خانهاخبار
اینستاگرام در فکر عرضه اپلیکیشن پیام‌رسان مستقل با نام Direct

اینستاگرام در فکر عرضه اپلیکیشن پیام‌رسان مستقل با نام Direct

اینستاگرام قصد دارد قابلیت دایرکت مسیج را حذف کند و آن را در قالب یک اپلیکیشن مستقل دیگر منتشر کند.
۱۳۹۶/۹/۱۸

چند سال پیش فیس‌بوک اپلکیشن پیام‌رسان مستقل خودش را منتشر کرد که در زمان خودش بحث‌های زیادی را ایجاد کرد. اما در نهایت به نظر می‌رسد که این اپلیکیشن پیام‌رسان موفق بوده است. حال در پی تکرار این تجربه با دیگر شبکه اجتماعی خود است. شرکت اینستاگرام در حال آزمایش اپلیکیشن پیام‌رسان مستقل خود به نام دایرکت (Direct) است. اینستاگرام قصد دارد که ویژگی پیغام‌های خصوصی (Direct Message) را از شبکه اجتماعی خود حذف کند. در نتیجه تنها راه دریافت و ارسال پیام‌های شخصی به وسیله این اپلیکیشن مستقل انجام می‌شود. در حال حاضر این برنامه در کشورهای شیلی، ایتالیا، اسرائیل، ترکیه، پرتغال و اروگوئه برای هر دو نسخه اندروید و ios به صورت آزمایشی ارائه شده است.

image

همال شاه، یکی از مدیران اینستاگرام گفته است: «ما می‌خواهیم اینستاگرام مکانی برای تمامی لحظات شما باشد و اشتراک گذاشتن این لحظات با دوستان نزدیک‌تان مهم‌ترین بخش آن است. در چهار سال گذشته، دایرکت در اینستاگرام رشد خوبی داشته است ولی ما می‌خواهیم با ایجاد یک اپلیکیشن مستقل، آن را بهتر کنیم. ما می‌توانیم مرزها را کنار بزنیم تا سریع‌ترین و خلاقانه‌ترین مکان برای اشتراک‌گذاری لحظات خصوصی را با اپلیکیشن مستقل دایرکت به شما ارائه دهیم.»

اپلیکیشن دایرکت، برنامه‌ای با اولویت دوربین معرفی می‌شود. به نظر می‌رسد که ویژگی‌هایی هم چون اینستاگرام داشته باشد که حالا در این اپلیکیشن بهبود یافته‌اند تا بتوانید مستقیما با دیگر کاربران ارتباط برقرار کنید. باید منتظر بمانیم تا دوران آزمایشی این برنامه سپری شود تا ببینیم چه زمانی برای انتشار جهانی آماده می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

آرمین_2050

۱۳۹۶/۹/۱۸
من حاضر نیستم یه اپ دیگه واسه دایرکت رو گوشیم نصب کنم :/