خانهاخبار
گوشی پرچمدار Galaxy S9 سامسونگ چه زمانی معرفی خواهد شد؟

گوشی پرچمدار Galaxy S9 سامسونگ چه زمانی معرفی خواهد شد؟

گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که Galaxy S9 به همراه نسخه «پلاس» آن در ماه فوریه یا حتی مارس معرفی خواهد شد؛ سامسونگ رونمایی از پرچمدار جدیدش را در CES 2018 غیرمحتمل دانسته است.
۱۳۹۶/۹/۱۹

پرچمدار Galaxy S9 سامسونگ برای عرضه در نیمه اول 2018 درنظر گرفته شده است و شایعات نشان می‏دهد که این مدل، زودتر از انتظار معرفی می‎شود. با این‏حال، Korean Herald مدعی شده که سامسونگ پیرامون زمان احتمالی رونمایی از پرچمدار جدیدش، اطلاعاتی را با این خبرگزاری به اشتراک گذاشته است. آن‏طور که اعلام می‎شود، پرچمدار جدید سامسونگ «بعید است» در نمایشگاه CES 2018 در ماه ژانویه معرفی شود. پیش‏تر اعلام شده بود که Galaxy S9 به منظور رقابت با آیفون 10 و جلوگیری از تأثیر احتمالی این مدل روی فروش محصولات سامسونگ، در نمایشگاه CES 2018 رونمایی خواهد شد؛ آیفون 10 به این جهت برای سامسونگ حائز اهمیت است که مطابق با انتظارات کاربران، ظاهر شده و طراحی بدون لبه دارد.

همواره پیرامون زمان عرضه پرچمداران جدید سامسونگ، گمانه‎زنی شده است و البته تعدادی از آن‌ها به واقعیت مبدل نشده‎اند. با توجه به اینکه شرکت سازنده تصمیم جدی برای معرفی Galaxy S9 در ماه ژانویه ندارد و ترجیح می‎دهد تا زمان آماده شدن پرچمدار جدیدش منتظر بماند، اکنون انتظار داریم شرکت سامسونگ از Galaxy S9 در نمایشگاه MWC 2018 یا حتی یک ماه پس از آن و در ماه مارس، رونمایی کند.

image

براساس شایعات، پرچمدار جدید سامسونگ به نمایشگر بدون حاشیه Infinity Display مجهز خواهد بود که تاکنون در Galaxy S8 و Galaxy Note 9 مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین پیش‎بینی می‎شود که سامسونگ تولید چیپ‌ست اگزینوس 9810 را به منظور استفاده در پرچمداران جدیدش، آغاز کرده باشد؛ این تراشه که فرآیند ساخت 10 نانومتری دارد، نزدیک به 10 درصد عملکرد بالاتری نسبت به نسل قبل ارائه خواهد داد و مصرف انرژی آن‏ تا 15 درصد کاهش یافته است. تراشه اسنپدراگون 845 نیز به صورت محدودی به برخی از مدل‏های Galaxy S9 قدرت می‏دهد.

از دیگر گمانه‏زنی‌ها پیرامون گوشی Galaxy S9 می‌توان به جای‌گیری متفاوت حسگر اثرانگشت اشاره کرد. شنیده‏ها حاکی از آن است که سامسونگ، Galaxy S9 را با یک سنسور اثرانگشت در زیر دوربین ارائه می‎دهد؛ این در حالی است که در Galaxy S8 و Galaxy Note 8، حسگر اثرانگشت در کنار دوربین اصلی قرار دارد و دسترسی به آن به دلیل طراحی کشیده پرچمداران سامسونگ، دشوار است. شرکت سازنده، همچنین با یک تأمین‌کننده سنسور اثرانگشت جدید وارد همکاری شده است که محصول تولیدی این تأمین‌کننده تایوانی به Galaxy S9 راه پیدا خواهد کرد.

از جمله شایعات موجود پیرامون پرچمداران Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، می‌توان به ارائه آن‌ها در چهار رنگ مختلف از جمله رنگ بنفش اشاره کرد. همچنی سامسونگ درنظر دارد تا داک جدید DeX را به همراه این دو گوشی معرفی نماید؛ نسل جدید DeX مانند یک پد عمل خواهد کرد و گوشی رو آن به صورت افقی قرار می‌گیرد. کاربران می‌توانند از نمایشگر Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به عنوان ماوس و صفحه‎کلید استفاده کنند و بدین شکل، دیگری نیازی نخواهد بود که ماوس و صفحه‌کلید با خود به همراه داشته باشید.

با وجود گمانه‌زنی پیرامون پرچمداران جدید سامسونگ، هنوز هیچ‌یک از آن‎ها به صورت رسمی توسط شرکت سازنده تأیید نشده است. به همین جهت، باید با دیده شک و تردید نسبت به موارد مطرح شده پیرامون Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus نگاه کنید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۹/۲۰
اولین گوشی با دوربین f 1.5 و اولین گوشی با اسنپدراگون ۸۴۵.حاشیه اندک پایین صفحه هم‌حذف شده.حالا تو بگو هنگیu11 plus نسبت به هنگیu11 چه تفاوت هایی داره ما هم‌بدونیم

yashar2080

۱۳۹۶/۹/۲۰
همون اس 8 هستش هیچ تغییری نداده و نهایت تغییر شده یکی دو تا رنگ دیگه بهش اضافه کرده که الان سایتها دارن رو اون مانور میدن......رنگ!!!!!!!!!!!
نوت 9 هنوز نیومده اصلاح کنید نوت 8

^

۱۳۹۶/۹/۱۹
behtarine age 512gb ham biad !

samuel1987

۱۳۹۶/۹/۱۹
گلکسی s9 سامسونگ زمانی معرفی خواهد شد که از مشکلات فراوان و مختلف ما پول نخواهیم داشت
????