خانهاخبار
آیا ذن‌فون 4 مکس به جدیدترین رابط کاربری ایسوس آپدیت می‌شود؟

آیا ذن‌فون 4 مکس به جدیدترین رابط کاربری ایسوس آپدیت می‌شود؟

شرکت تایوانی ایسوس که بخش عمده شهرتش را مدیون کامپیوتر و لپ‎تاپ‎هایش است، در زمینه تولید گوشی‎های هوشمند رقیب سرسختی برای دیگر شرکت‎ها به نظر نمی‌رسد. اما در خدمت‎رسانی به کاربران همواره به روز بوده است. در ادامه به چگونگی به روز رسانی جدیدترین گوشی‎های هوشمند این شرکت نگاهی خواهیم داشت.
۱۳۹۶/۹/۱۸

شرکت ایسوس در ماه سپتامبر، ورژن‎های مختلفی از مدل ZenFone 4 را با نسخه 7.1.1 اندروید راهی بازار نمود. اما با وجود اینکه اندروید ناگت سیستم عامل مشترک تمامی این محصولات است، ایسوس از رابط کاربری مشابهی برای همه این دستگاه‎ها استفاده نکرده است. به طور مثال "ZenFone 4 Max" از رابط کاربری "ZenUI 3.0" استفاده می‎کند حال اینکه "ZenFone 4" و "ZenFone 4 Pro" از جدیدترین نسخه رابط کاربری ایسوس بهره می‎جویند.

با این حال ایسوس به کاربران "ZenFone 4 Max" این نوید را داده که این دستگاه را به "ZenUI 4.0" تجهیز خواهد نمود. طبق نظر سخنگوی این شرکت، همه گوشی‌های هوشمند «ذن‎فون 4 مکس» طی هفته جاری به جدیدترین نسخه رابط کاربری ایسوس به روز رسانی خواهند شد اما در صورتی که برخی کاربران به این آپدیت دست پیدا نکردند، باید به منوی "Settings" رفته و در بخش "About" «سیستم آپدیت» را انتخاب نمایند تا گوشی آن‎ها به روز رسانی شود. وی افزود از این پس کاربران «ذن‌فون 4 مکس» از قابلیت «ضربه دوگانه»(double- Tap) (برای «لاک و آنلاک نمودن») گوشی‎هایشان سود خواهند برد.

در کنار این به روز رسانی ایسوس چندین تکنولوژی دیگر، از جمله "VoLTE" (تماس تلفنی با تکنولوژی LTE) و "VoWiFi" (تماس تلفنی با تکنولوژی WiFi)، را نیز برای نسخه‎های مختلف «ذن‌فون 4» فراهم نموده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)