خانهاخبار
طراحی مدل 2018 گوشی Galaxy J2 Pro سامسونگ فاش شد

طراحی مدل 2018 گوشی Galaxy J2 Pro سامسونگ فاش شد

رندرهای مدل 2018 گوشی Galaxy J2 Pro سامسونگ فاش شده است که نشان می‌دهد گوشی ارزان‌قیمت جدید این سازنده، طراحی جذاب‌تری نسبت به دیگر محصولات رده‏‌پایین سامسونگ خواهد داشت. این مدل با دو گیگابایت رم و نمایشگر 5 اینچی عرضه می‏‌شود.
۱۳۹۶/۹/۱۷

سامسونگ دیگر مانند گذشته، گوشی‌های زیادی را معرفی نمی‌کند و تعداد محصولاتی که این سازنده ارائه می‌دهد، محدودتر شده است؛ با این‌حال، می‎توانید همچنان گوشی‏های سامسونگ را با بودجه‌های مختلف خریداری کنید.

image

در حالی‌که سامسونگ برای رونمایی از گوشی پرچمدار Galaxy S9 و سری  رده‌بالای Galaxy A در اوایل سال آینده رونمایی می‎شود، شایعات نشان می‎دهد که این سازنده محصولات ارزان‌قیمت‌تری را نیز عرضه خواهد کرد که نیاز کاربران به گوشی‌های اقتصادی با برند «سامسونگ» را پوشش خواهد داد. یکی از این مدل‎ها، نسخه 2018 گوشی Galaxy J2 Pro است که به‎زودی معرفی خواهد شد.

image

به‌تازگی، رندرهای جدیدی از این مدل به‎دست امده است که طراحی گوشی ارزان‎قیمت جدید سامسونگ را به نمایش می‎گذارد. براساس اطلاعات فاش شده، مدل 2018 گوشی Galaxy J2 Pro سامسونگ ابعادی معادل 143.1 در 72.2 در 8.6 میلی‎متر خواهد داشت و نمایشگر 5 اینچی با خود به همراه دارد؛ اندازه صفحه‌نمایش به طور دقیق مشخص نشده است و تنها می‎دانیم که به 5 اینچ نزدیک خواهد بود. همچنین با توجه به شناختی که از سامسونگ داریم، گوشی جدید این سازنده به یک نمایشگر HD با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل مجهز خواهد شد؛ این مدل با صفحه‌‏نمایش عریض 16 به 9 ارائه می‎شود.

آن‌طور که شایعات پیشین نشان می‌دهد، سامسونگ از پردازنده‌ی رده‌پایین اسنپدراگون 430 در گوشی‎ جدیدش استفاده خواهد کرد؛ اسنپدراگون 430 به هشت هسته پردازشی Cortex A53 با فرکانس حداکثری 1.4 گیگاهرتز مجهز شده است.در این تراشه، واحد پردازشگر گرافیکی Adreno 505 پردازش محتوای گرافیکی را برعهده دارد و فناوری بلوتوث 4.1 نیز پشتیبانی می‎شود. به‌نظر می‌رسد مدل 2018 گوشی Galaxy J2 Pro سامسونگ نسبت به دیگر گوشی‌های رده‌پایین این سازنده، طراحی بهتری خواهد داشت؛ با این‌حال، جنس بدنه همچنان از پلاستیک خواهد بود و خبری از بدنه فلزی نیست.

image

سامسونگ گوشی جدیدش را با 1.5 یا دو گیگابایت رم عرضه خواهد کرد و احتمالاً این مدل در اوایل سال 2018 به صورت رسمی معرفی می‎شود. قیمت احتمالی مدل 2018 گوشی Galaxy J2 Pro سامسونگ، کم‌تر از 150 دلار خواهد بود؛ ضمن اینکه امیدواریم سیستم‌عامل اندروید اوریو 8.0 روی آن نصب شده باشد. با توجه به شایعات موجود مبنی بر عرضه برخی از محصولات سامسونگ در سال 2018 با اندروید نوقا، به‌نظر می‏رسد نسخه جدید Galaxy J2 Pro از این موضوع مستثنی نباشد و شرکت سازنده، آن‌را با نسخه قدیمی سیستم‌عامل اندروید ارائه دهد؛ از انتشار اندروید نوقا نزدیک به یک سال می‏گذرد. مدل SM-J250F که همان نسخه 2018 گوشی Galaxy J2 Pro است، مدتی پیش با اندروید نوقا 7.1.1 فاش شده بود.

image

در حال‌حاضر، اطلاعات بیشتری پیرامون این گوشی وجود ندارد؛ به عنوان مثال، جزئیات مربوط به دوربین اصلی و سلفی یا ظرفیت باتری فاش نشده است. با این‌حال، رندرهای به‌دست آمده نشان می‌دهد که دوربین سلفی به فلاش LED اختصاصی مجهز شده است. در نهایت، باید اشاره کرد که سامسونگ، معمولاً سری Galaxy J را معمولاً تنها در آسیا، آمریکای لاتین یا اروپا ارائه می‎دهد؛ با این‎حال، ممکن است نسخه 2018 گوشی Galaxy J2 Pro، مدتی پس از عرضه در ایالات متحده عرضه شود. در حال‌حاضر، هیچ تأییدیه رسمی مبنی بر صحت این ادعا وجود ندارد و باید با دیده شک و تردید نسبت به گمانه‏‌زنی‏‌های منتشر شده نگاه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسینی

۱۳۹۶/۹/۱۷
با سلام خسته نباشید خیلی قشنگتر شده کاش سامسونگ چراغ اعلان نوتیفیکیشن هم تعبیه کند ...تشکر