خانهاخبار
اطلاعات فاش شده از گوشی‌های جدید سونی با نمایشگر بدون لبه

اطلاعات فاش شده از گوشی‌های جدید سونی با نمایشگر بدون لبه

به‌تازگی، جزئیات مربوط به گوشی‌های جدید سونی در سال آینده منتشر شده است که عرضه آن‌‏ها را با طراحی بدون لبه تأیید می‎کند. انتظار داریم گوشی‌های بدون حاشیه سونی، اوایل سال آینده معرفی شود.
۱۳۹۶/۹/۱۸

مدتی پیش اعلام شد که شرکت سونی در سال 2018، زبان طراحی OmniBalance را از گوشی‌های هوشمند خو کنار خواهد گذاشت؛ از این زبان طراحی، نزدیک به چهار سال است که استفاده می‏‌شود. زبان طراحی جدید سونی موسوم به Mirai، تفاوت‌های چشمگیری با زبان طراحی پیشین محصولات این سازنده خواهد داشت و اطلاعات به‎دست آمده، تأیید می‎کند که پرچمدار جدید سونی با نمایشگر بدون لبه در سال آینده عرضه خواهد شد.

image

یک وب‎سایت، رندرهایی را از دو گوشی جدید سونی منتشر کرده است که انتظار می‎رود در سال 2018 معرفی شوند. رندرهایی که به‌تازگی به‏دست آمده است، گفته می‌شود براساس طرح‌های اولیه سونی شکل گرفته‎اند؛ به همین جهت، ممکن است تغییراتی در آن‌ها اعمال شود. در مجموع، گوشی‌های جدید سونی با آنچه که پیش‌تر این سازنده معرفی شده است؛ تفاوت‌های چشمگیری خواهند داشت.

در میان این دو گوشی، یک مدل پرچمدار 2018 سونی خواهد بود؛ مدلی که انحنای کم‌تری در گوشه‎های خود دارد و پنل پشتی آن براق است، به عنوان گل‌سرسبد سال آینده سونی ارائه می‎شود. در این مدل، سنسورهای دوربین اصلی به واسطه‎ی فلاش LED از یک‌دیگر فاصله گرفته‎اند و در پنل جلوی گوشی نیز، خبری از حاشیه‌های ضخیم نیست!

image

یکی از ایرداتی که به محصولات سونی در سال 2017 وارد می‌شود، حاشیه‌های چشمگیر اطراف نمایشگر است که گمان می‌رفت فعلاً همچنان روی محصولات سونی باقی خواهد ماند. با این‌حال در سال آینده، سونی تا جای ممکن است حاشیه‌های اضافی اطراف نمایشگر را باریک‏تر کرده است؛ البته لوگوی سونی همچنان در پنل جلوی گوشی قرار دارد.

گوشی مورد بحث، از نمایشگری با اندازه 5.5 اینچ یا بزرگ‌تر برخوردار خواهد شد که رزولوشن 4K برای آن درنظر گرفته شده است. کوالکام به‌تازگی پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 845 را معرفی کرده است و به‌‏نظر می‌‏رسد که سونی، از این چیپ‌ست برای گوشی 4K جدید خود استفاده خواهد کرد. شش گیگابایت حافظه رم، اندروید اوریو 8.0 و 128 گیگابایت حافظه داخلی، تمامی قابلیت‎هایی است که در حال‌حاضر از پرچمدار جدید سونی می‌دانیم.

image

با این‌حال، اگر محصول فاش شده گوشی جدید سونی باشد که به نمایشگر 4K مجهز خواهد بود؛ بعید است شایعات تازه منتشر شده صحت داشته باشد. پیش‌تر، یک گوشی از سونی با نمایشگر 5.7 اینچی 4K رویت شده بود که ابعاد احتمالی آن، عرضه این مدل را با حاشیه‌های باریک تأیید می‌کند؛ هرچند مشخصات دیگر آن مانند چهار گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه و تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام چندان با اطلاعاتی که به‌‏تازگی به‏‌دست آمده است، هم‌خوانی ندارد.

علاوه‌بر پرچمدار جدید سونی، یک گوشی دیگر توسط این سازنده معرفی خواهد شد که حسگر اثرانگشت آن در پنل پشتی جای گرفته است. این مدل مانند گوشی جدید سونی، دوربین دوگانه خواهد شد و حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن بسیار باریک است.

image

شرکت سازنده احتمالاً از گوشی‌های جدیدش با طراحی بدون حاشیه در کنگره جهانی موبایل 2018 رونمایی خواهد کرد. اکسپریا XZ Premium و XZs برای اولین‌بار در نمایشگاه MWC 2017 به نمایش گذاشته شده بودند. از آنجایی‌که این شایعات به صورت رسمی تأیید نشده است، باید با دیده شک و تردید به آن‏ها نگاه کنید؛ سونی هنوز برنامه‎‌های خود را برای سال آینده اعلام نکرده است و امکان دارد پرچمداران جدید سونی، آن‏طور که انتظار داریم؛ نباشند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

حسین مفیدی

۱۳۹۶/۹/۲۶
طراحی سمت چپی زیباترین نوع طراحی برای دوربین دوگانه هستش...

محسن

۱۳۹۶/۹/۱۹
اگه سمت چپی باشه بیخیال ساسونگ میشمو جزو اولین کسایی خواهم بود که اونو میخره

arshia - all rights reserved

۱۳۹۶/۹/۱۹
هر دو طراحی خوبن...اما به نظرم سمت راستی یه چیز دیگست،خصوصا پوشش ماتش،لوگوی اکسپریاش دلبری میکنه اون پشت
اگه لرزشگیر تپلشو پیاده کنه،سوپر اسلوموشنم که داره
طراحیم که اینطوری...مطمینا سال بهتری میشه براش سال موبایلی بعد سونی :)

مانی

۱۳۹۶/۹/۱۹
این گوشی انقدر زیبا و و جذابه که حتی با کانفیگ 3310 هم ارزش خرید داره ♥
من خودم طرفدار HTC و Apple بودم که این سری سنت شکنی کردمو آنر8 گرفتم( واقعاً شوکه شدم از اینهمه کیفیت توانمندی)
این سری سونی هم وارد بازار میشه تا برندهای قدرتمند جهانو به چالش بکشه با این گوشی!

Mohsen

۱۳۹۶/۹/۱۸
واقعا سونی گوشیهای باکیفیتی ساخت خوبی میزنه کاری به طراحیش ندارم که اونم ساده و خوبن سونی شرکتی پیشرو هست هر از چند وقت چیزایی رو معرفی میکنه که بقیه شرکتا از اون استفاده میکنن