینچی و آیفون 6.5 اینچی به سیستم تشخیص چهره Face ID مجهز خواهد کرد؛ این موضوع باعث می‌شود تا آیفون LCD جدید به یک گزینه مناسب برای کاربرانی تبدیل شوند که توانایی خریداری آیفون‌های OLED اپل را در سال آینده به دلیل قیمت احتمالی بالای آن‎‌ها ندارند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

بیتا

۱۳۹۶/۱۰/۵
با سلام...من خودم خرید یه گوشی آیفون X از سایت وسنا داشتم بدون گارانتی.به واسطه تاخیر دو روزه ای که در ارسال کالا انجام شد با گارانتی برای من ارسال شد.الانم دو ماهه دارم استفاده میکنم و همچنین ظرفیت باتری گوشی در طی دو ماهی که من استفاده کردم عالی بوده.

سعید

۱۳۹۶/۹/۲۲
محمد مشخصه که فن اپلی نه سامسونگ چون سامسونگ سالهاست پرفروشترین و برترین برند موبایله واین اپله که از هواوی هم عقب افتاده

italodance

۱۳۹۶/۹/۲۲
ایول امیدوارم Spotify رو هم بخره که فقط خودش قدرت برتر باشه و رقیبی نداشته باشه

محمد

۱۳۹۶/۹/۲۰
من با نظر شما موافق نیستم با اینکه تا حالا اپل استفاده نکردم و فن سامسونگ بودم ولی واقع بینانه نگاه بکنیم میبینیم اپل همیشه از لحاظ برند از بقیه جلو بوده و برای اکثر قشر جامعه هم آپشن و امکانات زیاد مهم نیست بیشتر کلاس مهمه که اپل همیشه داشته خیلی سخته سامسونگ بتونه از اپل جلو بزنه با تشکر

محمد

۱۳۹۶/۹/۲۰
خوبه اپل هم متحول بشه باتریش رو قویتر کنه ۳۵۰۰ میلی آمپر بالا تر بشه کاش شرکت ها تمرکز میکردن رو دوام باتریها تا حداقل با کارکرد گوشی ۲ و ۳ روز بتونه دوام بیاره خیلی عالی میشد