خانهاخبار
احتمال معرفی Galaxy X سامسونگ با نمایشگر تاشو در سال 2018

احتمال معرفی Galaxy X سامسونگ با نمایشگر تاشو در سال 2018

سامسونگ هم مانند سایر سازندگان نامی قصد دارد اولین تولید کننده گوشی هوشمند با پنل نمایش تاشو باشد. این گوشی مرموز فعلا به نام Galaxy X شناخته می‌شود و توسط سازنده‌اش در دست توسعه است. احتمالا اولین گوشی سامسونگ با این طراحی خلاقانه در سال 2018 معرفی خواهد شد.
۱۳۹۶/۹/۱۸

گزارش‌ها و شایعه‌های متعددی تابه‌حال درباره احتمال معرفی یک گوشی سامسونگ با صفحه نمایش انعطاف پذیر منتشر شده است و حالا دیگر تقریبا مطمئن هستیم که این سازنده قصد دارد یک گوشی تازه با چنین طراحی خلاقانه‌ای تولید کند. البته هنوز تاریخ دقیق معرفی این گوشی مرموز مشخص نیست و باید فعلا به شایعه‌های مربوط به آن اکتفا کنیم. همان‌طور که احتمالا مطلع هستید، اخیرا شایعه‌های مشابه بسیاری منتشر شده است که ادعا می‌کنند سایر سازندگان ازجمله ال جی، اپل، هوآوی و اوپو هم قصد دارند در آینده یک گوشی منعطف معرفی کنند. پیش بینی می‌شود اگر اولین گوشی منعطف با استقبال عموم کاربران مواجه شود، احتمالا زودتر از آنچه منتظرش بودیم شاهد معرفی سایر گوشی‌های منعطف از دیگر سازندگان باشیم.

image

سامسونگ اخیرا پتنت‌های متعدد و مختلفی درزمینه طراحی گوشی انعطاف پذیر ثبت کرده است اما هنوز مشخص نیست که این غول تکنولوژی می‌خواهد دقیقا کدام پتنت‌ها را در طراحی و توسعه Galaxy X مورد استفاده قرار دهد. کو دانگ جین، مدیر سامسونگ، در ماه سپتامبر اعلام کرد که این سازنده معرفی اولین گوشی هوشمندش را با صفحه نمایش انعطاف پذیر در سال 2018 معرفی می‌کند. در تأیید این موضوع حتی شایعه شده است که Samsung Display ساخت پنل نمایش تاشو با ضریب خمیدگی 1.0R را در دست تولید دارد. این ضریب به خوبی نشان می‌دهد که پنل نمایش مورد بحث از قابلیت تاشو پشتیبانی می‌کند. با توجه به همه پیش بینی‌های قبلی درباره این موضوع به نظر می‌رسد این گوشی‌ احتمالا از جنس پلاستیک ساخته می‌شود. از طرفی اغلب سازندگانی که نام بردیم ظاهرا در تلاش هستند گوی سبقت را از یکدیگر بربایند و خودشان اولین گوشی با پنل نمایش تاشو را معرفی کنند.

کمپانی اپل هم در همین راستا چندی پیش پتنتی درباره طراحی یک گوشی آیفون با پنل نمایش انعطاف پذیر در آمریکا ثبت کرد. همچنین در حال حاضر طرفداران و علاقه‌مندان گوشی‌های سامسونگ و اپل در فضای وب در حال کری خواندن برای هم هستند و هرکدام ادعا می‌کنند که قرار است اولین گوشی با صفحه نمایش تاشو را در اختیار داشته باشند. برخی طرفداران دوآتشه آیفون معتقدند سامسونگ طراحی‌هایش را با کپی کردن گوشی‌های آیفون به سرانجام می‌رساند و اصلا انتخاب اسم Galaxy X هم نوعی برداشت غیرحرفه‌ای از اسم iPhone X است. از طرفی گزارش‌ها حاکی از آن است که شایعه ساخت گوشی Galaxy X سامسونگ پیش از اولین خبرها درباره آیفون 10 اپل منتشر شده بود.

گوشی سامسونگ با صفحه نمایشی که ضریب انعطافش 1.0R است احتمالا پیش از سال 2019 تولید نمی‌شود اما به نظر می‌رسد این غول تکنولوژی قصد دارد از پنل‌های منعطف کمپانی ال جی با ضریب 2 بهره ببرد و اولین گوشی منعطفش را هم در سال 2018 رسما معرفی کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)